A. 0-piste, valon nopeus ja energiamassa 1/45

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä maailma, jossa elämme, oikeastaan paljossa on avaruuden yleisen
energian ja fysiikan kannalta matalien lämpötilojen fysiikkaa. Elämämme
paljossa tapahtuu noin 300 Kelvin-asteen tienoilla. Se, mitä tavallisesti sanotaan matalien lämpötilojen fysiikaksi, puolestaan on muutaman asteen päässä absoluuttisesta nollapisteestä. Mitä tapahtuu plasmassa, puolestaan on ykeisen avaruuden kannalta keskilämpötilojen fysiikkaa.

Suurissa nopeuksissahan energia kasvaa huomattavasti. Valon nopeudessa liike-energia saavuttaa maksiminsa. Tällöin kuitenkin
sisäisesti aine saavuttaa absoluuttisen 0-lämpötilan. Mitään sisäistä liikettä ei tapahdu, sisäisesti aika ei kulu, sanoi jo Einstein. Aine tuossa tilassa on
valon nopeudella liikkuvia A-0-pisteen kiteitä.

" Käpertynyt energia" palstalla Savorin ilmaisu. Se jokseenkin kävisi ydinhiukkasten ydinenergiaan. Minä ole puhunut latautuneesta ydinenergiasta. Tämän vapautumisesta jokseenkin on peräisin kaikkeuden
muu energia. Pääasiassa tämä on fotonien siis määritelmämme mukan
valon nopeudella liikuvien A-0 kiteiden energiaa. Näiksi gammasäteily
muuttuu ytimistä vapauduttuaan. Varsin vähän tästä tarvitaan muun eli perusaineen lämmittämiseen. Ja tämäkin tapahtuu fotonien välittämänä.

Latautuminenhan ydinenergialla edellyttää jatkuvuutena päinvastaista prosessia kuin fuusio. Tämä tapahtuu tiheämassoissa, joita runsaasti on kvasaareissa, sekä loistavissa että pimeissä.

Massan ja ydinenergian vastaavuus. Aiheen otsikossa on lukema 1/45.
Sen verran voi todetusta aienmassasta vapautua gammafotoneina. Ja vain sen osuuden verran energiaa voi latautua aineeseen tiheämassoissa.

Väittämä alkuräjähdyksestä, että nääs piste lähti laajenemaan valon nopeudella. Singulariteettihan on jo kumottu, joten pistettä ei ainakaan voinut olla, vaan paljon isompi pallo, läpimitta Saturnuksen kiertoradan luokkaa. Valon nopeus merkitsisi, että aineella oli jo maksimienenergia ja se sisäisesti oli A-0-pisteessä. Jotta olisi syntynyt meidän paitsi lähimaailmamme, myös tuntemamme avaruus, aineen olisi jäähtyäkseen pitänyt kohdata kylmähköä ainetta nuo 44/45. Tai jos alkumassa jo noudatti tuntemamme avaruuden energiasuhdetta, se ei voinut räjähtää valon nopeudella.

Kommentit (3)

Vierailija

Tähdistä avautuvat energia-aallot kohtaavat kylmää eli erittäin vähän energiaa sisältävää tilaa supergalaksijoukkojen välisellä alueella, jossa fotonit pääsevät avautumaan vähemmän tiheäksi energiaksi.

Omat galaksimme saattavat hyvinkin olla astetta isomman aineen kokoluokan tähtien fotoneja ja olemme saapuneet astetta isomman aineen kokoluokan maailmankaikkeudessa supergalaksijoukkojen väliselle suht tyhjälle alueelle,

jossa todellakin on ns. kylmä.

Ja näinpä galaksimme ovat alkaneet avautua vähemmän tiheäksi energiaksi jne.

Noin 11 vuoden välein vastaan tulee tasaiseksi energiaksi avautuneita energia-aaltoja ja näistä auringonpilkut ja kaasuplaneettojen myrskyt ja uudet tähdet jättimäisten mustien aukkojen lähelle, koska mustista aukoista avautuvista energia-aalloista syntyy uusia meidän aineen kokoluokan atomeja jne.

Savor

;):)

Vierailija

Olen pakottanut Savon immeisen eli ihmemiehen MUUTOKSIIN.
Kohta teoriasi on vain savolainen käännös minun teoriastani.
Sanot jo lähes samaa kuin minä mutta toisin sanoin, ihmemiehen eli immeisen sanoin.

Muista vastakin tuo tärkeä luku 1/45, siis energiamassan osuus koko ainemassasta, muu aine siis " kylmää" ainetta.

Vierailija
ArKos itse
Olen pakottanut Savon immeisen eli ihmemiehen MUUTOKSIIN.
Kohta teoriasi on vain savolainen käännös minun teoriastani.
Sanot jo lähes samaa kuin minä mutta toisin sanoin, ihmemiehen eli immeisen sanoin.

Muista vastakin tuo tärkeä luku 1/45, siis energiamassan osuus koko ainemassasta, muu aine siis " kylmää" ainetta.

Jaettu ilo on paras ilo.

Kyllä sitä "shamppanjaa" riittää sinullekkin Arkos.

Savor

;):)

Uusimmat

Suosituimmat