Kenestä kirjoittajista ette pidä?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kertokaa kenestä kirjoittajista ette pidä ja ketkä pitäisi bannata. Pystyttekö kertomaan täällä suoraan mitä ajattelette.

Tänne saa kirjoitella nyt ketkä kirjoittajat soveltuvat poistettavaski. Perustelkaa myös väittämänne.

Kiitos vastauksista.

Sivut

Kommentit (196)

Vierailija

Minua häiritsee omat jutut. Kirjoitan vähän tieteeseen perustuvia juttuja. Kyseenalaistan kirjoituksia ja pyrin ainakin välillä perustelemaan väitteeni, mutta BANNAUS olisi lian raju juttu.

Aluksi inhosin Aslakia, sillä hänen murteen ymmärtäminen oli hyvin vaikeaa. Nykyään hänen "äänensä" on suomalaista selkokieltä ja kirjoitukset lämmittävät jopa tieteellistä mieltäni.

Tässä koitan kertoa, että inho saattaa johtua omista vaillinaisista ymmärryksen lahjoista.

Savor menee yli hilseen, mutta syy on tod.näk. minun oma tiedon puute ja alhainen oliolta vaadittava energiakäpertymä ymmärryksen oikeaan astraalitasoon

Arkos itse heittää niiiin paljon muilta/muualta lainattua artikkeli-soopa-juttua, että välillä meinaa äly hoi jättää. Mutta Arkos itse asiassa on tuonut uusia näkemyksiä elämääni ja on näin rikastuttanut elämääni.

Yhteen vetona: Vaikka olisikin HULLU, ei välttämättä ole AINA väärässä..

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tiärämiähästä

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

"Yhteen vetona: Vaikka olisikin HULLU, ei välttämättä ole AINA väärässä..."

Tuo juttu meni alkujaan näin: "Hullu mää voi olla, mutta tyhmä mää en oo!"

Vierailija

Tiäremiäheltä en ole nähnyt ainuttakaan älykästä viestiä saati keskustelunaloitusta koko sinä aikana, jonka olen forumia selannut. Perusteluina äärimmäisen yksinkertainen ja naiivi ajatusmaailma, surkea suomenkielentaito ja totaalinen ymmärtämättömyys siitä, mitä on tiede. Olen usein ihmetellyt, että onko hän oikeasti lapsi tai jollain tavalla jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessä, sillä jälki on välillä aika tyrmistyttävän kehnoa.

Gideon on hölmö ja rasittava provosoija. En kyllä tiedä, onko häntä enää olemassakaan.

Kultamuna on vastenmielinen epämääräisistä syistä. Ehkä siksi, että hän on yhtynyt liian moneen maksulliseen naiseen, ja siksi, että hän yrittää tiedeforumillakin pokailla naisia. Hän tuntuu vain likaiselta ja inhottavalta äijänkuvotukselta.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ja vielä. Lisäksi. Pystyn kertomaan täällä suoraan mitä ajattelen.

Ajattelen, suoraan, etten todellakaan pidä myöskään nimimerkistä Armantuura.

Hyi hitto mikä nimimerkki.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Vaadin, että Eepos bannataan välittömästi.

P.S. Vaari: kirjoita äkkiä yksi viesti niin sun message countti ei ole pirun luvussa..

P.P.S. Sitten threadin aloittajalle (terveiset vaan) ja aika monelle muullekin joka tuntee piston sydämessään - millä tahansa säädyllisesti moderoidulla keskustelupalstalla nämä tälläiset threadit vapauttaisivat giljotiinin viestin aloittajaa kohtaan välittömästi. Itse tekisin niin.

Mutta tämä saitti on turhan löysästi moderoitu. Tämäkin aihe majailee tätä kirjoittaessani osastolla "psykologia jnejne". Tämä aihe pitäisi siirtää sinne hiekkalaatikkojuttujuttuun. Tai, no oikeastaan deletoida. Mutta leikkikehä käy kanssa. Aikuiset ihmiset perkele..

P.P.P.S. Aslakille lämpimiä terveisiä ja kiitokset "kalamaljasta".

Vierailija
borri317
Cut the shit, sonny, and get out of here before you get yourself in some very serious trouble.

Viddy well my druga.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Eepos

P.P.S. Sitten threadin aloittajalle (terveiset vaan) ja aika monelle muullekin joka tuntee piston sydämessään - millä tahansa säädyllisesti moderoidulla keskustelupalstalla nämä tälläiset threadit vapauttaisivat giljotiinin viestin aloittajaa kohtaan välittömästi. Itse tekisin niin.

Mutta tämä saitti on turhan löysästi moderoitu. Tämäkin aihe majailee tätä kirjoittaessani osastolla "psykologia jnejne". Tämä aihe pitäisi siirtää sinne hiekkalaatikkojuttujuttuun. Tai, no oikeastaan deletoida. Mutta leikkikehä käy kanssa. Aikuiset ihmiset perkele..

Jos olisin psykologi, niin tekisin väitöskirjan nimenomaan tämän palstan nimimerkeistä ja niiden välille syntyvistä ennakkoluuloista, oletuksista ja arvostuksista.

Tämä keskustelunavaus on rehellinen kysymys. Ymmärrän, että se voi loukata joitakin, vaikka itse en ymmärräkään miten. Varmaankin Tiäremiäs haluaa provosoida ja siitä sitten saada itselleen hauskuutusta.

Vierailija
Scylla
Tiäremiäheltä en ole nähnyt ainuttakaan älykästä viestiä saati keskustelunaloitusta koko sinä aikana, jonka olen forumia selannut. Perusteluina äärimmäisen yksinkertainen ja naiivi ajatusmaailma, surkea suomenkielentaito ja totaalinen ymmärtämättömyys siitä, mitä on tiede. Olen usein ihmetellyt, että onko hän oikeasti lapsi tai jollain tavalla jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessä, sillä jälki on välillä aika tyrmistyttävän kehnoa.

Aijaijai Scyllaa!

Kohta tulee sanallista runtua. Arvaatkohan
keneltä. Minä tiedän mutta en viitsi sanoa,
niin saat olla jännityksessä.

Bannit on ansainnut nimimerkki
Teppo Järkevä.

Vierailija

Kirjoittajia joista en pidä, kaikki jotka ovat niin vakuuttuneita asiastaan tahi omasta paremmuudestaan etteivät näytä sietävän pienintäkään vastaväitettä. Sellaisia täältä useampi tuntuu löytyvän.

Yhtäkään en silti ehdota bannattavaksi. Tuovat välillä vahingossakin esiin hyviä poikkeavia näkökulmia ja huonoimmillaankin toimivat kelpo viihteenä. Bannien sijaan ehdottaisin että seuraavia kirjoittajia ei missään nimessä bannata: Tiäremies, Liittynyt, Aslak, Neokonservatiivi... Muutaman muunkin nimen voisi lisätä, mutta jo ilman edellä mainittuja suuria persoonia palsta olisi tylsää luettavaa

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Aivan sama ketä yritätte bannata. Minä olen hänen puolellaan. Jos minua yritätte, tarttuu taistoon koko taistelevan työläisnuorison ajatteleva kerma, Mummo heiluttaa lippua etunenässä, niin kuin Jeanne de Arc, Orleansin neitsyt. Tämä on jo kerran nähty. Kun tuli bannaussotkuja. Jukka Ruukki soitteli monta kertaa ja minä hänelle. Teoreettinenfyysikkopoika sitten selvitti tietokoneongelman. Siitä taidettiin raportoida Firefoxillekkin.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Volitans
Ymmärrän, että se voi loukata joitakin, vaikka itse en ymmärräkään miten.

Jos joudut itse kohteeksi, se ei välttämättä ole hauskaa. Mielestäni se on helppo ymmärtää.

Volitans
Varmaankin Tiäremiäs haluaa provosoida ja siitä sitten saada itselleen hauskuutusta.

Ansaitsisi kunnon tukkapöllyt.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Volitans
Eepos

Jos olisin psykologi, niin tekisin väitöskirjan nimenomaan tämän palstan nimimerkeistä ja niiden välille syntyvistä ennakkoluuloista, oletuksista ja arvostuksista.

Tämä keskustelunavaus on rehellinen kysymys. Ymmärrän, että se voi loukata joitakin, vaikka itse en ymmärräkään miten. Varmaankin Tiäremiäs haluaa provosoida ja siitä sitten saada itselleen hauskuutusta.

Tämä on juuri tuota psykologiaa, eli ihmisen käyttäytymistä koskeva ketju, tässä selvitetään että mitä mieltä ihmiset ovat. Eli selvitetään ihmisten käyttäytymistä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Scylla

Gideon on hölmö ja rasittava provosoija. En kyllä tiedä, onko häntä enää olemassakaan.

Kultamuna on vastenmielinen epämääräisistä syistä. Ehkä siksi, että hän on yhtynyt liian moneen maksulliseen naiseen, ja siksi, että hän yrittää tiedeforumillakin pokailla naisia. Hän tuntuu vain likaiselta ja inhottavalta äijänkuvotukselta.

Et vain ymmärä niitä tiedealoja johon minun kirjoitukseni yleensä liiittyy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat