Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

Eli että onko sinulla virtaviivainen luonne, vittumainen luonne jne. Minulla itselläni on muuten hemmetin hyvännäköiset jalat. Go figure.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Kommentit (5)

Vomies
Seuraa 
Viestejä2838
Liittynyt4.9.2010

deep purpose kirjoitti:
Eli että onko sinulla virtaviivainen luonne, vittumainen luonne jne. Minulla itselläni on muuten hemmetin hyvännäköiset jalat. Go figure.

Ei ole kanankoivet?

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

ID10T
Seuraa 
Viestejä2501
Liittynyt3.10.2007

Mihinkähän tutkimukseen aloittaja mahtaa viitata? Omien jalkojen (tai muidenkaan ruumiinosien) ulkonäön objektiivinen arviointi on melkoista hakuammuntaa ilman minkäänlaisia viitearvoja. Tottakai ne omat läpyttimet ovat aina parhaimman näköiset omasta mielestä.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

ID10T kirjoitti:
Mihinkähän tutkimukseen aloittaja mahtaa viitata? Omien jalkojen (tai muidenkaan ruumiinosien) ulkonäön objektiivinen arviointi on melkoista hakuammuntaa ilman minkäänlaisia viitearvoja. Tottakai ne omat läpyttimet ovat aina parhaimman näköiset omasta mielestä.

Kyse on minun omasta päätelmästä vaikka googlettamalla löysinkin myös muitten päätelmiä samasta asiasta.

Jos rumat jalat eivät ole rumia omasta mielestä, ovat ne silti rumia universaalisesti.

On muuten ihmeellistä miten muuten sterillii suomi on täynnä ihmisiä jotka hoitaa jalkojaan tosi huonosti.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

MooM
Seuraa 
Viestejä6923
Liittynyt29.6.2012

Millaiset jalat ovat rumat ja millaiset kauniit? Ja tarkoitetaanko tässä koko jalkoja vai vain tuota jalkaterän osaa?

Hoitaminen tai hoitamisen puute on vielä sitten eri asia. Hoitamattomista jaloista tulee mieleen ainakin leikkaamattomat kynnet ja paksu halkeileva karsta kantapäissä. 

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat