Miksi kirjoitat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin miksi kirjoitatte foorumiin?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jollain kieroutuneella tavalla oletan pystyväni todistamaan olemassaoloni itselleni lukemalla seuraavana päivänä tekstin, jonka olen kirjoittanut aiemmin.

Tosin, yllättävän monesti viikonlopun jälkeen, en halua uskoa tekstieni jälkeen olevani olemassa... joten puihin menee pahasti.

Vierailija

Kirjoitan nykyään liian vähän noin yleensä. Kunhan reenaan, provosoin ja väittelen. Yritän kyllä provosoida suht koht siivosti.
Joskus on ihan asiaakin, mutta harvemmin.

Toisinaan on kiva pistää juttu menemään jostain jokapäiväisestä asiasta, jossa on kuitenkin jotain uutta tai uusi näkökulma.

Vierailija

noo yleinen keskustelu asioista jotka kiinostavat on mukavaa lisäkis on joskus mukava päteillä saada tietoa... kaikkea sellasta hmm epäolennaista paskaa

Vierailija

Jotkut aiheet kiinnostaa. On mukava kuulla erilaisia näkemyksiä/ajatuksia asioista - parhaimmillaan käydä rakentavaa keskustelua (mikä ei tosin aina ole helppoa). Kiva myös joskus laittaa oma mielipide/näkemys. Osallistumalla tuntuu, että oppii itsekin jotain.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Ajantappoa, keskusteluntarvetta, pätemisentarvetta.

Mutta foorumin lukeminen on minulle tärkeämpää kuin tänne kirjoittaminen. Vaikka minulla olisi vain lukuoikeudet tänne, en luultavasti lakkaisi seuraamasta keskustelua. Tämä on harrastus, joka houkuttelee ajattelemaan.

Vierailija

Jos puhutaan tiedefoorumista niin , että miksikö kirjoitan...? Ajanvietteeksi lähinnä ja osa aiheista on todella mielenkiintosia ja taas jotkut eivät niin mielenkiintosia... Oli niin ja näin , mutta loppujen lopuksi tämänlaisia foorumeita on hyvin vähän ainakin minun tietojeni mukaan ja niistä saattaa löytä erittäin mielenkiintosia asioita jolla voin esim. oppia lisää.

Vierailija

Pitää vähän alustaa: Tämä on Ruukin kunta jossain päin joka puolella Suomea ja jopa ulkomailla. Kunnan näkyvin elinkeinomuoto on väittely ja oikeassa oleminen. Toiseksi suurin elinkeino on joko julkinen tai piilojulkinen seksi, ainakin viime aikoina. Kunnalla on hierarkiansa ja viisaansa, kylähullunsa, oikeistolaisensa ja vasemmistolaisensa, omat kupin kallistajansa, hurmosuskovaisensa ja muutama luonnonsuojelijakin sekä suuri joukko kuntalaisia, jotka harvakseltaan sanovat asiansa.

Ruukin kunta on siis sosiaalinen sidosryhmä; muotoutunut nikkituntemuksen kautta.

Itse kirjoittelen, koska olen laumaeläin. Tosin vähän erakko-sellainen.

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Viimeaikoina olen itse kirjoitellut harvemmin, lähinnä oman ajan puutteen vuoksi. Mutta kun kirjoitan niin teen sen yleensä oppiakseni jotain uutta. Edistääkseni jotain keskustelunaihetta itseäni kiinnostavaan suuntaan. Ja silloin tällöin tulee myös tilaisuus auttaa toisia saamaan vastauksia kysymyksiinsä ja pääsee samalla itsekin "pätemään".

Eli kait kaiken kaikkiaan "huvikseen" koska hyvää mieltä siitä kaikesta pyrkii saamaan...

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Vierailija

Kirjoittelen joutohetkinä ajankuluksi joutavia. Kuten nytkin...Kuka tämänkin haluaa tietää, minä vaan retorisesti kysyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat