Where is Mummo?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Missä mummo on? Miksi et enää kirjoita?

EDIT:Minä en trollaa niinkuin vänha höpero Lierikki!

Sivut

Kommentit (54)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Kai nyt Mummotkin saa lomailla välillä? Taitaa muutenkin olla kyseessä foorumin aktiivisin kirjoittelija (lähes 4000 viestiä 13 kuukaudessa), joten ei ihmekään, että välillä pistää väsyttämään.

Nervus rerum

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Köpönen

EDIT:Minä en trollaa niinkuin vänha höpero Lierikki!

Ihmettekin mikä kikatus täältä kuului, kun olivat Li:n kanssa leikkimässä tietokoneella ja sotkemassa tieteellistä verkkoa. Pitää järjestää kurinpalautusta. Et Köpö taida muistaa aikaisempaa kansantuomioistuimen kokoontumista, olit silloin vasta neljän. Selvisit rangaistuksetta ainoastaan lipevän asianajasi, lahjomasi tuomarin ja veikistelyn avulla. Siitäkin oikeudenkäynnistä on jossain pöytäkirjat tallella. Ja ala miettiin tuota suomenkieltäsi! Pilkku puuttuu, ja "vänha höpero", kirjoitetaan "vanha höperö", tai sinneppäin.

Jaa: "Ala häipyä siitä jo". Lähdenkin: "No niin pennut, alkakaa tulla!" Nyt onkin näköjään jo jotain muuta tekemistä. Pitää mennä tsekkaan, otan Das Kapital mukaan ja pidän siitä talouspoliittisen luennon samalla. Sitä ne kuuntelee korvat höröllään.

Aiheeksi otan tänään : Lisäarvon jakautuminen pääomaksi ja tuloksi. Pidättäytymisteoria. Hienolta kuulostava alku: "Edellisessä luvussa käsittelimme lisäarvoa eli lisätuotetta vain kapitalistin yksityisenä kulutusvarastona, tässä luvussa olemme käsitelleet sitä vain kasautumisvarastona. Mutta se ei ole yksinomaan toinen tai toinen, vaan kumpikin yhtä aikaa." Luento alkaa, lasten on hyvä saada opetusta.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Lakkaisit, liittynyt, laittamasta tuota ikävää linkkiä.

Mummon eloisaa tietämystä ja upeaa huumoria on kovasti ikävä. Toivottavasti hän palaa pian. Onneksi täällä vielä näkee lierikiä, köpöstä ja hurskapöllöä.

EDIT: .. ja Ding Dingiä, Volitansia, Aslakia, MD:tä, jnejne

"Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta Mummoa kyllä".

Vierailija
Mansikki
Lakkaisit, liittynyt, laittamasta tuota ikävää linkkiä.

Mummon eloisaa tietämystä ja upeaa huumoria on kovasti ikävä. Toivottavasti hän palaa pian. Onneksi täällä vielä näkee lierikiä, köpöstä ja hurskapöllöä.

Ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta Mummoa kyllä.

Kiitos Mansikki! Pidän sinusta lämpimästi sanoistasi huolimatta.

Sota ei kaipaa edes kymmentä miestä, mutta Mummon haluaisin takaisin. Tiedän, että osasyy Mummottomuuteen on minussakin, mutta olen pyytänyt anteeksi.

Minulla on ihan oikeasti ikävä Mummoa!

Ja Liittyneelle; miksi suotta loukata!? Paino sanoilla "miksi" ja "suotta" ja "loukata"!

Vierailija

Minä etsintäkuulutan Harmittoman myös tässä topicissa. Hän on ollut vielä kauemmin poissa, liekkö jättänyt meidät kokonaan.

Vierailija

Hurskapöllö, olen tällainen vasurikirjoittaja, ja ajatus kulkee nopeammin kuin sormet näppäimistöllä. En ole ainakaan tarkoituksella halunut loukata. Mitähän olen sanonut?

Echi, Harmiton toivottavasti myös tulee takaisin. Kaspianin kaipuu on sydäntäsärkevää.

Vierailija

Ding Dingin kilpailu vei varmaan voimat Mummoltakin. Minä itsekin olen aivan nuutunut, vieläkin.
Ei jaksa keskittyä, eurooppalaiset setelit, postimerkit, linnat ja johtajat vilistävät vieläkin silmissä kuin entinen elämä filmillä.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Käsittääkseni Mummo kyllästyi eräiden idioottien häneen kohdistamaan aiheettomaan kiusantekoon ja mollaamiseen.

Mitä vitsiä esimerkiksi noissa Liittyneen jutuissa on. Tuntuu saatanan typerältä tuollainen jankutus.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Mansikki
Hurskapöllö, olen tällainen vasurikirjoittaja, ja ajatus kulkee nopeammin kuin sormet näppäimistöllä. En ole ainakaan tarkoituksella halunut loukata. Mitähän olen sanonut?

Echi, Harmiton toivottavasti myös tulee takaisin. Kaspianin kaipuu on sydäntäsärkevää.

Mansikkini, lämpöiseni; anteeksi!

"Lämpimistä sanoistasi huolimatta" tarkoittaa, etten nyt sitä ansaitsisi; olen parina viime päivänä käyttänyt alkoholia enemmän kuin lääkkeeksi. Tuosta siis tuo itsesyytös.

Ja sitten Echille ja Kaspianille: Harmiton on palstalla ihku elävänä, mutta uutena.

Vierailija
salai & kuusi alistettua neitsyt-tyttöä
"..Mitä vitsiä esimerkiksi noissa Liittyneen jutuissa on. Tuntuu saatanan typerältä tuollainen jankutus. :evil:"

Juttujani ei ole tarkoitettu vitsiksi
kuten sinun koko olemustasi.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
"..Mitä vitsiä esimerkiksi noissa Liittyneen jutuissa on. Tuntuu saatanan typerältä tuollainen jankutus. "

Anteeksi. Luulin juttujasi huonoksi pitkitetyksi vitsiksi.
Ne ovatkin ilmeisesti tosissaan kirjoitettua trollausta.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Hurskapöllö, kiitos sanoistasi. Älä ota morkkista alkoholista. Tänään päivällä kaupungilla asioidessani huomasin monen olevan pienessä sievässä. Kuuluu kansalliseen pääsiäiseemme. Pupuja ei näkynyt. Ehkä ne ilmaantuvat illalla. Monta mies- ja naispuolista noitaa oli kuitenkin jo liikkeellä. Sinua en voisi kuvitella sellaiseksi.

Keitänpä sitruunateetä ...

... jollei tilani olisi tämä, olisin illalla pynttäytyneenä pirskeissä mukana ja siihen kuuluisi ehdottomasti viini. Pidä hauskaa minunkin puolestani.

Vierailija
salai
"..Mitä vitsiä esimerkiksi noissa Liittyneen jutuissa on. Tuntuu saatanan typerältä tuollainen jankutus. "

Anteeksi. Luulin juttujasi huonoksi pitkitetyksi vitsiksi.
Ne ovatkin ilmeisesti tosissaan kirjoitettua trollausta.

Salai, olen samaa mieltä Liittyneen jankutuksesta ja trollauksesta. Minkälainen ihminen muuten piiloutuu nimimerkin taakse keskustelupalstalla, jossa kiusaa ja haukkuu muita, kuten liittynyt?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat