Pyramidi??

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Muistaakseni olen joskus lukenut jostain tietokirjasta,että pyramidi teroittaa partaterän,jos sen laittaa pyramidin alle.

Joku heppu tais hakea tälle ilmiölle patenttia vai muistanko oikein.
Kysymys kuuluukin että onko tämä totta vai onko minua ja muita "pissitty silmään",ja jos on niin kuinka se on mahdollista?

Kertokaas jos on tietoa tai pistäkää linkkiä.

Kommentit (4)

Vierailija

Ja vähän pitempi versio: Siis, edelleenkin Volitansen toteamuksen mukaisesti kyseessä on vain ja ainostaan paskapuhetta. Tämä on siis sitä pahinta huuhaata jota välistä kutsutaan "pyramidilogiaksi". Jos se partakoneen terä on tehty ihan meltoraudasta (kuten ennen vanhaan oli tilanne eikä rosarista), niin sillä on todellakin taipumus palautua ajon jälkeen liki entiseen terävyytensä. Mutta tämä ilmiö tapahtuu, niin pyramidin sisällä kuin oman vessani peilikaapinkin sisällä - eli se siitä teoriasta, ja huussissani ei ole pyramidia!

Vierailija
It-Guru
Muistaakseni olen joskus lukenut jostain tietokirjasta,että pyramidi teroittaa partaterän,jos sen laittaa pyramidin alle.

Joku heppu tais hakea tälle ilmiölle patenttia vai muistanko oikein.
Kysymys kuuluukin että onko tämä totta vai onko minua ja muita "pissitty silmään",ja jos on niin kuinka se on mahdollista?

Ei tämän kaverin nimi sattunut olemaan Kheops? Selittäisi ainakin sen, minkä vuoksi pyramidit rakennettiin Olisi tosin kauhea vaiva lähteä teroittamaan teriä aina Egyptiin saakka.

Eli ei teroita.

EDIT: haettiinkin varmaan kappaleen muotoa

Uusimmat

Suosituimmat