Suomi, vapaa isänmaa

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kyllä tämän rakkaan isänmaan vuoksi joutuu tappeleen. Myyjät ovat Suomi neitoa viemässä NATO:oon ja huoraksi. Ei onnistu vieraissakäynti. Suomen mies.

Lierikki Riikonen

Kommentit (15)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Ja kuolemantapaus lähipiirissä. Pitää valvoa ja antaa lohtua, sen verran kuin kykenee. Jostakin syystä nyt siihenkin näyttää löytyvän voimia.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Hitsi kun on kova hinta sormuksilla (tai no ei oikeastaan, mutta minulle on). Olisi kyllä kiva omistaa semmonen. Vähän historian fiilistä, vaikka ei sormessa voisi pitääkkään.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kyllä oli outo tunne kun viimeksi heitin sormuksen painolastin. Kevenin paljon. Sekin kultainen painoi siinä kymmenkunta vuotta. Käsi venyi kaksimetrisekseksi painolastista. Sitä paitsi suostuisiin rääkkiin milloin tahansa uudelleen. Missä luuhaat Lettu? Sinun paikkaasi havittellee jo kaikenmaaailman h naud naiset.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Meneekö noista saatavat varat varmasti sotaveteraaneile. Monien keräyksien tulothan ovat menneet kiinteistösijoituksiin. Kuulemma tuottavat niin paremmin, mutta eivät mielestäni paljoa auta veteraaneja

Ja minun mielestäni pitäisi edelleenkin pysyä liittoutumattomana. Jollekulle on nyt luvattu suuret rahat kun liitytään NATOon. Puoli vuotta kun vielä mediassa jauhetaan tätä ja pelotellaan Venäjän voimakaapeleilla, niin kansa kyllä äänestää NATO:n puolesta.

Mikä siinä omavaraisuuteen pyrkimesessä on niin huonoa? En ole kauppatieteiden maisteri tai valtiotieteiden professori, mutta kun täällä selaisia varmasti on, voisiko joku vähän minua valaista?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
tiäremiäs
Nato on hyvä vaan.

Sinä Matti et vielä ymmärrä. Humanoiditkaan eivät näköjään ole sinulle kertoneet asian laitaa. Suomi ja NATO ei ole edes vieraissakäyntiä, sen voisi vielä antaa anteeksi. Jatkuvaa huoraamista en anna. "Rauhanyhteistyökin" pitäisi lopettaa perseennuolemisena.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Kylläpä se lierik taitaa mielestäni olla ihan oikeassa, vaikka pikkupäissään juttelee niitänäitä asian vierestäkin. Eipä se haittaa. Suomen pitäisi pysyä liittoutumattomana ja hoitaa ihan nämä pohjanperän asiat itse eikä sotkeutua kriisinhallintoihin tms., jotka ajavat ihan muiden yhteiskuntien itsekkäitä etujaan.

Rauhanturvatyö ok.

Kehitysyhteistyöhön lisää varoja. MUTTA pitäisi myös katsoa, että jotain pysyvää niillä varoilla saataisiin aikaankin. Pyöh. Kokemusta edellämainituista riittää. Olen käynyt omien työkomennusteni jälkeen lomilla noilla alueilla tapaamassa paikallisia tuttuja. Kuta hienommat vermeet ja tekniikka on toimitettu, niin sitä varmemmin niitä ei saada käytäntöön. Hyviäkin esimerkkejä on.

Vierailija
lierik
Kyllä oli outo tunne kun viimeksi heitin sormuksen painolastin. Kevenin paljon. Sekin kultainen painoi siinä kymmenkunta vuotta. Käsi venyi kaksimetrisekseksi painolastista. Sitä paitsi suostuisiin rääkkiin milloin tahansa uudelleen. Missä luuhaat Lettu? Sinun paikkaasi havittellee jo kaikenmaaailman h naud naiset.

Minä luuhaan näiden tuhannen projektini kimpussa.

Paljon uusia ajatuksia viime päivinä. Jotenkin sellainen ominaisuus, että tulevat sitten kaikki kerralla. Parhaat asiat löytää vasta sitten, kun lakkaa etsimästä.

Se on siinä silmien edessä. Sitä ei vaan huomaa. Kummallista.

(ps: En ole keksinyt kylmäfuusiota. .....vieläkään)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
lierik
tiäremiäs
Nato on hyvä vaan.

Sinä Matti et vielä ymmärrä. Humanoiditkaan eivät näköjään ole sinulle kertoneet asian laitaa. Suomi ja NATO ei ole edes vieraissakäyntiä, sen voisi vielä antaa anteeksi. Jatkuvaa huoraamista en anna. "Rauhanyhteistyökin" pitäisi lopettaa perseennuolemisena.

Ajattelin Natolla teidän parasta, me lähdetään itse siriukseen. Kuin Natolla olisi suomessa tarvetta.

Vierailija

tiäremies älä ajattele… ainakaan mikä koskee meidän tulevaisuutta… ja Natoa… samana päivänä.
Nyt on niin että lierik on oikeassa, ja tässä asiassa se tietää mistä se puhuu, joskus senkin jutut on outoja, vaikeita, mut NATO asiasta kun puhutaan niin lierikin suunnalta on tullut vaan asiaa. Eli, ei NATO:lle!

PS: mikä Matti?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
pc = potential criminal
tiäremies älä ajattele… ainakaan mikä koskee meidän tulevaisuutta… ja Natoa… samana päivänä.
Nyt on niin että lierik on oikeassa, ja tässä asiassa se tietää mistä se puhuu, joskus senkin jutut on outoja, vaikeita, mut NATO asiasta kun puhutaan niin lierikin suunnalta on tullut vaan asiaa. Eli, ei NATO:lle!

PS: mikä Matti?

Matti varmaan tulee tuosta minun kotisivun osotteesta, en siis ole oikeasti Matti sitä se ei tarkoita.

Vierailija
Lettu Haimakainen
lierik

Minä luuhaan näiden tuhannen projektini kimpussa.

Paljon uusia ajatuksia viime päivinä. Jotenkin sellainen ominaisuus, että tulevat sitten kaikki kerralla. Parhaat asiat löytää vasta sitten, kun lakkaa etsimästä.

Se on siinä silmien edessä. Sitä ei vaan huomaa. Kummallista.

(ps: En ole keksinyt kylmäfuusiota. .....vieläkään)

te ootte vaan niin ihania, lettu ja lierik

Vierailija
tiäremiäs
Niin kauan voidaan olla, ei natossa. Mutta jos sota syttyy tulee niin turpaan että ei voi mitään. Natosta voisi olla pelote että ryssä ei tuu enään tänne.
Jos jostain syystä ryssä tänne tulee, niin se tulee sen takia että ollaan Natossa. Suomi tuskin olisi missään tapauksessa innokas ryhtymään sotaan Venäjän kanssa, toisin kun jotkin nykyiset Natomaat tulevaisuudessa(en usko, en toivo näin tapahtuvan) voisi tälläiseen tilanteeseen päätyä/ajautua. Jos jossain Natomaassa, joku sais päähänsä ajatuksen ryhtyä sotaan ”ihan missä vaan”, joka laajenee siihen mittaan että se alkaisi koskee Eurooppaa, niin tuskin Venäjä tänne tulee jos ei kuuluta Natoon. Sillä Venäjällä on jo niin laaja liuta Natomaita rajassaan kiinni, että sillä olis jo siinä tekemistä ihan tarpeeks. Eikä Suomessa tietääkseni oo mitään, mitä Venäjä tarvitsisi. Enkä usko että nykyinen sodankäynti tarvitsee vitunmoista lääniä, rajan ja pääkaupungin väliin.

Uusimmat

Suosituimmat