Seuraa 
Viestejä1919
Liittynyt24.1.2014

Tässä tälläinen epävirallinen mielipidekysely:

Vastaa yläpeukulla, jos mielestäsi foorumi on taantunut uudistuksien myötä.
Vastaa alapeukulla, jos mielestäsi foorumi on kehittynyt uuudistuksien myötä.
Jätä vastaamatta, jos et ole varma.

Kiitoksia vastauksista.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Kommentit (6)

Eusa
Seuraa 
Viestejä14394
Liittynyt16.2.2011

Oireellista sekin, että myös sinulta aiheen aloitus luiskahti biologiaan ja ympäristöön. Varmaankin olit ajatellut jonkin muun osaston...

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Aläskiperse kirjoitti:
Englannin kielessä puhutaan surutta HOMO-sapieneista. Olemme siis kaikki homojen jälkeläisiä. Mutta asiaan, pekuttakaa tuota ensimmäistä argumenttia, ei mahdollisesti omaa mielipidettä. Esim. minä olen vielä valtava läskiperse, joskin on jo laihtunut 15 kg. Tavoite on 70 kiloa, ja nyt 113 kilon elopainolla töitä on vielä paljon.

Mutta siis tekstin kontekstissa tämä käyttöliittymä on syvältä J. Ruukin perseestä.

Eiku se oli johdannainen siitä ku serkku joskus teininä oli kavereidensa kanssa omassa huoneessaan, niin sen kummitäti tuli juttelemaan mukavia poikien kanssa. Sit se lähti siitä sulkien oven takanaan, avatakseen sen heti perään sanoen: Tiesittekste muuten että Make (nimi muutettu) on homo! ja löi oven kiinni.

MooM
Seuraa 
Viestejä6067
Liittynyt29.6.2012

Ihmetyttää suuresti, miksi yksinkertaisia käytettävyysongelmia ei korjata. Ymmärrän kyllä isompien sivuston rakenteeseen liittyvien muutosten hankaluuden.

Vaikka se, että jos luet jotain ja alat kommentoida. Huomaat, että et olekaan enää kirjautuneena (taitaapa pysyä ihan kaksi vuorokautta, jos on se "muista minut" päällä?) ja kirjaudut. Hups, oletkin viestiketjun 1. sivun lopussa. Mikä järki?  

Lainauksista en edes viitsi mainita. Samoin kuvien liittäminen on ihan paska. En minä halua omalta koneeltani tänne mitään tuoda. Vanhempi linkkiin perustuva oli fiksu. Tai sitten en osaa käyttää tuota.

käyttäjä-3779
Seuraa 
Viestejä1501
Liittynyt12.5.2014

Miksi kone väittää vastaukseni tarkistuskysymykseen olevan väärä, vaikka olen lyönyt oikeat numerot? Taas kone hävitti pitkän kommentin. Olisin kopioinut sen talteen, mutta kone ei anna, miksi?? olen valittanut tästä ennenkin, mutta mitään korjausta ei ole tapahtunut.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat