Sivut

Kommentit (63)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

John Carter kirjoitti:
asdf kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Gerard on treennut jo vuosia, ja yleensä vähintään 360 päivää vuodessa:)

Treenaako Gerard lähes ympäri vuoden vielä tuon juomisen lisäksi? Onhan se raamikas sälli, muttei kylläkään kovin treenatun näköinen, mutta täytyy sanoa, että kova suoritus. Itse en koskaan treenaa kännissä, enkä edes krapulassa.

Kyllä se mun mielestä aika treenatun näköinen on, punainen nenä ja juopon naama.

Hah, hyvä heitto.

Googlettelin huvikseni hra Depardieuta, ja kompastuin tähän http://www.telegraph.co.uk/news/2016/05/07/grard-depardieu-gives-up-alcohol-i-really-no-longer-like-drunken/

Kaikki hauska loppuu aikanaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

Minijehova kirjoitti:
George Hanson kirjoitti:
Voisikohan joku kätevä kirurgi liittää apumaksan vanhan rinnalle?

Näin pystyisi olemaan reippaasti humalassa illalla ja aamulla olisi taas työkunnossa. Onhan munuaisiakin kaksi ja muitakin elimiä yleisesti.

Tietääkseni kyseistä operaatiota ei ole koskaan suoritettu, mutta miksipä tuo ei olisi mahdollista noin teoriassa? Luulen että meillä Suomessa suurin ongelma on maksojen saatavuus. en näe tietä, jolla saisit puhutettua itsellesi apumaksan normaaleja luovutuskanavia pitkin, koska edellesi kiilaa jokainen maksaton.

Muslimithan eivät juo - tai ainakin se on yleinen oletus, joten se hyvä puoli mamuilulla on, että saadaan maahan terveitä miesten maksoja...

... joo, oli todella huono, poliittisesti epäkorrekti ja riman alittava, mutta syytään siitä alkoholia.

Jollekin uskaliaalle stand-up koomikolle hyvä heitto?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

Windspeed kirjoitti:
Nykyään saa munuaisia 3D printterillä tehtynä....kohta varmaa saa uuden maksankin.

Minä voisin ottaa uuden peniksen - muuten samanlaisen kuin nytkin, mutta 4:3 - tai mitä suotta kursailemaan - 2:1 suhteessa nykyiseen!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18763

Brainwashed kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:
Nykyään saa munuaisia 3D printterillä tehtynä....kohta varmaa saa uuden maksankin.

Minä voisin ottaa uuden peniksen - muuten samanlaisen kuin nytkin, mutta 4:3 - tai mitä suotta kursailemaan - 2:1 suhteessa nykyiseen!

Tarkoitettu kahden käden runkkaamiseen? En tunne lähtötasoa, mutta tuskin tuolla normaalikokoisia voi penetroida  ;)

MJ

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

Minijehova kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Tarkoitettu kahden käden runkkaamiseen? En tunne lähtötasoa, mutta tuskin tuolla normaalikokoisia voi penetroida  ;)

Lähtötason jos tietäisit, niin ymmärtäisit että ei ole kyse käsihommista, vaan lähinnä sormilla näpräilystä - lukulasien kanssa.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä13207

Minijehova kirjoitti:
"Mä en usko tuohon 14 pulloon, ei ole mahdollista. Yhdessä viinipullossa (0,75l 13%)  on noin 77g alkoholia. 14 pullossa 1078g. Ihmisen maksa taas polttaa noin 0,1g painokiloa kohden tunnissa eli esim. 120kg Depardieu noin 12g tunnissa. Vuodokaudessa hän polttaa maksimissaan 288g alkoholia, joten 790g jää joka päivä elimistöön odottamaan uutta päivää."

Mistä revit tuon absoluuttisen maksimipolttomääräsi? Vai olisiko joku suuntaa-antava keskiarvo treenaamattomalle maksalle? Maksan koko vaikuttaa kuten myös maksan "teho". Olen usein nähnyt kuinka 2 pulloa viiniä poltetaan nollapuhallukseksi kymmenessä tunnissa. Ja varaahan tuossa on, koska nolla on puhallettava, eli enemmänkin palaisi...

Juu, terveen maksan kyky on tuo 0,1g painokiloa kohden. Alkoholistilla se voi kai nousta jonkin verran. Silloin kai tuo 14 pulloa voisi olla mahdollinen, mutta ei jatkuvana käyttönä niin kuin aiemmin joku /virheellisesti) mainitsi.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18763

"Silloin kai tuo 14 pulloa voisi olla mahdollinen, mutta ei jatkuvana käyttönä niin kuin aiemmin joku /virheellisesti) mainitsi."

Juu. Tai no kai se menee jatkuvanakin, mutta silloin se jatkuu vain aika vähän aikaa ennen kuin kuolo korjaa. Luulen että jos G.D. alkaa tänään juomaan edes tusinan pulloa/vrk niin ei kyllä elä ensi vuonna.

MJ

syytinki
Seuraa 
Viestejä9936

Väittävät, että me suomalaiset (yli 15 vuotiaat sellaiset) juomme keskimäärin 11 litraa pirtua vuodessa. Ovat kovasti ja muodikkaasti huolissaan kansantaloudelle osuvasta hirveeeestä tappiosta ja muista menetyksistä, kun kännärit  kuolevat ennen aikojaan.

Nyt kysyn. Kuka saakeli sen meikäläisen ja vaimon osuuden juo? Vuosiin ei ole mennyt tippaakaan. Edes nuoruuden kultaisilla känneillä en tuohon päässyt. Yksi setä taisi tuohon pystyä ja parempaankin, mutta muita ei löydy suvusta, ei vaimonkaan puolelta.

Kansantalouden menetykset, kun työikäinen kuolee viinaan? Mitkä hemmetin menetykset? On noita happoveikkoja nähty. Eivät ole kuin kustannus ja aikainen kuolema vain säästää eläkemenoja ja sosiaalihuoltoa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18763

Minä en näe yhtään syytä miksemme kopioisi ainoista Suomea paremmista yhteiskunnista (Sveitsi ja Tanska) heille tyypillistä, mutta muualla maailmassa outoa tapaa, että 16-vuotiaat saavat laillisesti nauttia olutta ja viiniä. Sveitsissä jopa ravintoloissa. Luulen että heillä on asiassa tiedettä ja kokemusta takana, johon viittaa se, että kukaan ei asiaa vastusta kyseisissä maissa. Jotain herätysliikkeiden vastustuksia ei voi laskea mukaan.

Sanoisin että suomen kannattaisi kokeilla. Ja samalla antaa äänioikeuskin teineille, eli annetaa samalla kertaa valtaa sekä vastuuta.

Vähän on offtopic mutta ei moinen omaa ketjuaan ansaitse (ainakaan vielä).

MJ

ekavekara
Seuraa 
Viestejä13207

syytinki kirjoitti:
Kansantalouden menetykset, kun työikäinen kuolee viinaan? Mitkä hemmetin menetykset? On noita happoveikkoja nähty. Eivät ole kuin kustannus ja aikainen kuolema vain säästää eläkemenoja ja sosiaalihuoltoa.

Tämä se on nykyajan todellinen kansantauti. Ei ymmärretä, että ihminen on tärkempi kuin kansantalous.

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1762

ekavekara kirjoitti:
syytinki kirjoitti:

Tämä se on nykyajan todellinen kansantauti. Ei ymmärretä, että ihminen on tärkempi kuin kansantalous.

Juu.

Kansantaloudellisesti voi olla kannattavaa tehdä lapsia ja kasvattaa heistä veronmaksajia. Vielä kansantaloudellisesti kannattavampaa on tuottaa maahan täysikasvuisia veronmaksajia jotka kuolevat nuorena.

Yksityistaloudellisesti ei ole kannattavaa - lapsenteko.

Ivan The Terrible
Seuraa 
Viestejä2472

Minijehova kirjoitti:
"Silloin kai tuo 14 pulloa voisi olla mahdollinen, mutta ei jatkuvana käyttönä niin kuin aiemmin joku /virheellisesti) mainitsi."

Juu. Tai no kai se menee jatkuvanakin, mutta silloin se jatkuu vain aika vähän aikaa ennen kuin kuolo korjaa. Luulen että jos G.D. alkaa tänään juomaan edes tusinan pulloa/vrk niin ei kyllä elä ensi vuonna.

Jos rupeaa pilkkua viilaamaan niin mahtaakohan kaikki juotu alkoholi automaagisesti imeytyä verenkiertoon hyötysuhteella tasan 100% ?

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5006

Brainwashed kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Lähtötason jos tietäisit, niin ymmärtäisit että ei ole kyse käsihommista, vaan lähinnä sormilla näpräilystä - lukulasien kanssa.

Pitääkö houkutella sokerinpalalla esiin kuten eräs kaveri kertoi.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

elämäntapakeksijä kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:

Pitääkö houkutella sokerinpalalla esiin kuten eräs kaveri kertoi.

Ei tykkää sokerista mutta Sisu xylitol pastillit on todettu hyväksi konstiksi, vähän kranttu kun on...

😎

Neutroni
Seuraa 
Viestejä34048

S.Kuratov kirjoitti:
Jos rupeaa pilkkua viilaamaan niin mahtaakohan kaikki juotu alkoholi automaagisesti imeytyä verenkiertoon hyötysuhteella tasan 100% ?

Käytännössä kyllä, jos ei mahan toiminta ole täysin sekaisin (lähinnä välitön oksennusrefleksi). Alkoholi menee helposti limakalvojen läpi.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13917

Neutroni kirjoitti:
S.Kuratov kirjoitti:

Käytännössä kyllä, jos ei mahan toiminta ole täysin sekaisin (lähinnä välitön oksennusrefleksi). Alkoholi menee helposti limakalvojen läpi.

Eikö se ”hyvä fiilis” tule siitä kun aivot polttaa osan alkoholista, jotain 10%?
Tämä vain lonkalta muisteltuna, mikä yleensä ei kestä tarkempaa syyniä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat