Onko nimimerkki wizard nainen vai mies

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No niin, aloitetaanpa alusta... Erään viestini (Kts. Foorumin naaraat) takia nimim. Perkele epäilee, että olen naaras. Päähän piston seurauksena päätin kysyä asiaa teiltä.

Kommentit (15)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tästä voi tehdä kivan tehtävän: Mitkä kaksi hakusanaa pitää antaa foorumin hakukenttiin, jotta jo ensimmäisestä hakutuloksesta selviää wizardin sukupuoli. Minulta onnistui heti.

Vierailija

Olen jotenkin pettynyt... 8 ääntä, eikä kukaan ole vielä äänestänyt naista. Näennäisesti tämä on kyllä mies painotteinen foorumi, mutta aktiivisissa kirjoittajissa taitaa olla melkein yhtä paljon naisia kuin miehiä. Kaiken lisäksi kaksi henkilöä väittää, etten ole kumpaakaan sukupuolta!

Vierailija
Mansikki
Ding Ding
Tästä voi tehdä kivan tehtävän: Mitkä kaksi hakusanaa pitää antaa foorumin hakukenttiin, jotta jo ensimmäisestä hakutuloksesta selviää wizardin sukupuoli. Minulta onnistui heti.

Hakusanat näkyvät linkissä
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... i&start=45

Tuo linkissä oleva vitsan vuodatus kyllä antaa viitteitä hänen miessukupuolestaan, mutta varsinaisesti sekään ei vielä todista mitään.

Voihan hän tarkoittaa lausahduksella:"Naiset,naiset" samaa
kuin: hyvät kanssasisareni

Vierailija

Pysyn edelleen väitteessäni, että harva nainen laittaisi tuollaista örkkinaamaa avatareensa. Myös nimimerkki wizard viittaa miessukupuoleen. Nainen käyttäisi samasta aihepiiristä jotakin tyyliin sorceress, druid, wicca, ehkä jopa witch.

Vierailija
Deus Ex
Pysyn edelleen väitteessäni, että harva nainen laittaisi tuollaista örkkinaamaa avatareensa. Myös nimimerkki wizard viittaa miessukupuoleen. Nainen käyttäisi samasta aihepiiristä jotakin tyyliin sorceress, druid, wicca, ehkä jopa witch.

wizard tuli mieleeni vanhalla palstalla kun keskustelin erään nimimerkin kanssa englanniksi. Avatarini liittyy taas ennemmin musiikkimakuuni, joten siitä ei kannata vetää turhia johtopäätöksiä.

Vierailija

Jo 16 ääntä eikä kukaan ole vielä todennut vitsaa naiseksi.
Muutenkin hän alkaa pahasti näyttämään musiikkimakuineen miespuoliselta olennolta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Sikäli kun minä naisia tunnen, heille olisi kovin epäluonnollista valita tuollaista pärstää edustamaan itseään, pitää sellaisesta musiikista, johon liittyy demoneita, ja varsinkin alkaa kyselemään julkisesti mielipiteitä sukupuolestaan. Eli käytännössä lähes kromosomitestin tasoinen tunnustusalgoritmi paljastaa totuuden: Wizard on mies.

Älä murehdi, kyllä se miehenkin elämä menettelee - ei niillä naisilla ole sen paremmat olot, vaikka se usein siltä näyttääkin.

Vierailija
Neutroni
Sikäli kun minä naisia tunnen, heille olisi kovin epäluonnollista valita tuollaista pärstää edustamaan itseään, pitää sellaisesta musiikista, johon liittyy demoneita, ja varsinkin alkaa kyselemään julkisesti mielipiteitä sukupuolestaan. Eli käytännössä lähes kromosomitestin tasoinen tunnustusalgoritmi paljastaa totuuden: Wizard on mies.

Älä murehdi, kyllä se miehenkin elämä menettelee - ei niillä naisilla ole sen paremmat olot, vaikka se usein siltä näyttääkin.

Jouduin tuomitsemaan wizardin miespuoliseksi henkilöksi.

Olen pahoillani - naisnäyttöä ei vain ollut tarpeeksi.

Uusimmat

Suosituimmat