Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt26.4.2016

saa lukea uutisista jatkuvasti että mikä on terveellistä ja mikä onkin epäterveellistä ja sitten on erilaisia dieettejä tästä on tullut melkoista muotia, joten minulle tuli sellainen ajatus, että mikä olisi näille vastakohta?

tiedän että on muutama myrkyllinen sieni ja marja olemassa mutta miltä ne maistuvat ja kuinka vahvat vaikutkset niillä ovat voi olla toinen tarina. entä myrkylliset yhdistelmät...
minulle selvisi sarjakuvaa lukiessa että jos syö tarpeeksi paljon omenan siemeniä, kemiallinen reaktio tapahtuu maha-aineksien kanssa, ja kuolee.
omenan siemenet maistuvat vähän marsipaanille, se on tehty. ihan jees. mutta pitäisi ostaa lavallisia omenoita ja kaivertaa puukolla siemenet ulos jos haluaa delata. se ei olekaan aikomukseni. minua vain kiinnostaa.

näistä asioista ei puhuta, vaan sanotaan, että ne ovat pahaksi sinulle.
joten jos ottaisimme vapauden ja juonittelisimme mitä kaikkea voisi saada aikaan.
itse en ole valitettavasti lääkäri tai edes kemisti, tavallinen tallaaja vain, joka lypsää informaatiota fiksuimmilta ihmisiltä :)

olisi myös hienoa jos joku tietää kirjan myrkyllisistä kasveista?

Kommentit (5)

asdf
Seuraa 
Viestejä11383
Liittynyt16.3.2005

...ja toisaalta mitä tahansa voi nauttia täysin vaarattomasti, kunhan sitä ottaa kehoonsa tarpeeksi vähän. Tuo hengenvaarallisen raja vaihtelee suuresti eri materiaalien tai valmisteiden välillä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11855
Liittynyt16.3.2005

Lääkärien vakiokamaa on Handbook of Poisoning. Siitä selviää esimerkiksi se, että lyijyn yhdisteet ovat paljon myrkyllisempiä kuin kaliumsyanidi. Itse asiassa kaliumsyanidia voi ihan hyvin rouskutella, jos ymmärtää pitää jonkun rajan. On muuten tosimiehen suolaa, kyllä se niin karmealle maistuu.

No joka tapauksessa Handbook of Poisoning sisältää näppärässä taskukirjakoossa kasvi-, eläin- ja epäorgaanisten myrkkyjen ominaisuudet ja myrkytysten oireet.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

skykisser
Seuraa 
Viestejä3
Liittynyt26.4.2016

"haluaa siis tietää mikä on luonnollisin tapa kuolla ennenaikaisesti. Selvä."

ei ei ei ollenkaan. ymmärrät ihan väärin

"Handbook of Poisoning"

kiitos~ :)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat