Neonomide on ainoa joka ymmärtää tiäremiähen ideoita?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen tullut siihen tulokseen että neonomide nimimerkki ymmärtää ainoastaa minun tekstejäni. Myös hänelle selviää tarinoiden pointti, paremmin kuin muille.

Onko muita ketkä ymmärtävät minun aiheita?. Neo ei rupea jauhamaan paskaa ketjuissa jos ei ymmärrä. Vastaa tai on vastaamatta. Tämä on muittenkin hyvä oppia.

Minä testaan ihmisiä täällä ketjussa, "kenestä et pidä ketju" on hyvä esimerkki. Jauhatte paskaa jos ette pysty keskustelemaan asiasta. Ihmiset rupesivat pelkäämään, että että sielä ketjussa oli jotain pahaa itsestä kerrottu. Niin heidän piti häiriköistä sitä ketjua, että sinne ei saataisi asiallista keskustelua, tästä hyvänä esimerkkinä MD nimimerkki.

Pelkäätte uskottavuuttenen takia, sitten kuin muut altistavat sen, niin rupeatte häiriköimään ketjussa, sellasia asioista joita sinne ei ollenkaan kuulu.

Kommentit (15)

Vierailija

Tämä on epäasiallista. Ihmisillä on oikeus mielipiteeseensä eikä sinun tarvitse alkaa haukkua ketään sen takia! Tai avata täysin turhaa threadia asian sivusta.

Vierailija

Ymmärrän täysin kaikki mahdolliset juttusi
ja vastaankin niihin aina samalla älykkyystasolla.

Niiden "ymmärtäminen" ei nimittäin paljoa vaadi aivotyöskentelyltä.

Tähänkin ketjuun voin siis vastata:
Voikukka lähtee Bioluvilla!

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
HaZe
Tämä on epäasiallista. Ihmisillä on oikeus mielipiteeseensä eikä sinun tarvitse alkaa haukkua ketään sen takia! Tai avata täysin turhaa threadia asian sivusta.

Ystävä hyvä, en ole ketään haukkunut, olen vain esimerkin kertonut.

Mielipide se muuten tämäkin, että se siitä haukkumisesta.

Vierailija

Kaiken lisäksi, viestisi sisältää useita kirjoitusvirheitä ja jättää paljon tulkinnanvaraa. Eikä tämä ole mielipideasia, vaan kielioppi.

Vierailija

Karu totuus:

tiäremiähen ja Jukteri Joulupukki Savorista jutut olisivat lapsellisia jopa KissFM:än teinichatissä.

Vierailija
tiäremiäs
HaZe
Kaiken lisäksi, viestisi sisältää useita kirjoitusvirheitä ja jättää paljon tulkinnanvaraa. Eikä tämä ole mielipideasia, vaan kielioppi.

yritän kirjoittaa selvästi.

Ne jotka eivät osaa, yrittävät.

Lue viestisi ennen lähettämistä, tarkista lähteesi ja mieti miten voisit sanoa asian paremmin. Sinua ei oteta tosissaan jos tekstisi eivät ole kuin puoliksi ymmärrettäviä.

Vaikka olethan kumminkin palstan kenties jonkinlainen maskotti huuhaa-postauksinesi ja humanoidi ystävinesi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
HaZe
tiäremiäs
HaZe

yritän kirjoittaa selvästi.

Ne jotka eivät osaa, yrittävät.

Lue viestisi ennen lähettämistä, tarkista lähteesi ja mieti miten voisit sanoa asian paremmin. Sinua ei oteta tosissaan jos tekstisi eivät ole kuin puoliksi ymmärrettäviä.

Vaikka olethan kumminkin palstan kenties jonkinlainen maskotti huuhaa-postauksinesi ja humanoidi ystävinesi.

Tänne psykologia palstalle kirjoittele asiaa, ja sosiologiaa kirjoittelen Historia ja yhteiskunta palstalle.

Vierailija

Tunnen Neonomiden henkilökohtaisesti. Hänessä on se vika ettei hän osaa puhua negatiivisesti kenestäkään ihmisestä, ei edes silloin kun se saattaisi olla tarpeellista.

Vierailija
Echimide
"Tunnen Neonomiden henkilökohtaisesti. Hänessä on se vika ettei hän osaa puhua negatiivisesti kenestäkään ihmisestä, ei edes silloin kun se saattaisi olla tarpeellista."

Jo palstan vähälahjaisimmatkin Jumalan hylkäämät amismöllit ymmärtävät
sen tosi asian, että sinä, Echi, olet sama henkilö kuin Neonomide.

Siksi kutsunkin sinua Echimideksi.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Pistähän privaa niin lähdetään me kaikki kolme Joensuun poikaa, kahville. (Epäilen vain että ainut baari jonka Liittynyt tuntee, on teinihelvetti Tempo.)

Päästään sitten keksimään toisillemme todellisuuteen pohjautuvia lempinimiä.

PS: Kiitokset tiäremiähelle positiivisesta palautteesta ja munarikasta pääsiäistä kaikille.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide

Pistähän privaa niin lähdetään me kaikki kolme Joensuun poikaa, kahville. (Epäilen vain että ainut baari jonka Liittynyt tuntee, on teinihelvetti Tempo.)

Päästään sitten keksimään toisillemme todellisuuteen pohjautuvia lempinimiä.
:twisted:

PS: Kiitokset tiäremiähelle positiivisesta palautteesta ja munarikasta pääsiäistä kaikille. :)

Valitettavasti olen niin hyvännäköinen poika puppeleiden mielestä,
että lähentelyvaaran pelossa taidan jättää jopa viattoman
kahvitteluhetkemme väliin.

Toki olen kutsustasi hyvin imarreltu.
En muuten käytännössä asu enää Joensuussa. Kirjoilla kuitenkin olen
siellä Jumalan hylkäämässä sikolätissä.

Vierailija

Kyllä tieremiähen ketjuissa sanottavaakin löytyy.
Ainakin tieremiäs pähkäilee, vaikka ei aina saa asiaansa tänne nettiin ihan selkokielisesti. Antaa pojan yrittää!

Aiheen rönsyily on luonnollista. Tulee asiaa myös asian vierestä.

Vierailija

Neonomide on ystävällinen, mikä on tärkeimpiä ominaisuuksia työelämässä (joittenkin mielestä pomot ovat poikkeuksia tähän).
Itse annan ihmisille negatiivista palautetta ja olen osittain tämän vuoksi yksinäinen ja joudun oppimaan kaiken itse, mihin kapasitettini ei riitä.
Liittynyt taas on itseriittoinen ja kova henkilö (ehkä psykopaatti tai masentunut ja sisäänpäinsuuntautunut) ja tuntee tästä ylpeyttä.

Neonomidella on palstan paras kontekstinlukutaito ja hän on todella hyvä kirjoittaja. Neo ei koskaan sotkeennu kieliopillisiin pikkuasioihin.Usein kieliopillisesti hyville kirjoittajille sopiva kommentti olisi "Vaikka auton männänpalautusjouset olisi kirjoitettu kuinka oikein niitä ei silti ole olemassa."

Uusimmat

Suosituimmat