Palstan älyköt

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Äänestäkää!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Taas?No,älä lue jos haittaa.Itse omalla käytöksellään bomt kneder ja anduril ym. saivat aikaan sen,että päätin kysyä,mitä mieltä muut heistä ovat.

Vierailija

Esim. ne,ketkä uskovat sokeasti 9/11 viralliseen raporttiin ja haukkuvat muun mielipiteen omaavia hörhöiksi,ääliöiksi,idiooteiksi,trolleiksi jne.Tollanen haukkuminen ja ajatteleminen,että oma mielipide on ainoa oikea ei ole kovin fiksun miehen käytöstä.Yleensäkin palstalaiset,jotka kuvittelevat,että he tietävät kaiken paremmin kuin muut.

Vierailija
Ville1SuuriI
Tosta muuten paljastuu samalla,että kuinka moni täällä pitää itseään muita fiksumpana.

Ainakin sinä...

Vierailija

Ainakin sinä...

Jaa,omasta mielestäni en ole missään ketjussa kirjoittanut olevani varmasti oikeassa jossain asiassa niinkuin eräät muut tekevät joka ketjussa.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Tiijjä niitä älyköjä, itte mie olen vishin kuitenki ollu pilkillä ku niitä
älynlahjoja jaethin. Mutta Herra tohtori ja Bosoni ja Lierikki niin ja
monet muut, on sattunhet olemhan saatavilla.
Kattoppako son minun mielestä seki se älykkyys moniselitheinen asija.
Se ei ole älykkyyttä että ossaa kirjottaa suomea virhettömästi, vaikka mie
en sitä ossaakhan. Sekhän ei ole älykkyyttä , että muistaa mitä joissaki kirjoissa sanothan, son hyvämuistisuutta. Mulla on helkatin hyvä muisti
mutta niin saakelin lyhyt , mie ennää taho eilistä kunnolla muistaa.
Sekhän ei vishin ole älykkyyttä , että jos tullee hankala paikka ethen ,niin
ossaa valita oikejat keinot ja konstit.
Joku muu osaa valita samat asijat pelkällä tuurilla.
Nii että ne joita olemma viishaina pitänhet , onki vain hyvämuistisija
Hannu Hanhija. Oikeita viishaita täältä tuskin löytyy, paitti Mummo ja
Kaksoispilari ja ja ,,,, no en mie nyt satu niitä muistamhan.

Vierailija

No tämä olikin riemastuttavaa. Ilmeisesti näin alkuviikosta on alkanut ärsyttämään oikein kunnolla, kun piti avata tämä ketju.

Erityisen hauskaa on minun ja Ándurilin rinnastaminen. Jos aloittaja olisi lukenut lainkaan muita kuin hänelle kovin läheisiä juttuja hän tietäisi että käytännössä minä en ole niin sanotusti oikein puheväleissä hänen kanssaan. Yhteiskunnalliset, poliittiset, ekologiset, historialliset, uskonnolliset ja filosofiset mielipiteemme eroavat todella rajusti, ja olemme aika harvoista asioista mieltä. Muistaakseni tämä on ainoa asia, jossa olemme ikinä olleet "samalla puolella".

Ville1SuuriI
Esim. ne,ketkä uskovat sokeasti 9/11 viralliseen raporttiin ja haukkuvat muun mielipiteen omaavia hörhöiksi,ääliöiksi,idiooteiksi,trolleiksi jne.Tollanen haukkuminen ja ajatteleminen,että oma mielipide on ainoa oikea ei ole kovin fiksun miehen käytöstä.Yleensäkin palstalaiset,jotka kuvittelevat,että he tietävät kaiken paremmin kuin muut.

Niinpä. Koska minusta on epäuskottavaa, että Bushin hallinto olisi räjäyttänyt WTC:n tornit, niin minä nyt sitten näemmä "uskon sokeasti 9/11 viralliseen raporttiin". Jos sinä viitsisit lukea mitä täällä kirjoitetaan, niin olisit kyllä varmaankin tajunnut että olen USA:n nykyhallinnon kriitikko ja pidän virallista raporttia ainakin osittain valheellisena. Syistä olen tosin eri mieltä kanssasi. Minän en pidä heitä pirullisen nerokkaina omia kansalaisia massamurhaavina konspiraattoreina, vaan laumana ammattitaidottimia uskonnollisis-oikeistolaisina fanaatikkoja, joiden lähes rikollinen edesvastuuttomuus johti USA.n historian pahimpaan terrori-iskuun.

Jos Clintonin hallinnon perinnöksi jättämät suunnitelmat Iskuista al-Qaidaa kohtaan olisi totetutettu, niin todennäköisesti koko sotkulta olisi säästytty.

Tuo viestisi kertoo todellakin asenteestasi joka muistuttaa lähinnä sitä mistä syytät minua. Kiihkoilija yleensä näkee vähänkin eri mieltä olevat poliittisina peilikuvinaan. Minua on tällä nimitelty sokeaksi Bushin tukijaksi ja nekruksi, koska minusta Afganistanin sotaretki oli oikeutettu ja hyvin toteutettu. Minua on myös nimitelty kommariksi, ählämiksi ja hyödylliseksi idiootiksi, koska minusta Irakin sotaretki oli laiton, tuhoisa ja hoidettu päin honkia.

Pyydän anteeksi, jos olen joskus käyttänyt turhan kiivaita kommentteja, mutta minusta fanaatikkoa saa sanoa fanaatikoksi, jos se on ilmeistä.

Vierailija

Sulla taitaa oikeasti olla vaikeaa tuo luetun ymmärtäminen.MINÄ EN OLE SANONUT ETTÄ WTC:T RÄJÄYTETTIIN ALAS ja TÄMÄN KETJUN AVASIN VIIME VIIKOLLA jne.MINÄ EDELLEEN KUMMAKSUN MUUTAMIA ASIOITA 9/11 TAPAUKSESSA,EN OLE SALALIITTOHÖRHÖ ENKÄ VÄITÄ BUSHIN MURHANNEEN OMIA KANSALAISIA TAI JÄRJESTÄNEEN ISKUT.JOKO SAAT SELVÄÄ TEKSTISTÄ JA YMMÄRRÄTKÖ SEN?

Ja jos luet omia juttujasi tuolta 9/11 ketjuista,ei tule heti mieleen,että pidät siinä mitään asiaa kummallisena,et ainakaan muistaakseni ole myöntänyt.Kiivaasti kyllä haukut muita,kun otetaan esille jotain tapaukseen liittyvää hämärää.

Vierailija
Ville1SuuriI

Ja jos luet omia juttujasi tuolta 9/11 ketjuista,ei tule heti mieleen,että pidät siinä mitään asiaa kummallisena,et ainakaan muistaakseni ole myöntänyt.Kiivaasti kyllä haukut muita,kun otetaan esille jotain tapaukseen liittyvää hämärää.

Jos viestisi oli tarkoitettu minulle ja huutamisesi oli mielestäsi jotenkin perusteltua, niin pyydän anteeksi, jos olen loukannut sinua. Mielenkiintoista muuten, että osaat näemmä suomea kun alat huutamaan.

Olen muistaakseni viitannut useaan otteeseen Yhdysvallan hallinnon edesvastuuttomaan toimintaan, joka mahdollisti 9/11- iskut.

Ville1SuuriI
Sulla taitaa oikeasti olla vaikeaa tuo luetun ymmärtäminen.MINÄ EN OLE SANONUT ETTÄ WTC:T RÄJÄYTETTIIN ALAS ja TÄMÄN KETJUN AVASIN VIIME VIIKOLLA jne.MINÄ EDELLEEN KUMMAKSUN MUUTAMIA ASIOITA 9/11 TAPAUKSESSA,EN OLE SALALIITTOHÖRHÖ ENKÄ VÄITÄ BUSHIN MURHANNEEN OMIA KANSALAISIA TAI JÄRJESTÄNEEN ISKUT.JOKO SAAT SELVÄÄ TEKSTISTÄ JA YMMÄRRÄTKÖ SEN?

No voisitko sitten kertoa, mitä sinä oikein yrität väittää ja miksi olet niin kiihtynyt?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat