Seuraa 
Viestejä2211
Liittynyt24.1.2014

Itse asiassa tänään vasta kävin läpi tiedekeskusteluita Suomi24:n matematiikkapalstalla ja huomasin, että niiden taso on välillä todella kova kysymyksineen ja vastauksineen, joihin verrattuna tämä palsta kyllä kalpenee häpeästä.. Toki sieltä löytyy ihan arkisia kysymyksiä tai trolleja, kuten täältäkin , mutta kuitenkin. Katsokaa ja hämmästykää.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Kommentit (5)

ing geolog
Seuraa 
Viestejä6558
Liittynyt28.9.2008

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
Itse asiassa tänään vasta kävin läpi tiedekeskusteluita Suomi24:n matematiikkapalstalla ja huomasin, että niiden taso on välillä todella kova kysymyksineen ja vastauksineen, joihin verrattuna tämä palsta kyllä kalpenee häpeästä.. Toki sieltä löytyy ihan arkisia kysymyksiä tai trolleja, kuten täältäkin , mutta kuitenkin. Katsokaa ja hämmästykää.

Mielestäni taso siellä on noussut ainakin matematiikassa., Fysiikka ja geologia ketjujakin seuraan, geologia on vähän virkumpaa kuin täällä.

Mutta minäkin voin tehdä virheitä, kerran nuorena sytytin, Haaparannan kaupunginhotellissa, tupakin väärästä päästä.

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2211
Liittynyt24.1.2014

ing geolog kirjoitti:

Mielestäni taso siellä on noussut ainakin matematiikassa., Fysiikka ja geologia ketjujakin seuraan, geologia on vähän virkumpaa kuin täällä.

Kyllä mulle se oli todella yllätys, koska en aikaisemmin edes lukenut noita juttuja siellä. Luulin sen olevan aivan huuhaajuttuja täynnä. No, niin sitä aina uutta oppii.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Gemini
Seuraa 
Viestejä1463
Liittynyt20.12.2013

ing geolog kirjoitti:

Enpä ihmettele yhtään. Esimerkiksi tämä "fysiikka"ketju paljastuu kohtalaisen pian fysiikasta kiinnostuneelle    joutavanpäiväiseksi filosofiseksi juupas/eipäs-jaarittelupalstaksi.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14000
Liittynyt16.3.2005

Ainakin ilmastopalsta suoli24:ssä on silkkaa jautaa. Ja kielipalstalla yucca tietää asiat paremmin kuin hän itse.

Onha siellä tietysti ihan asiallisiakin keskusteluja:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9870234/varaaja-ja-vikavirtasuoja
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14208556/pistorasian-siirto

-

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Diam
Seuraa 
Viestejä2394
Liittynyt14.9.2006

Sanoisinpa, että sellaisilla, joilla on edukasta tietoa, eivät näyllä sivuilla käy ollenkaan.

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat