Seuraa 
Viestejä2851
Liittynyt12.9.2012

Saattaapi kysymys tietysti olla "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"-efekti tai kun TV:ssä ei ole kilpailua, johon itse voisin ilmoittautua "Suomen ällöttävimmän näköinen örvelö". No, kauneus on tietysti katsojan silmässä (en tarvitse silmälaseja kun katson TV:tä kyllin läheltä). Mutta ..., oletteko huomanneet TV:stä tulee useita ohjelmia epäonnistuneista kauneusleikkauksista. Miehetkin vois ajatella luonnottomasti törröttäviä huulia suudellessaan, että mistähän ruumiinosasta se rasva näihinkin huuliin on siirretty?

Kommentit (2)

MooM
Seuraa 
Viestejä6930
Liittynyt29.6.2012

Brainwashed kirjoitti:
Jos on ok näköinen, niin ns kauneusleikkaus harvoin kaunistaa - pikemmin päinvastoin.

https://www.buzzworthy.com/gallery/50-extreme-before-and-after-celebrity-plastic-surgery-photos-you-wont-believe/jocelyn-wildenstein/

Itselläni naamaa dominoi kookas nenä, mutta silti en tuumaakaan antaisi siitä pois!

Tässä on samanlainen homma kuin meikkaamisessa. Kun huomataan vain ne tapaukset, joissa homma menee överiksi, tulee ajatus, että meikkaaminen tai kauneusleikkaus ei kaunista ketään. Kyllä kaunistaa, jos tehdään kunnolla ja hienovaraisesti.

Se on sitten toinen juttu, maksaako meikkaaminen vaivan (ja varsinkin kauneusleikkaus sen hinnan ja kärsimyksen) tai kannattaako yleensäkään korjata persoonallisia piirteitä geneerisemmiksi. Itsellänikin on iso nenä, jota inhosin teininä, mutta nykyisin se on minusta hieno.

Itse olen muuten aika pitkälti päätynyt siihen, että vastaus kaikkiin e.m. pohdintoihin on ei, poislukien kevyt meikkaaminen tilanteissa, joissa haluaa näyttää tavallista paremmalta tai odotusten mukaiselta. Näitä on ehkä pari kertaa kuussa. Mutta kun on kohtuullisen vahvat värit pään karvoituksessa ja siedettävä iho, on helppo olla meikittömänä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat