Seuraa 
Viestejä1
Liittynyt11.5.2016

Kun youtubee kirjoittaa celery juice tai beet juice nnin löytyy monta linkkiä jotka kehuvat ylenpalttisesti kyseisten mehujen terveysvaikutuksia.

uskotteko että mehut ovat niin terveellisiä kuin youtubessa luvataan?

Itse olen juonut päivittäin mehuja pari viikkoa, ja olen kyllä jo huomannut positiivisia vaikutuksia, niitä sen kummemin kommentoimatta :)

Kommentit (3)

MooM
Seuraa 
Viestejä6942
Liittynyt29.6.2012

Mitä pahemmalta superfood maistuu ja mitä vaikeampi/kalliimpi sitä on hankkia, sitä paremmin tehoaa.

Varmasti ovat ihan ok mehuja, ja vihannesten, marjojen ja juuresten syönti on yleisesti ottaen hyväksi. Ennemmin kyllä kannattaa syödä sellaisenaan, jos pystyy. Saa samalla kuidut ja muut mukana. Juureksista tietysti osa vaatii kypsennyksen.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

JaaKos kirjoitti:
Kun youtubee kirjoittaa celery juice tai beet juice nnin löytyy monta linkkiä jotka kehuvat ylenpalttisesti kyseisten mehujen terveysvaikutuksia.

uskotteko että mehut ovat niin terveellisiä kuin youtubessa luvataan?

Itse olen juonut päivittäin mehuja pari viikkoa, ja olen kyllä jo huomannut positiivisia vaikutuksia, niitä sen kummemin kommentoimatta :)

Jos nyt päättelemällä arvaan, esim punajuurimehussa on runsaasti nitraatteja jotka muuntuu kehon proseseissa typpioksidiksi joka taasen toimii suonen sisäseinämän endoteelin erittämänä suonta rentouttaen/verenkiertoa parantaen ja sitä kautta alapäässä corpus carvernosumissa näkyy positiivisena terhakkuutena?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat