DVD

Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Miten son viishat ? Ossaattako neuvvoa ?
Seku pirruus ja saituus iski Aslakhinki. Niin mullako
on tuommonen littana DVD soitin. Silläkö kattoo jonku elokuvan , niin miten sen kuvan sais tallelle vaikka tietokonheshen ?
Mikä ohjelma se pitäs olla ? On mulla tuo konekki semmonen , se näyttää niitä DVD elokuvia, mutta en mie niitä ossaa talentaa.
Yrittäny olen, mutta ei hajuakhan miten se tapahtus.
Haluttas nuo muutamat DVD joita mullaki on tallentaa konhelle , ja vaikka kärähyttää niistä toinen levy varalta. Mutta niinko sanoin mulla ei tuosta hommasta ole hajuakhan miten ?

Kommentit (13)

Vierailija

Afterdawnhan joutui poistamaan osan oppaista ja ohjelmistoista sivuiltaan, mutta isot pojat ovat kertoneet, että ne löytyvät vielä jostain www:n uumenista...

Vierailija

Ellei ohjelma, jolla videon saat koneelle, pakkaa videota, se kannattaa tehdä. Tilankäyttö pienenee reilusti puoleen. Afterdawnista kaiketi löytyy, ellei http://www.divx.com:sta saa ilmaista pakkaajaa. Divx on kuitenkin paras olemassaoleva pakkaaja (codek).

Vierailija

DVD Decrypter:llä tallennat leffan koneelle ja DVD shrink:llä pakkaat.
Kummatkin ohjelmat aika helppoja käyttää.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Arla
Käsittääkseni tämän DVD-kopioinnin takia pari alkulukua joutuu Jenkkilässä laittomaksi, ja niiden hallussapidosta voi joutua rangaistuksi.

Lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/Illegal_prime[/quote]

No just. Tämä on kyllä päivän paras

Tuollaiseen lopputulokseen lakimiesten luvatussa maassa tietenkin päädytään.

Eivät varmaan edes itse ymmärrä, kuinka idiootteja ovat - se tässä vähän pelottaakin.

Vierailija

Etsipä ohjelma nimeltä AnyDVD. Poistaa lennossa kaikki tunnetut kopiosuojaukset ja kahdella dvd asemalla varmuuskopiointi sujuu kitkatta.

Tuloksena on suojaamaton DVD.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Espi 000 ! Minulla on tuossa pikkunen ongelma, ossaisikko neuvvoa
näissä asioissa pöljempää ?
Niin minulla on tuommonen musiikki DVD , haluaisin sen kopioijja.
Mutta siinäku onki yhellä levyllä kaksi ohjelmaa, yhteispittuus on
yli kolme tuntia. Eipä kortto mahu tavalliselle DVD levylle.
Ei vaikka pakkaisiki . No sitte kyllä kun jättää äänen kokonhan pois , sitte meni että ravahti. No hukkalevy siittä tuli, kuva näky mutta mithän ei kuulunu.
Sitä se mie vain olsin kysyny, miten sen sais kopioitua kahelle eri levylle ?
Siinäkö olis kaksi konserttia , miten net sais eriksens poltettua ?
Mie olen sen verran tollo, näissä konehommissa mie en osannu
erottaa niitä 1 osaa ja 2 ossaa toisisthan.
Mitenkhän se tapahtus ?

Uusimmat

Suosituimmat