Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen huomannut että Hesarissa minkä peruutan nyt tämän viestin kirjoittamisen jälkeen. Hypetetään maahanmuuton puolesta kokoajan. Yritetään siloittaa tietä maahanmuuttolle vaikka faktat puhuu muuta. Putin tyylistä propadandaa. Voin edelleenkin venäläistä Sputnik median julkaisuja lukea netistä jos haluan venäjän tyylistä uutisisointia. Sitten ärsyttää kolumnistit mitkä lässyttää ties mistä aiheesta, ei pelkästää maahanmuuttosta. näistäkin näkee että eivät kirjoita oikeasti aiheista mitä haluavat vaan, ylhäältä ovat nekin aiheet saaneet.

Maahanmuuton kulut nousetvat jonkin lähteen mukaan jopa 5 miljardiin euroon ja suomessa ei ole rahaa. Eilen A-studiossa kerrottiin että maahanmuuttajilla ei ole koulutusta, esim. lääkäreitä on vain kymmeniä ja maahanmuuttajia on tullut viime vuonna 32 tuhatta. Näille ei saada töitä millään ja heidät pitää opettaa oman maantavoista pois, että kotoutuvat suomeen. Keski-ikäiset naiset haluavat maahanmuuttajia että saavat niiltä kikkeliä. Tästäkin on viitteitä ja uutisoitu. Suomeen pitäisi kohta ruveta rakentamaan keskitysleirejä maahantulioille, niin eikö ole parempi estää jo rajalla niiden saapuminen. Otetaan vaikka miljoona maahanmuuttajaa, jos ne pystytään kotouttamaan. Sitten näitä haluataan käyttää hyväksi polkemaan suomalaisia työnehtoja. Tuskin kukaan haluaa, että suomeen perustetaan mitään Kalifaattia.

Minä olen humaanina ihmisenä ymmärtänyt että näitä otetaan suomeen sen takia, että näitä autetaan. Mutta moni taho ajaa maahanmuuttoa sen takia että maahanmutttajia voi käyttää hyväksi. Työnantajat saa halpaa työvoimaa ja keski-ikäiset naiset saa kikkeliä. Olen jopa itse suunnittelut kääntyvän muslimiksi ja perustan itte tämän kalifaatin ennen kun mopo karkaa käsistä. Minulla olisi arviolta 10-20 tuhatta seuraajaa.

Kommentit (9)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että olen esimerkillä kotouttanut kymmeniä maahanmuuttjia juomalla pubissa kaljaa, missä nämä veljet viettävät aikaa. Joskus juttelen ja pelaan näiden kanssa myös hedelmäpeliä ja rahat menevät kansanterveydelle.  Moni suvakki ei ole perehdyttänyt tai kotouttanut yhtään maaahanmuuttajaa ja pelkää niitä enemmän.  

mdmx
Seuraa 
Viestejä4829
Liittynyt23.11.2009

tiäremiäs kirjoitti:

Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että olen esimerkillä kotouttanut kymmeniä maahanmuuttjia juomalla pubissa kaljaa, missä nämä veljet viettävät aikaa. Joskus juttelen ja pelaan näiden kanssa myös hedelmäpeliä ja rahat menevät kansanterveydelle.  Moni suvakki ei ole perehdyttänyt tai kotouttanut yhtään maaahanmuuttajaa ja pelkää niitä enemmän.  

Joo, siellä suunnalla joissain selvästi esiintyy sellaista nykyajan kirousta että pelätään sitä että pelätään. Siis pelätään, sitten torjutaan koko pelko ja ajatellaan että muslimit hieno asia. Liian iisii elämää, ihmiset pelkää itteensä, kun ei tee juuri koskaan mitään mikä pelottaa. 

Ite oon fear addict. Miksi sitten en haluu muslimeita? Ehkä todellisuudessa en vaan pidä heistä, käyttäytyvät huonosti. Vaimon kans oltiin vaatekaupassa ja parveilivat naisten sovituskopin vieressä, n. 10kpl. Kävelin pukukopin viereen ja n. 10 silmäparia seuraa katseellaan. :) Yksittäinen myyjä tuli hätisteleen muttei saanut lähtemään, lopulta vartija ja pari myyjää sai lauman valumaan ulospäin.

Anoppi törmäsi Punnitse & Säästä myymälässä kolmeen, jotka maisteli käsin tuotteita eri kipoista. Toivottavasti ei sentään vasemmalla kädellä? :)

Miks vitussa tällasia tänne? Monikulttuurillisuus on hieno asia? :)

mdmx
Seuraa 
Viestejä4829
Liittynyt23.11.2009

mdmx kirjoitti:

Joo, siellä suunnalla joissain selvästi esiintyy sellaista nykyajan kirousta että pelätään sitä että pelätään. Siis pelätään, sitten torjutaan koko pelko ja ajatellaan että muslimit hieno asia. Liian iisii elämää, ihmiset pelkää itteensä, kun ei tee juuri koskaan mitään mikä pelottaa.

Tosin on siellä varmasti enemmistö heitä, jotka näkevät TV:ssä kuvia lapsista, kumiveneistä, yms, sitten kokevat suurta sympatiaa. Itse koen ärsytystä, ihmisiä koitetaan manipuloida. Noilla kuvilla on hyvin vähän tekemistä niiden kanssa jotka Suomeen asti päätyvät.
Ja juuri sen takia Kreikkaa ja Turkkiakin pitää rahallisesti auttaa. Että ne oikeat hädänalaiset saataisiin turvaan.
Ja YK:n pakolaissoppareita pitää äkkiä tuunata.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4829
Liittynyt23.11.2009

mdmx kirjoitti:

Joo, siellä suunnalla joissain selvästi esiintyy sellaista nykyajan kirousta että pelätään sitä että pelätään. Siis pelätään, sitten torjutaan koko pelko ja ajatellaan että muslimit hieno asia. Liian iisii elämää, ihmiset pelkää itteensä, kun ei tee juuri koskaan mitään mikä pelottaa. 

Tietysti tämä on paljon parempi kuin se, että pelätään ja vihataan eli hakataan kadulla tai viskotaan polttopulloja.

Mut eikai tossa nyt ole ainoat vaihtoehdot.

Toope
Seuraa 
Viestejä24138
Liittynyt23.7.2006

Miksi pitää luoda uusi keskustelu, vaikka sopiva ketju on jo olemassa. Sinänsä vähän asiaakin Tiäremiehiellä, toki.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1475
Liittynyt13.11.2014

Suomen politiikka maahantulijoihin ja kansalaisuuden saamiseen on muuttunut  enemmän kuin mikään muu.

Vielä 80-luvulla oli mahdotonta saada kansalaisuutta ilman suomen kielen osaamista. Kymmenen vuotta maassa asumista, avioitumisen kautta, eikä vielä myönteistä päätöstä - normaali keissi.

Kännön aikana työlupia ei juuri lohjennut ulkomaalaisille.

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1475
Liittynyt13.11.2014

jepajee kirjoitti:
Kansalaisuutta ei tietääkseni saa vieläkään ilman kielitaitoa.

Kyllä saa.

Lista poikkeuksista:

Kielitaitoedellytyksestä voidaan poiketa esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:

Olet yli 65-vuotias
Terveydentilasi estää kielitaidon hankkimisen
Olet saapunut Suomeen aikuisena ja luku- ja kirjoitustaidoton
Muu erittäin painava syy

http://www.migri.fi/suomen_kansalaisuus/kansalaisuuden_hakeminen/edellytykset/kielitaito/poikkeaminen_kielitaitoedellytyksesta

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat