Ihmeellisiä asioita

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Pari empiirisiin havaintoihin perustuvaa kysymystä aluksi:

Miksi naisten villasukat pysyvät jalassa, eivätkä roiku pitkällä, niinkuin normaalikäytössä?

Miksi nainen ei rötkötä sohvalla, vaikka se Nevtonikin painovoimalakienkin mukaan olisi oliolle normaalimpi oleskelutila?

Miksi naisille ei tule krapula, tai ainakin osaavat peittää sen ja toimivat epänormaalisti, kuin ei olisi mitään ongelmaa?

Edit: Menin itseeni, niin poistin seuraavat kymmenen idioottimaisuutta jo ennen lähetystä. Tuohon ykköskysymykseen toivoisin kuitenkin vastausta.

Lierikki Riikonen

Kommentit (13)

Vierailija

Tämä nainen rötköttää sohvalla aina, kun on tilaisuus ja kyllä krapulakin iskee, jos ei muista pitää varaansa ja vaihtaa ajoissa vissyyn.

Mutta missä ihmeessä lierikin villasukat vaeltavat?? Pysyyhän ne sukat jalassa, jos ne on jalkaan pantu

EDIT: Aiheena kun on ihmeellisiä asioita, niin laitanpa siitä seuraavan kysymyksen: Mitkä olis typeriä soittoääniä? Esimerkiksi hautausurakoitsijan ei kannattaisi ladata Eurepen "It´s a final Countdown"

Vierailija

Kyllä minä olen nähnyt naisia jolla villasukat ovat miten sattuu, ja kantapäät täynnä kolmeenkertaan paikattuja reikiä.

Huvitusta voisi herättää manne, jolla on soittarina "mä joka päivä töitä teen". Ei sillä että manne ei tekisi töitä, mutta stereotypia on semmonen.

Vierailija

Matkiustajalaivan kapteenilla Titanicin tunnusmelodia, voisi olla aika karmiva. Tietysti itselläni Nukkumatilla ei oikein voisi olla joululauluista seuraava: " Kello löi jo viisi, lapset herätkää! Juhani ja Liisi, muuten matka jää..."

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minun villasukkani ainakin liukuvat säärikarvoja pitkin alaspäin herkemmin kuin karvattoman naisen sukat. Sääreni ovat myös aika kiinteät, mikä myös lisää liukumisherkkyyttä. Miehekkään jyrkät pohjelihakseni myös edesauttavat liukumista.

Naisethan ajavat usein säärensä, joten heillä on joskus säärisänki, joka pysäyttää sukat.

Vierailija
Ding Ding
Sääreni ovat myös aika kiinteät, mikä myös lisää liukumisherkkyyttä. Miehekkään jyrkät pohjelihakseni myös edesauttavat liukumista.

Pohjelihakset saattavat hyvinkin olla se selitys, sillä minulla on kohtalaisen lihaksikkaat pohkeet, (no ei nyt mitkään bodaripohkeet, mutta kyllä ne näkyy) ja sukat ei pysy jalassa.

Vierailija

Sänkisääriteoria oli päivän hauskin, mutta ei pidä valtaosalla paikkaansa. Naisilla säärikarvat, jos niitä edes on, ovat hentoisia... yleensä.

Selitykseni ilmiölle on naisen hoikka nilkka. Emme ole mitään putkijalkaisia. Osuutta saattaa olla sopivankokoisilla sukillakin.

Muistan lapsuudestani sen epämiellyttävän tunteen, kun sukat luisuivat saappaiden sisällä mytyksi varpaiden ja päkiän kohdalle. Nuorena ja aikuisena ei näin enää ole tapahtunut.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Tylsää olla ilonpilaaja, mutta luulen kyllä, että se on itse sukista kiinni pysyvätkö jaloissa. Tai siis niiden sopivuudesta jalkoihin. Itselläni on ainakin sekä ylhäällä hyvin pysyviä, että valuvia sukkia, vaikka sääret ovat samat koko ajan...

Vierailija

Itselläni ainakin kinttukarvojen luulisi auttavan sukkien jalassa pysymistä. Ne kun menevät sukista ja kalsongeista läpi, minkä seurauksena jatkuva ikävä nyppiminen (kuten munakarvat esinahan alla)

Vierailija

Ratkaisu on yksinkertainen: Sukkanauhat.

Wanhoissa leffoissa näkee kuinka herrasmiehillä on sukkanauhat, sellaiset pohkeitten ympärille kierretyt.

Ovat tainneet mennä pois muodista miesten sukkanauhat.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Jos sukka ei halua jalassa pysyä, niin se ei pysy. Kerronpa kokemuksen, miksi on näin. Pikkupoikana minua otti suuresti aivoon, kun sukat aina rullaantuivat saappaiden kärkiin ja niitä piti kiskoa hankalasti jalkaan tämän tästä. Sitten luulin keksineenki ratkaisun. Hahaa, hakaneula! Kiinnitin sukat hakaneulalla kalsarin lahkeeseen ja tuumasin, koittakaapas nyt karata jalasta mokomat sukat. Ei auttanut. Illalla oli hakaneulat vääntyneet mutkalle ja auki. Tässä on opetus: niin valtava on sukkaa jalasta kiskova voima, että sitä ei käy maallinen uhmaaminen.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Ding Ding
Naisethan ajavat usein säärensä, joten heillä on joskus säärisänki, joka pysäyttää sukat.

Säärikarvat ja niistä seuraava sänki ( )suuntautuu alaspäin, joten se ei selitä sukkailmiötä.
Mahdollinen syy voi olla säären paksuus/pehmeys verrattuna miehen omaan.
Myös liikkuvat lihakset saattavat selittää ilmiötä.
Mahtaisivatko sukat pysyä paremmin ylhäällä, mikäli miehet niiden valuessa nostaisivat ne heti takaisin ylös?
Kun sukkia ei nosta, ne jäävät kantapään alle ja venvät siten muodottomiksi hakien aina vastakin tuon roikkuvan asennon?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Taas on koko villasukat tippuneet kokonaan, ties mihin. Kansakoulusta jostain aapisesta muistan runon:
Pikku Mallan sukat oli aina makkaralla.
Hahhah haaa, katsokaa, Mallan kahta makkaraa.
Naureskeli veli.
Malla meni sukkakauppaan, sukkanauhat osti.
Hahhah haa, katsokaa, sirosääri prinsessaa.
Naureskeli veli.

Kyllä sukat ovat niin kiihottavia sängyssä. Miksei naiset pidä niitä aina yöasussaan? Korkokengät olisi kanssa mukavat olla.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat