kysyn puolustusvoimien esikunnasta, ufoasiaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ajattelin lähettää sähköpostia omalla nimellä puolustusvoimelle ja kysellä salaavatko he ufot. Eli nämä luonnonilmiöt. Lähetän myös eräälle ilmavoimien upseerille sähköpostia.

Kerron tulokset täällä sitten, mitä he kertovat.

Olen asian kanssa ihan tosissani eikä se tee minusta mitään hullua. Eikä omituista ihmistä. Soitan myös pyhien jälkeen ja kysyn asiasta. Jos eivät 2 viikon kuluessa vasta minun viesteihin. Soittelen eri paikkoihin ja tiedustelen asiasta sitten.

Sivut

Kommentit (27)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
mitä tapahtuu jos utelee valtiolta liikaa salaisia asioita, rupeavatko ne syyttämään minua jostan häirinnästä?

Laittavat sut armeijaan tutkimaan ilmiötä. Minä tiedän, olen joutunut.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Volitans
tiäremiäs
mitä tapahtuu jos utelee valtiolta liikaa salaisia asioita, rupeavatko ne syyttämään minua jostan häirinnästä?

Laittavat sut armeijaan tutkimaan ilmiötä. Minä tiedän, olen joutunut.

Saan vapautuksen armeijasta. ei ne voi pistää sinne, hähähähäää.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs
Saan vapautuksen armeijasta. ei ne voi pistää sinne, hähähähäää.

Etkä saa pyssyä, eikä sulle kerrota salaisuuksia kuten meille. Mutta me vannoimmekin 2 sormea Raamatulla tai annoimme juhlallisen lupauksen, siis olla kertomatta ulkopuolisille.

On niitä Suomen armeijan kallioluolissakin kaapattuja ufoja, muttet pääse näkemään niitä, hähähähäää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
salai

Mutta me vannoimmekin 2 sormea Raamatulla tai annoimme juhlallisen lupauksen, siis olla kertomatta ulkopuolisille.

Minä en vannonut - vakuutin vain - ja silti sain pyssyn ja pääsin jopa käsittelemään "SALAINEN" papereitakin. Sukellusveneistäkin tiesin ennen iltapäivälehtien toimittajia

Ammuin singolla tynnyrin paskaksi, ajoin tankilla männyn kylkeen, ammuttiin 20 kg:lla TNT:tä vanha Lada pitkin mäntyjä. Kaivoin poteron, joka pelasti minut viiden TJ-panoksen räjähdykseltä vajaan metrin päässä - hiekkaa oli kyllä sen jälkeen joka paikka täynnä. Yksi hullu tähtäili rynkyllä kovat piipussa kohti. Laskin 220 mm:sen tykin suuntauksia: toisella kerralla osui lähes venäläiseen rahtilaivaan ja toinen päätyi matalaan rantaveteen. Oli kuulemma oikein laskettu Varastettiin vääpelin sukset - tehtiin vähän jäynää ottamalla komento ehkä liiankin kirjaimellisesti

Ja kaikki nuo ovat aivan totta.

Luulisi tiäremiästä ketuttavan, kun ei pääse armeijaan.

Vierailija

Veikkaisin että jos saat selville että Suomen armeija salaa ufoja, sinut jouduttaisiin tappamaan välittömästi. Itse miettisin toisenkin kerran ennen kuin kyselisin. Ufotkaan eivät julkisuudesta varmaan tykkää.

Vierailija

Kyllähän sieltä saattaa hiukka hymistelevää kommenttia tulla.
Kun vaan muistat laittaa liitteeksi kaikki netistä löytyvät UFO-videot, niin pakkohan niiden on uskoa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ei oo tullu vastauksia, vaikka asiallisesti kirjotin ja eikä edes ollu kirjoitusvirheitä.

Kiroitan uuden viestin ja koska en ole varma onko tekninenvika sen estäny paikalle menemässä, vai eivätkö halua vastata ollenkaan.

Nyt meni Luotto isänmaahan. Kyllä valtio heti on viemessä mehut viettomasta ja pienestä ihmisestä jos sota syttyy. Mutta valtio ei voi edes sen vertaa voi kertoa että salaavatko vai eivät. Onko ufofilmejä vai ei.

Perkele!!!

Vierailija
tiäremiäs
ja eikä edes ollu kirjoitusvirheitä.

Tätä en voi parhaalla tahdollanikaan uskoa. Äidinkielesi(?) on niin masentavan huonoa että tuskin osui kerralla oikeaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
A. Ankka
tiäremiäs
ja eikä edes ollu kirjoitusvirheitä.

Tätä en voi parhaalla tahdollanikaan uskoa. Äidinkielesi(?) on niin masentavan huonoa että tuskin osui kerralla oikeaan.

Osaan minä kirjoittaa jos oikein kunnolla keskityn ja on jotain tärkee jota kirjoitan.

Minulla on lukihäiriö, siksi kirjaimet menee tekstissä niin kuin miten lystää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat