Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Laskin just, kun työsopimus loppuu taas 19.6. niin olen tehnyt vain palkkatyötä vajaa 4 vuotta ja ikää tulee syksyllä 31 vuotta.

En ihmettle päivääkään että talous on kuralla tai eläkerahat loppuvat kohta. Suomessa ei ole töitä ollut esim. minun nuoruudessa ollenkaan. Ei sitä paljon jaksa kohta tehdäkkään. kun en ole työn teosta mitään hyötynyt. Olen vain sijoitellut osakkeisiin kaikki tuloni ja sossurahat ynnä muut. hyvänä pivänä voi tienata 300-500 euroa päivä ja huono on tuhat euroa miinuksella. En ole tappioo tehnyt yhtään, säästelen eläkepäivä varten. tulos plusmiinusnolla.

seuraavaksi on suunnitelmissa yrittäjyys ja osittainen pimeä työ.

Kommentit (8)

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6262
Liittynyt8.11.2012

Et ole menettänyt mitään. Suomessa duunareita pidetään yleisesti paskasakkina, joka toimii ns. "parempien" ihmisten orjina. Vitsin ollessa se, että ylivoimainen enemmistö siitä "parempien" ihmisten työstä on turhaa ja on olemassa vain, koska heillä on erityyppisiä painostusjärjestöjä.

Mitä vähremmän työtä, kunhan pärjää, sen parempi.

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

HuuHaata kirjoitti:
Et ole menettänyt mitään. Suomessa duunareita pidetään yleisesti paskasakkina, joka toimii ns. "parempien" ihmisten orjina. Vitsin ollessa se, että ylivoimainen enemmistö siitä "parempien" ihmisten työstä on turhaa ja on olemassa vain, koska heillä on erityyppisiä painostusjärjestöjä.

Mitä vähremmän työtä, kunhan pärjää, sen parempi.

Raha on turhaa työtä ja turha työ tuhlattua aikaa ja energiaa.

Ikuisesta maailmankaikkeudesta liike eli aika eli energia ei lopu koskaan.

Joten yritetään nautiskella siitä eli olemassa olostamme.

Elämyksiä työntyy eteen kun meissä oleva ikuinen liike jatkaa ikuista työntymistään.

Rakkautta
1038
:)

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Olet kuitenkin saanut palkaa. Itse olen tehnyt jokusen vuoden edestä palkattomana. Saa lähinnä syyttää itseään, koska vastustan verkostoitumista ja itsensä markkinointia. Toisaalta raha ei kiinnosta, en halua Rellua ja heiluminen kaupungillakaan ei ole koskaan kiinnostanut.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

idiotus kirjoitti:
Olet kuitenkin saanut palkaa. Itse olen tehnyt jokusen vuoden edestä palkattomana. Saa lähinnä syyttää itseään, koska vastustan verkostoitumista ja itsensä markkinointia. Toisaalta raha ei kiinnosta, en halua Rellua ja heiluminen kaupungillakaan ei ole koskaan kiinnostanut.

Nykyisin se ilmainenkaan työvoima ei kelpaa. Pelkäävät kuluja.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

4 vuotta on sama aika jonka laitoin tuohon aurinkoenergia matkustajakoneeseen ( mars-matka ketjussa ).

Toki oon tehnyt erillaisia muita töitä välissä.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat