Kaikki tietävä Savor!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tutustuin muutama päivä sitten Tiede.fi keskustelu foorumiin ja huomasin kiinnostavan seikan. Kaikki tietävä Savor on kumonnut lähes tulkoon kaikki fysiikan lait. Kaiken lisäksi hän on vielä selittänyt meille "oikean" version näistä fysiikan ilmiöistä.
Täytyy kyllä nostaa kaverille hattua.

Savorilta pyydänkin lisää näitä "totuuksia" sillä päivä ei voi paremmin alkaa kuin lukemalla kirjoituksiasi.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija
Pac
"Kiitos vinkistä täytyy tutustu kyseisten heppujen tuotantoon. :D"

No tiedät kyllä täysin varmasti, että Jukteri on myös Savor,
eikä hänen juttujaan voi edes verrata Rantsun teorioihin.

Vierailija

No täysin varmasti en tiedä. Kuten varmasti tiedät aloitin foorumin lukemisen vasta muutama päivä sitten. Mutta kiitos neuvosta.

Vierailija

Minähän en mitään tiedä, kuhan tässä vähän arvailen.

Olenkin itseasiassa arvaillut, että me kaikki tiedämme kaiken, mutta olemme vain unohtaneet sen.

Savor

;):)

Vierailija

Ajatellaanpa, että olemme todellakin yhtä ja samaa energiaa eli luojaa eli älykästä suunnittelijaa.

Ikuisuus on varmaan hyvinkin pitkä aika ikuiselle energialle

ja näin me, hänen on hyvä välillä unohtaa kaikki ja kokea kuolevaisen elämä ja vieläpä monessa eri muodossa eli mahdollisimman rikkaalla tavalla.

Onnelliset ihmisetkin ovat huonomuistisia, vai olivatkos ne huonomuistiset ihmiset onnellisia, eipä taas muista tuota, vaikka oletettavastikin tiedän senkin jollakin tasolla.

Savor

Vierailija
Savor
Ajatellaanpa, että olemme todellakin yhtä ja samaa energiaa eli luojaa eli älykästä suunnittelijaa.

Ikuisuus on varmaan hyvinkin pitkä aika ikuiselle energialle

ja näin me, hänen on hyvä välillä unohtaa kaikki ja kokea kuolevaisen elämä ja vieläpä monessa eri muodossa eli mahdollisimman rikkaalla tavalla.

Onnelliset ihmisetkin ovat huonomuistisia, vai olivatkos ne huonomuistiset ihmiset onnellisia, eipä taas muista tuota, vaikka oletettavastikin tiedän senkin jollakin tasolla.

Savor

Jos tälle avaruudelle eli maailmalle vielä etsitään suunnittelijakin eli luoja, se kyllä on kuin jonkin sekopäisen tekemä. Jos yhdistämme alkuräjähdyteorian ja luomisteorian, ukkeli J nähdäkseen räpsäytti ennen luomista sytkäriä, ja kaikki räjähti. Luomisen hän suoritti siitä, mitä oli jäänyt jäljelle. Ensimmäinen nainenkin piti luoda miehen kylkiluusta.
Näin heti alkuu Adamilta puuttui kylkiluu ja kummaltakin ihmiseltä myös napa.

Vierailija

Jos sinua tuollaiset jutut kiinnostaa, tutustu myös vanhaan palstaan. Siellä juttuja esittävät ArKos ja Jukteri. ArKos (joka nykyään ilmeisesti kirjoittelee nimimerkillä ArKos itse, joskin on ollut kiistaa, onko kyse alkuperäisestä ArKoksesta) kirjoitteli silloin paljolti saman tapaisia juttuja, mutta on nykyään rauhoittunut.

Vierailija

Jukteri joutaisi taas hiljentämään floodausvauhtiaan.

Lopultahan hän tietenkin jälleen kerran päätyy bannatuksi ja jopa itse tämän tiedostaen
floodaa kahtakauheammin tällä Savor-nimimerkillään, aivankuin ottaakseen kiinni
muilla nimimerkeillään aiheuttamansa yleisen närkästyksen.

Hän esimerkiksi väittää, että sähkövirtausjohtuu savolaisesta paineesta
ja perustelee täydellisesti väittämänsä toteamalla: "Shampanjaa kaikille!"

Vierailija
wizard
Jos sinua tuollaiset jutut kiinnostaa, tutustu myös vanhaan palstaan. Siellä juttuja esittävät ArKos ja Jukteri. ArKos (joka nykyään ilmeisesti kirjoittelee nimimerkillä ArKos itse, joskin on ollut kiistaa, onko kyse alkuperäisestä ArKoksesta) kirjoitteli silloin paljolti saman tapaisia juttuja, mutta on nykyään rauhoittunut.

Vai että rauhoittunut? että olisi ollut jokin Sturm und Drang eli Myrskyn ja kiihkon kausi, josta sitten on päästy rauhaisaan seestymiseen. Tuot mieleeni kouluni lukion Suomen open, myös rehtori, joka kertoi samaa Muinna Canthista. Luetrti myös häne kirjaansa, en kylläkään muista oliko Papin perhe, poika, tytär vai rouva: tässä on myös Juhani Ahon kirjannimiä. Tuon papillisen kirjan piti antaa kuva seestyneestä Canthista. - Tulee myös mieleen papin tytär Angela Merkel, joka joutui kasvamaan DDRn kiihkossa ja myrskyssä.

Onhan niin, että menneinä palstan vuosina jouduin etsimään myrskyssä ja kiihkossa. Kiihkoisia olivat myös vastustajani. Viime vuodesta asti
ja näihin aikoin olen päässyt mielstäni melko varmaan tietoon. Etsimiseen ei ole samaa tarvetta kuin ennen. Voin siis ottaa usein tuon kuulun
kannan " Asiat taistelevat, eivät miehet". Toisaalta, tietäen mistä kulloinkin on kyse olen nyt myös vastaväittäjilleni varsin hankala.
He ovat oppineet, että minua vastaan jää toiseksi, Siitä syystä ympärilläni täällä on nyt rauhallisempaa.

Kyllä yhä jotkut yrittävät. Pressanvaalein jälkeenhän oli tuo trotskilaiskommunisti. Nyt herra John Carter yrittää jälleen opettaa minulle peruskoulun ja lukion fysiikkaa.

Jukteri-Savor on hiukan toisenlainen tapaus. Tämän tästä hän esittelee mieleään nerokkaita rakenteitaan, varsinkin yhä uudelleen painevoimasna, ja minä varsin usein pudottelen häntä maanpinnalle.
Hänen lähtötasonsahan on samnkaltaien kuin minullakin palstalla oloni alkuaikoina. Olin kuitenkin suorittanut fysiikastakin lukion oppimäärän,
ja historiaa jopa opiskellut, joskinm humanistisella puolella ja pääsemättä koskaan loppututkintoon. Lisäksi olin jo luikenut jotakin mateerialismista, ja tämän huomaaminen takuuvarmasti sai vastapuolen kiihkoilijat
heräämään ja jopa raivoamaan. Minä siis kuitenkin olen ollut etsijä, ja niin löytänyt laitostieteestä paljonkin käsiteltävää. Jukteri-Savor, hän ei paljonkaan välitä perustason yksityiskohdista, vaan aina leijailee
korkeuksiin.

John Carter
Seuraa 
Viestejä7511
Liittynyt17.2.2006

Voisit kirjoittaa tästedes nimimerkillä Arkos-Jukteri-Savor,kaikki ihan yhtä tärähtäneitä persooniasi.

Menethän kohta jo itsekin sekaisin persoonallisuuksissasi,jotka ovat helposti tunnistettavissa esim;samankaltaisista kirjoitusvirheistä.

Minkään persoonallisuutesi tekemät johtopäätökset tai teoriat eivät kestä tarkastelua laitostieteen valossa.

Ne ovat yleensä tasoa;kun kumoat itsestään selviä laitostieteen faktoja ja selität ne omilla aivan älyttömillä teorioilla ja vielä älyttömemmillä termeillä kuten painovoimalain kumoaminen savolaisella painevoima laella.

Diagnoosi;Tavallista voimakkaampi persoonallisuudenjakautumishäiriö ja paranoiaa lähentelevä samaistumisen halu suuriin fysiikan ja tieteen nimiin.
Potilas myös uskottelee itselleen sekä muille tehneensä jonkun kaiken selittävän teorian tai keksinnön.

Hoito;Tulisi vieroittaa tietokoneesta ja tiede-palstasta,jotta saisi entisen elämänsä takaisin ja huomaisi jälleen omistavansa vaimon ja kaksi lasta,joilta tiede palstalla vietetty aika on poissa.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija
John Carter
"Voisit kirjoittaa tästedes nimimerkillä Arkos-Jukteri-Savor,kaikki ihan yhtä tärähtäneitä persooniasi."

Tuota John Carterin ajatusta tukee se seikka,
että ArKos itse on esimerkiksi käynyt kovat väittelyt Rantsun kanssa,
mutta kohtelee Jukterin höpötyksiä kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
Deus Ex
Onko ArKos saanut jo ratkottua jäätyneen kalkkunan arvoituksen?

Kun tapetun kalakkunna laittaa talvipakkaseen tai myös pakastearkkuun, varmasti jäätyy.

Tarkoitat kuitenkin sitä tiettyä kalkkunaa, jolle ehdotin jäätymistä, kun se putoaa korkealta, silloisen oletuksen vetovoimasta ollessa yksisuuntainen.
Gravitaatio onkin kaksisuuntainen, joten putoamisen kana energia ei tule
kalkkunakanan tai uroksenkaan omasta lämmöstä. Nopeasta putomiasesta kuitenkin voi seurata kova lasku eli äkkipysäys.

Olikos Deus ex silloin aktiivisesti mukana, kun tästä ihan uuden palstan alussa keskusteltiin, vaiko sittenkin vanhan lopussa. Kun nimittäin
varsinainen vastustajani oli silloin vakio/Kosh. Eli siis virkaheitolla jumaludellaja Koshilla olisi yksi yhteinen ja samalla erillinen sielu.

Mutta jos muistat peräti noin kaukaisia asioita, silloin kai muistat, että minulle ei kannata opettaa uusimman pesukoulun korjaan persukoulun vielä kerran korjaan peruskoulun uusinta kouluhallituksen hyväksymää fysikkaa, tai jonkun open ihan vain kieroonkasvaneita vanhoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat