Sivut

Kommentit (439)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14285

Ja jokainen terve ihminen tallentaa koko ajan hajumuistoja - ihan joka askeleella.

Sormenpäiden tuntoaisti ei muuten ole ihan yksiselitteinen juttu, tai siis siihen liittyvä herkkyys, sillä kynnen avulla pystymme aistimaan aivan uskomattoman pieniä epätarkkuuksia.

Kyllä siihen syynsä on, että kynnet kasvaa - ja juuri sellaisina kuin ne kasvaa. Raatelemme puukolla, pelottelemme psykologisesti ja kynsille on jäänyt tunnusteluherkkyyden moninkertaistaminen.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä23019

Major_Breakthrough kirjoitti:
Entäs tämä...Atlantin ylittävä aurinkoleko..johon saa optiona tuulivoimalan jos haluaa lentää akuilla. Aivan omavarainen.

Maksimissaan vain 3 paikkainen..ei mikään ydinperheen leko. Kuitenkin täysin ilmaista menoa.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä23019

Keksin tänä aamuna noin 06:00 lentokoneen uuden sähköisen voimanlaitteen ( siis propulsiolaitteen ) joka tulee mullistamaan ilmailun noin 5-10 vuoden sisällä.

Se parantaa luotettavutta noin 50% ja hyötysuhdetta n. 20% ( verrattuna potkureihin joita pyöritetään brushless moottoreilla  ). Se tarvii edelleen akkuja tai aurinkoenergiaa käydäkseen..tai molempia. Sen avulla saadaan myös huippunopeus tonne 900 km/h pintaan..jos halutaan...jopa yliäänipuolella eräällä hybridiratkaisulla.

- M. King Hubbert

Keksin tänä aamuna noin 06:00 lentokoneen uuden sähköisen voimanlaitteen ( siis propulsiolaitteen ) joka tulee mullistamaan ilmailun noin 5-10 vuoden sisällä.

Se parantaa luotettavutta noin 50% ja hyötysuhdetta n. 20% ( verrattuna potkureihin joita pyöritetään brushless moottoreilla  ). Se tarvii edelleen akkuja tai aurinkoenergiaa käydäkseen..tai molempia. Sen avulla saadaan myös huippunopeus tonne 900 km/h pintaan..jos halutaan...jopa yliäänipuolella eräällä hybridiratkaisulla.

No eikun äkkiä patenttia hakemaan....

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14285

Taas tulee mullistuksia ja prosentteja ja mennään vasta puolessa kuussa. Viikon päästä uusi kuu pilkistää ja mania pahenee. 111 on majuria herkempi kuunkiertofloodaukselle.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä23019

satunnainen seuraaja kirjoitti:

Tälle voisi hakea patentin, koska en osaa metallurgiaa.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä23019

Lyde19 kirjoitti:
Ei kannata patentoida. Prototyyppi äkkiä kasaan ja video Juu tuubiin niin kilpailijat eivät voi patentoida ja hidastaa kehitystä. Kiinalaiset rahoittaa kun julkaiset videon.

Juuri siksi sen voisi patentoida, koska en kykene itse rakentamaan sähkömoottoreita.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä23019

Mä en tiedä kuinka mun aivot oikein toimii, mutta viikon pari olen eräässä keskustelupiirissä keskutellut sähkölentämisesta USAssa..ja nyt napsahti jo merkittävä innovaatio.

- M. King Hubbert

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5820

Lyde19 kirjoitti:
Ei kannata patentoida. Prototyyppi äkkiä kasaan ja video Juu tuubiin niin kilpailijat eivät voi patentoida ja hidastaa kehitystä. Kiinalaiset rahoittaa kun julkaiset videon.

Juuri siksi sen voisi patentoida, koska en kykene itse rakentamaan sähkömoottoreita.

Jos Mars-raketin suunittelukin onnistuu niin sähkömoottori lienee sopiva yhden illan projekti?

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14285

Mä en tiedä kuinka mun aivot oikein toimii

Olen ihmetellyt samaa... =D

ovolo
Seuraa 
Viestejä7320

satunnainen seuraaja kirjoitti:

Tälle voisi hakea patentin, koska en osaa metallurgiaa.

Patentin hakuhan on helppoa kuin heinänteko. Sujuu kädenkäänteessä. https://www.youtube.com/watch?v=WWzX-CikZAs  

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Ja jokainen terve ihminen tallentaa koko ajan hajumuistoja - ihan joka askeleella.

Sormenpäiden tuntoaisti ei muuten ole ihan yksiselitteinen juttu, tai siis siihen liittyvä herkkyys, sillä kynnen avulla pystymme aistimaan aivan uskomattoman pieniä epätarkkuuksia.

Kyllä siihen syynsä on, että kynnet kasvaa - ja juuri sellaisina kuin ne kasvaa. Raatelemme puukolla, pelottelemme psykologisesti ja kynsille on jäänyt tunnusteluherkkyyden moninkertaistaminen.

Kynnet tukee sormenpäitä. Tuntoaisti on herkempi sormenpäässä, kuin kynnenpäässä.

ovolo
Seuraa 
Viestejä7320

Ratkaisun avain on tässä.

Minä olen ajatustenlukija ja säästän sinut patentin haulta.Ajattelet siis, että tuon moottorirenkaan läpi puhalletaan ilmaa, eli keksintösi on vähän niinkuin suihkuturpiini.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat