Islamin neitsyet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naisen neitsyyden säilyminen ennen avioliittoa lienee tärkeää useimmissa muslimimaissa.

Harhaluuloa on kuitenkin etteikö musliminuorilla olisi seksuaalisia kokemuksia ja kokeiluja ennen avioliittoa myös vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Emppiiristä tietoa kertoi kaverini joka seurusteli muslimitytön kanssa - kaikkea muuta tehtiin paitsi vaginayhdyntää ja pääasia hoidettiin tuhkaluukuun. Vakavalla naamalla väitti, että on yleinen tapa.

Eli miehen haavekuva, kokenut neitsyt, ei olekkaan utopiaa.

Kommentit (15)

Vierailija
lierik
Tappaisinko sian, vai naisinko akkaasi? keksikää uusia typeryyksiä jo.

Kännissä on helppo keksii typeryyksiä.

Vierailija
Kultamuna
"..vaikka 80 prossaa mun tekstistä on trolleja tää on tosijuttu. Uskokoon ken haluaa."

Hah, sama kuin myöntäisi, että "Minulla ei ole huumorintajua"
tai "Olen huono sängyssä".

Vierailija
"..vaikka 80 prossaa mun tekstistä on trolleja tää on tosijuttu. Uskokoon ken haluaa."

Hah, sama kuin myöntäisi, että "Minulla ei ole huumorintajua"
tai "Olen huono sängyssä".

Miksei tollastakin vois myöntää?
Turha itteensä on kusettaa jos homma kerta niin on.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt23.6.2005

Riippuu kontekstista. Jos sanon että penikseni on keskimääräistä lyhempi, niin se voidaan ottaa hyvinkin eri tavoin eri ympäristöissä. Pääasiassa itsen mollaaminen tarjoaa usein huiman immuniteetin kritiikkiä kohtaan.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Neonomide
Pääasiassa itsen mollaaminen tarjoaa usein huiman immuniteetin kritiikkiä kohtaan.

Olet oikeassa,
onko muuten mitään sanomista varsinaiseen aloitukseen?
Kannattaa muistaa, että muslimeja asuu nykyään kaikkialla ja kaikki muslimit ei kulje huntu kasvoilla. Monesti pelkkä hiusten liinalla peittäminen riittää.

Vaikka kotikasvatus olisi tiukkaa, ihminen on kuitenkin ihminen, jolla on ihmisen halut. Kekseliäs aina keinot keksii.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Siitä asiasta voi ainostaan olla varma, etteivät kaikki musliminaiset voi olla neitsyitä. Tai sitten ovat Marioita, jotka sikiää pyhästä hengestä. Maailma voikin olla Jeesuksia puolillaan. Ehkä emme vain ole havainneet sitä. Perun ensimmäisen lauseeni, varma ei voi olla mistään.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Siitä asiasta voi ainostaan olla varma, etteivät kaikki musliminaiset voi olla neitsyitä. Tai sitten ovat Marioita, jotka sikiää pyhästä hengestä. Maailma voikin olla Jeesuksia puolillaan.

Naimattomista naisista nyt oli puhe.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Kultamuna

Naimattomista naisista nyt oli puhe.

Onko sellaisia enää missään? Jeesuskaan ei voinut syntyä edes Ruotsissa, kun sieltä ei löytynyt yhtään neitsyttä, saati sitten kolmea viisasta miestä seimen äärelle. Tuokin pitää perua. Nehän olivatkin itämaan tietäjiä, he olisivat varmaan löytäneet tiensä sinnekkin. Punatähden johdattamana.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Nämä viettiensä vallassa hilluvat holottajat eivät suurinosa edes ymmärrä,
mitä neitsyt tarkoittaa.
Hyvä niin, sillä tämä ristiriitaisuuksien
julma barbaariuskonto ei toimisi edes nimeksi asti muuten.

Sivistyneiden valtioiden velvollisuus nykypäivänä olisi lopettaa tällaiset
julmat huvit kuin raakalaisten islaminusko.

Se, että naisten alistajia on miljardi ja alistamista tapahtunut satoja vuosia,
ei mielestäni oikeuta naisen kohtelua eläimenä.
Tämä on tällähetkellä hiljaisesti hyväksyttyä toimintaa.

Vierailija

Islamilaisia neitsyitä on kahta lajia.

Normaalit immet, ja sitten ne Jihadissa kuolleille tarkoitetut 21. Nämähän eivät ole ihmisestä syntyneitä neitsyitä, kuulemma koraanin tulkintaa.

Noin 5 vuotta sitten hesarissa joku arameankielen professori esitti, että kyseessä on käännösvirhe. Alkuperäinen aramealainen lause tarkoitti 21 rusinaa. - Minun piti oikein tarkistaa, ettei ole aprillipäivä.

Olisi kiva nähdä pommipakettisählääjän ilme, kun kieliopilliset asiat selvenevät.

Vierailija

Ilta-Sanomissa oli juttua Egyptistä kun siellä ovat kovasti muslimeja ja pitäisi siis olla neitsyt. Uuden immenkalvon saa tehtyä plastiikkakirurgilla kuten silikonitissit.

Vierailija

Jokaiselle silmät ja huulet pyöreinä holottavalle imbesillille muslimille
pitäisi löytyä vähintään kaksi neitsyt-tyttöä.

Siihen kun vielä lisätään se seikka, että hyvin moni tyttöparka on
kivitetty hengiltä kun on tullut loukanneeksi miehensä kunniaa katsomalla
vahingossa vierasta miestä silmiin tai raskaiden kantamuksien vuoksi
mustan kaavun alta on vilahtanut vähän paljasta pintaa,
niin mistä ihmeestä nämä kaikki neitsyet revitään jokaiselle Allahin ihmeelle?

Uusimmat

Suosituimmat