Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

Miksi juontajat sanovat aina että, "Aivan huikea ilta ollut, siis ihan mieletön." Jos joku kokee TV:n sonnan aivan huikeaksi, siis aivan mielettömäksi, kannattaisi kääntyä kallonkutistajan puoleen.

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

---Paljastan matemaattiset valheesi!

Kommentit (11)

Vierailija

Jos ne meinaa huikealla että ihan Uskomatonta Paskaa. Niinku tämä "keskustelu" täällä on viime aikoina ollut. 

Gemini
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt20.12.2013

Pelle Svenson kirjoitti:
Miksi juontajat sanovat aina että, "Aivan huikea ilta ollut, siis ihan mieletön." Jos joku kokee TV:n sonnan aivan huikeaksi, siis aivan mielettömäksi, kannattaisi kääntyä kallonkutistajan puoleen.

Voi voi voi sinua raukkaparkaa minkä epäkohdan olet joutunut elämässäsi kohtaamaan. Tsemppiä ja jaksamista...miten tuosta ihmeinen ylös enää kankeutuu...muistan sua syämmessäin ain, suinkin kun karpoa katson vain!

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008

asdf kirjoitti:
Millainen sitten on oikeasti huikea ilta?

En tiedä, siveä kun olen. En tosin käy iltakirkossa, että ehkä siitä syntyisi jotain huikeaa.

Isojen ja tuhmien poikien puheista päätellen huikeuteen sisältyy seuraava aamu. Ei muisteta missä on oltu, helvetin kauhea olo, olut on loppu, auto kateissa, lompsa tyhjä paitsi muutama sakkolappu, toinen kenkä kateissa ja kustessa kirvelee niin pirusti.

Vierailija

asdf kirjoitti:
jepajee kirjoitti:
Suurinpiirtein tollanen on aika huikee ilta.

https://www.youtube.com/watch?v=1RBwoUbvxx0

Ei ollenkaan huono. Itse ajattelin tällaista:

https://www.youtube.com/watch?v=BFxaDoyl-1s

(Kai tähän on disclaimeriksi laitettava, että on ihan tosissani aatellut.)[/quote]

anha moderaattori onkin oikea individualistisen dekadenssin kulminaatio jaellessaan sensuroitua materiaalia valtamedian välityksellä. Tähän on tultu.

asdf
Seuraa 
Viestejä11646
Liittynyt16.3.2005

...ei jumalauta, tuolla mun ns. disclaimerissa lukee, että "on ihan tosissani aatellut"! Piti olla "en ihan tosissani aatellut". En vaan käsitä, miten oon voinut tuollaisen typon tehdä, o ja e on kuitenkin aika kaukana toisistaan näppiksessä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11646
Liittynyt16.3.2005

jepajee kirjoitti:

anha moderaattori onkin oikea individualistisen dekadenssin kulminaatio jaellessaan sensuroitua materiaalia valtamedian välityksellä. Tähän on tultu.

Nimenomaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat