Kännithreadi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kirjoita ja avaudu ihan mistä tahansa, ainoastaan kännissä.

Itse en voi avautua vielä mistään, koska juon vasta ensimmäistä drinkkiä.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Ensimmäinen ilmottautuu.
Kävin alhaalta hakeen 4 pulloo punkkua. Riittääköhän nää?
Aukasin ekan. Koira ruinas itelleen korkin ja teki selvää siitä jo.

Edit: Oon ilmeisesti eka ja vika kuka ottaa osaa. Muita perjantai känniläisiä ei oo tunnustautunut.

Vierailija

Minä ostin myös kaksi pulloa espanjalaista punaviiniä. Ajattelin juoda ne vasta illalla mutta kännykkä putosi tiskialtaaseen siivouksen yhteydessä ja hajosi. Nyt vituttaa sen verran että piti korkata ensimmäinen pullo.

Vierailija
Echi
Minä ostin myös kaksi pulloa espanjalaista punaviiniä. Ajattelin juoda ne vasta illalla mutta kännykkä putosi tiskialtaaseen siivouksen yhteydessä ja hajosi. Nyt vituttaa sen verran että piti korkata ensimmäinen pullo.

Hyvä Echi että osallistut. Oot järkijätkä, mutta provosoidut helposti. Jos ei kukaan niin tekisi, kuka sen keskustelun tahkoais?

Vierailija

Näytttää siltä että kukaan ei tunusta.

Mun kysymys kuuluu? Kuinka isoja viisareita pitää kunnioitttaaa....

Vierailija

Katsoin juuri Chan-wook Parkin leffan Boksuneun naui geot aka Sympathy for Mr. Vengeance . Täydellistä ja kaunista ohjaustyötä. Park on yksi maailman parhaimpia ohjaajia. Joka epäilee tätä niin katsokoon hänen elokuvatuotantonsa Old boy & muut. Elokuva sisältää hyvin kauniita still otoksia ja on hyvin taiteellisella tavalla vaikeasti lähestyttävä. Elokuvan surullinen juoni mukailee älyllisellä tavalla Aristoteleen runousopin tarinankerrontaa. Loistava elokuva kokonaisuudessaan. Suosittelen.

Vierailija

Hain kaksi pulloa kolmea leijonaa ja pöytäviinan. Korin olutta sekä epämääräisen kassillisen lonkeroa/tuplapukkia. Puolet tuhottuna nyt.

Vierailija

Natsipoliisit pidättivät minut. Baarin ikkunat oli hajoitettu ja olin kuulemma pääepäilty. Kaverin maljakon pistin kyllä yöllä palasiksi mutta tuskin kuitenkaan muuta. Kolmas päivä putkeen humalassa, olo on aika lailla sama kuin Hemingwaylla. Ajattelin jonkun runon rustata jos vain viitsin. Lueskelen Elmer Diktoniuksen elämänkertaa, hänen mielestään Eino Leinon tuotannosta 80% on täydellistä roskaa. Tiedä häntä, nyt pitäisi lukea joku Leinon runo mutta olen hukannut jonnekkin hänen runokirjansa.

Vierailija

Jaksaa aina ihmetyttää miten se aika rientää ja miten jaksaa löytää kaikkea mielenkiintoista tekemistä kun päättää avata viinipullon kotona omassa rauhassa. Kuten kirjoittaa paskaa tiede-foorumille. Noh, kohta joku hyvä leffa pyörimään.

Olen ollut kolme päivää täysin ilman alkoholia ja katson, että minulla on nyt oikeus tähän.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Olen kännissä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Echi
Missä viipyy Lettu Haimakainen? Meidän palstan armoitettu runosielu.

Lettu on nainen, josta mies saa syyn viettää öitään täällä, humalassa. Lierikki on joskus hauska myös, miehistä älykkäimpiä.

Vierailija

On meissä salain kanssa vissiin jotain samaa...mäkin oon kännissä. Jatketaan "tappelua" taas aamulla jossain muussa ketjussa.

Vierailija

Ekaa kertaa täällä avautumassa, rekisteröidyin juuri, ja sattumoisin kännissä tai ainakin matkalla sinne. Valitettavaa ei valitettavasti ole (nyt tuo sanaleikki tuntuu nerokkaalta, mutta jo nyt on olo, että se ei ehkä sitä objektiivisesti ottaen ole).

No, löhöän nojatuolin ja läppärin välissä, katselen American Idolia ja juon Strongbow:ta. Aika leppoisaa. Vielä kun ois kalsarit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat