Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

Miitti 2016 pidetään 22-24.7.2016 Jyväskylässä. Paikka on Ruuhimäen leirintäalue, jos ei joku tiedä äkkiä jotain parempaa paikkaa. Siellä on 2 ja 4 hengen mökkejä hintaan 44 - 65 €. Yritin varata alustavasti 2 neljän mökkiä ja 4 kahden mökkiä. Ilmoittautukaa tähän ketjuun. Jos olette epävarmoina, niin ilmoitautukaa "ehkä tuleviksi", niin tiedän arpoa noita majoituspaikkoja, ettei sitten paikalle pelmahda yllättäen 20 tyyppiä.

http://www.camping-ruuhimaki.fi/

Sivut

Kommentit (161)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Me (= minä ja Ce-hyväkäs) tullaan kans jos tilanne sallii. Sain tänään uutisia jotka teki pienen muuttujan varmaan kyllään.

Ja jos tullaan ni tullaan ehkä asuntovaunulla :)

Hämmentää.

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1515
Liittynyt13.11.2014

Olen kiinnostunut. Majoitus kunnossa.

Tulen jos ei henkilökohtainen romahdus tai force major iske.

Riittääkö jos tuo mukanaan niin paljon ruokaa ja juomaa kun itse tarvitsee? Onko grillauspistettä lihatavaralle vai onko tyytyminen perusmakkaraan?

---
Seuraa 
Viestejä3436
Liittynyt6.9.2006

George Hanson kirjoitti:
Olen kiinnostunut. Majoitus kunnossa.

Tulen jos ei henkilökohtainen romahdus tai force major iske.

Riittääkö jos tuo mukanaan niin paljon ruokaa ja juomaa kun itse tarvitsee? Onko grillauspistettä lihatavaralle vai onko tyytyminen perusmakkaraan?

Jeah. Pääsääntö liene se, että kukin vastannee omista eväistään, sekä kiinteistä että nestemäisistä. Kun kerran ollaan leirintäalueella, niin grillausmahdollisuudet liene hyvät. Lauantaina on tapana ollut käydä paikallisia nähtävyyksiä tiirailemassa ja samaan aikaan itsensä ravitseminen kaupungin ravinteleissa on osoittautunut monen kohtaloksi. Mutta pääsääntöisesti tyyli vapaa.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä27894
Liittynyt13.5.2005

Jäärä kirjoitti:
-:)lauri kirjoitti:
Mulle kanssa yksi petipaikka.
Petipaikka?! Muahah, sähän nukut missä sattuu :D

Tuo petipaikka-varaukseni oli kulissin ylläpitämistä varten.

Riittoisampi keskustelukumppani.

MooM
Seuraa 
Viestejä6923
Liittynyt29.6.2012

Jäärä kirjoitti:
 Lauantaina on tapana ollut käydä paikallisia nähtävyyksiä tiirailemassa

Ai Toivakassa? Wu-huu. Onkohan Arja kotona? Niinno, onhan se Jyväskylä siinä puolen tunnin päässä. Ja Pandan lakutehdas Vaajakoskella.

Mutta joo, tulossa ollaan. Ja nukun oikein mielelläni sängyssä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Hoi
Seuraa 
Viestejä433
Liittynyt31.8.2010

Mä saattaisin ehkä olla tulossa. Majoitusta mulle ei tarvitse kuitenkaan varata, kehittelen itse jotakin. (Jollen joudu putkaan, niin eiköhän sieltä joku vastaava luukku löydy.) 

Mutta, mutta, olis mukava tietää onko Treeltä lähdössä muita? Mun kyydillä pääsisi hoodeille neljä henkeä.  Ja mikäli täältä on lähtijöitä, voitaisiin järkätä pienimuotoinen tunnustelumiitti näillä suunnilla ennen h-hetkeä? Toki muutkin, kuin tamperelaiset, saisivat halutessaan liittyä seuraan. Mä tarjoan ekan kierroksen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat