Seuraa 
Viestejä2
Liittynyt18.4.2016

Moi,

Sain tossa 3 vuotta sitten kutsunnan ja ulkomailla tekemäni testin jälkeen sain sitten postia puollustusvoimilta että tuu tänne vaan.

Nyt mulla on ollu näitten 3 vuoden aikana (siirsin siis koulun takia) kaikenlaista vammoja jaloissa ja nyt myös kädessä, ei mitään tappavaa Hehe mutta esim oon saanu pohjalliset kun on huonot polvet ja on ollu nesteitä niissä ja on ollu revähdyksiä.

Kysymys kuuluu siis, onko armeijan alussa viellä jonkinlainen testi jossa ihmiset lajitellaan vai olenko minä nyt jo kutsuntojen perusteella a-mies? Ja onko b-miehenä paljon kuntorasituksia?

Kommentit (2)

Aatu Kunnari
Seuraa 
Viestejä2
Liittynyt18.4.2016

Oh ja sitten viel sellanen kysymys, että kuinka pahasti pitää olla fyysisti vammautunu että on vapautettu?

Ittelläni on ollu elämäni aikana tosi paljon ongelmia mun jalkojen kanssa niin mietin vaan että lähettääkö ne vaan pois jos on vammaiskortti (en tiiä onks suomessa edes sellasta)

Ja viel kysymys, pitääkö mun kääntää mun lääkärin lausunnot saksasta suomenkieleen? Ja missä sellasta voi suomessa tehdä että armeija hyväksyy ne? En voi nääs pahemmin ite niitä kääntää.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14035
Liittynyt16.3.2005

Tuskin tuossa tarvitaan mitään lääkärintodistusten käännöksiä. Minäkin väitin, että minulla on jaloissa vikaa, mutta sitten määrättiin kuntoisuusluokaksi A2 likinäköisyyden takia. Sitten määrättiin tarkka-ampujaksi (nykyään ampujaksi) silmien takia, mutta olin jo ehtinyt ilmoittautua radioautonkuljettajaksi. Jne. Jne.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat