Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013

Eteenpäin meneminen on joskus melkein ainoa vaihtoehto. Olen halunnut muutosta joihinkin asioihin vuosia, mutta jos usko itseensä on huonolla tasolla niin silloin se ei tietenkään ole aina helppoa. Uskosta itseensä on oikeastaan kyse melkein aina. Ihminen voi olla tapojensa orja ja toimia melkein robottimaisesti kun pitäisi tehdä jotain toisin. Olen myös huomannut että jos vaikka haluaa lopettaa tupakoinnin, niin jokin "hyvän asian menettämisen pelko" astuu peliin ja tekee lopettamisesta mahdottoman. Tänään olen kuitenkin valaistunut lisää ja saanut uutta ryhtiä omaan asenteeseeni.
Tupakkavehkeet on nyt kaapissa piilossa ja olen saanut hyvän alun yhteen biisiin. Mun tuntuma itseeni on terävöitynyt ja voin huoletta irtautua mamin nännistä ja jatkaa määrätietoista tietä pitkin etiäpäin.

Älä kuuntele pirua olkapäällä, jos se väittää ettei sinun asioilla ole mitään väliä. ONPAS VÄLIÄ!

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Kommentit (1)

mdmx
Seuraa 
Viestejä4332
Liittynyt23.11.2009

Näin se on. Lähes jokaisesta asiasta löytyy kaksi puolta, toisesta haluaa eroon ja toisen haluaa pitää. Yhtälö on mahdoton.

Valintoja.

Jos minä ajattelen ettei minun asioilla ole mitään väliä, kuka sitten ajattelee että niillä on? Ja vaikka läheiset ajattelisivatkin, ei niiden ajatukset uppoa sisään, jos niihin ei itse usko.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat