Onko olemassa naista, joka ei meikkaa itseään varten?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuli vain mieleen, kun tuntemani likat, tytöt, naiset, äidit, tätit sanovat meikkaavansa vain itseään varten. He eivät siis meikkaa miestänsä varten, kilpasisariaan varten, iskeäkseen miehiä, vaan ihan vaan itseään varten???!!!

Onko teillä kellään muun laisia kokemuksia/tietoa naisten meikkaamis syistä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minä uskon, että kaikki naiset tosiaan meikkaavat itseään varten. Olemalla kauniimpi saa valita paremman lisääntymiskumppanin ja pääsee levittämään geenejään tehokkaammin.

Vierailija

Volitans, aivan. He pitävät sinua hyvänä uroona ja pyrkivät miellyttämään silmääsi ajaakseen omaa etuaan. Tekevät sen siis itsensä vuoksi, eivät hyväntekeväisyydestä.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Scylla
Volitans, aivan. He pitävät sinua hyvänä uroona ja pyrkivät miellyttämään silmääsi ajaakseen omaa etuaan. Tekevät sen siis itsensä vuoksi, eivät hyväntekeväisyydestä.

No niin tietysti! Hetken jo ajattelinkin, että joku tässä nyt kyllä ei täsmää

Pitää olla varovainen sanomisissaa, muuten saa aina olla makutuomarina. Ja sitten kun kumminkin nainen ostaa jotain omin päin, niin sitten se on tätä: "Laittaisinko tämän, vain tämän. Entäs tämä?". Hermothan siinä menee.

Miehilllä riitää, kun on hyvin istuva tumma puku ja jos oikein haluaa erottua, niin sitten hassu tai vähemmän hassu solmio.

Vierailija

Tuota noin, olisikohan Suomessa yhtä Vit*umaista, lihavaa homoa?

Kaikissa ohjelmissa, lehdissä homot ovat aina heteroita hauskempia ja tyylikkäämpiä. Miksi? Missä luuraa sadistinen hintti, joka haukkuu julkkikset ja julkisuuden kipeät hihhulit, en tarkoita E_M Hytöstä, vaan semmoista Vesa-Matti Loirin näköistä, pahat pojat leffan äijää?

Vierailija
risat
Tuota noin, olisikohan Suomessa yhtä Vit*umaista, lihavaa homoa?

Kaikissa ohjelmissa, lehdissä homot ovat aina heteroita hauskempia ja tyylikkäämpiä. Miksi? Missä luuraa sadistinen hintti, joka haukkuu julkkikset ja julkisuuden kipeät hihhulit, en tarkoita E_M Hytöstä, vaan semmoista Vesa-Matti Loirin näköistä, pahat pojat leffan äijää?

Yhtään kysytynlaista homoseksuaalia ei ole koko maailmassa.
Kaikki homoseksuaalit ovat mukavia ja hoikkia.
Tämän lisäksi he ovat kaikki erittäin älykkäitä.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Niin ne väittää käyvänsä tasseissa ja tanssimasskin vain sen tanssimisen vuoksi. Täyttä paskaa. Tanssiminen, paitsi mustien miesten nuotion ympärillä pyöriminen rummutuksen tahdissa, on osa parinmuodostusleikkiä. Parisuhteessa olevan naisen tanssiminen vieraan miehen kanssa on huoraamisen esiaste. Minun luonteeni kyllä senkin kestää.

Lierikki Riikonen

Vierailija
risat
Tuli vain mieleen, kun tuntemani likat, tytöt, naiset, äidit, tätit sanovat meikkaavansa vain itseään varten. He eivät siis meikkaa miestänsä varten, kilpasisariaan varten, iskeäkseen miehiä, vaan ihan vaan itseään varten???!!!

"Meikkaan itseäni varten" kuuluu samaan sarjaan kuin "laihdutan/käyn salilla terveydellisistä syistä" - voi olla totta mutte ei koko totuus. Monet naiset myös tosissaan väittävät, että pukeutuvat ja laittautuvat itseään varten. Gimme a break! Kuka esim kulkisi korkokengissä (jotka vahingoittavat jalkoja ja selkää ja aiheuttavat helvetillisiä tuskia) vain itseään varten?!

Pukeutuminen ja koristautuminen on ihmisillä valtapeliä niinkuin eläimilläkin pörhistely, töyhdöt ja väritys. Kun on hyvännäköinen, saa yliotteen kohtaamisessa lajitovereiden kanssa.

Vierailija

Periatteessa ihminen tekee pohjimmiltaan kaiken "hyvän" vain itseää varten, toki siinä samalla joku muukin yleensä hyötyy...

Vierailija
lierik
Niin ne väittää käyvänsä tasseissa ja tanssimasskin vain sen tanssimisen vuoksi. Täyttä paskaa. Tanssiminen, paitsi mustien miesten nuotion ympärillä pyöriminen rummutuksen tahdissa, on osa parinmuodostusleikkiä. Parisuhteessa olevan naisen tanssiminen vieraan miehen kanssa on huoraamisen esiaste. Minun luonteeni kyllä senkin kestää.

Juuri tota mieltä minäkin oon ollu. Tanssiminen on osa esileikkiä ja kun on naimisissa niin ei tartte enää tanssia.

Vierailija
Periatteessa ihminen tekee pohjimmiltaan kaiken "hyvän" vain itseää varten, toki siinä samalla joku muukin yleensä hyötyy...

Noinhan se menee.

Vierailija

Minä meikkaan töihin, koska se kuuluu "työasuuni" samoin kuin jakkupuku. Meikki on usein naiselle sama asia kuin miehelle parran ajaminen ja solmion sitominen kaulaan aamulla. Se antaa huolitellun kuvan ihmisestä.

Viikonloppuisin en meikkaa, annan tukan sojottaa pystyssä ja kuljeskelen maastohousuissa ja t-paidassa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

En meikkaa, piste. Itseäni tai ketään varten. Bileisiin tms. saatan kyllä vetää maskin päälle, mutta se on sitten maski eikä meikki. Siinä on vissi ero. Maski on teatterimaailmasta omaksuttu termi, "roolihenkilön kasvot". Meikattu minä en ole minä, vaan joku muu. Meikitön minä olen minä.

(Sitä paitsi väritykseni ja ulkonäköni eivät tarvitse parantelua. Lällällää. )

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
risat

Niin. Siis sinullako on sellainen käsitys, että nainen esim. iskee miehiä miehiä varten? Kyllä he iskevät niitä itseään varten. Ja jos he haluavat loistaa meikeillään miesten silmissä, niin kaipa he saavat siitä mielihyvää, eli tekevät senkin itseään varten.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Naisethan laittavat itseään aina. Meinaan jo parinsa löytäneetkin, vain kaupungille lähtiessään, tyttöporukoissa, ilman minkäänlaista aikomusta miesseuran hankkimisesta. Miehiin on vain juurrutettu sellainen ajatus, että (imis)kauneus on olemassa vain heidän hormoniensa virittämiseksi. Ihmisestä voi todella olla mukavaa nähdä itsensä kauniina, vaikka meikkien voimallakin, pelkästään omaksi ilokseen. Ja minä tiedän mistä kirjoitan: Pikkupoikana minulla oli tapana maalata itseäni, ja tein sen salaa, koska tein sen vain itseni vuoksi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat