Onko tiäremiäs aineellinen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko kirjoittaja tiäremiäs ( http://www.tiede.fi/keskustelut/profile ... file&u=616 )
aineellinen, vaiko tietoisuuden tason saavuttanut Googlen hakupalvelin?

Epäilykseni ovat lähteneet tiäremiähen lukuisista threadeista, jotka sattumoisin vastaavat tiettyjä hakusanoja tietyillä aikaväleillä (en voi paljastaa tarkempia tietoja, minua tarkkaillaan) http://www.eniro.fi/haussanyt/?partnerid=s24 kuten varmasti pian huomaatte.

Toivoisin että tiäremiäs ottaisi yhteyttä lähimpään ylläpitäjään ja neuvottelisi jatkotoimenpiteistä. Jos näin ei käy, ilmoitan Amnestylle.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

tiäremiäs on yksi oudoimmista, mutta myös viisaimista. tiäremiäs ei ole aineelinen, muutta varmasti aineissa. Googlen hakupalvelin on todenäköisin vaihtoehto. Se selittäisi googlen nopeuden ja tarkuuden.

Vierailija
XLR
tiäremiäs on yksi oudoimmista, mutta myös viisaimista. tiäremiäs ei ole aineelinen, muutta varmasti aineissa. Googlen hakupalvelin on todenäköisin vaihtoehto. Se selittäisi googlen nopeuden ja tarkuuden.

Olet tiäremiähen alter ego.

Hän ei aina vain muista noita kirjaimia ja kirjautuu väärällä tai oikealla nickillä.

Vierailija
Herrmann
"Siitä en tiedä onko tiäremiäs aineellinen, pikemminkin aineissa, mutta aiheellinen hän ei ainakaan ole."

Samaa mieltä Saatanan Saatanan kanssa.

Se, ettei tiäremiäs ole järkevöitynyt iän karttuessa sinä pitkänä aikana,
jonka hän on paskaa floodanneena sivustollamme ilmennyt,
aineellisena tai aiheettoman aineettomana,
tuo meille ainoastaan kaksi vaihtoehtoa:

1) Hän vain esittää imbesilliä nuorta amismölliä tällä "kakkos-nickillään"

2) Hän on aidosti henkisesti jälkeen jäänyt aikamiespoika.

Vierailija

Mielessäni tiäremiäs on kollektiivinimimerkki, mutta aivan ihastuttava sellainen.

Muumipeikkokin on ihana, vaikka jyrkimmät realistit kyseenalaistavat olemassaolonsa

Vierailija

Tulikin tuossa muutama kuukausi sitten mietittyä milloin googlesta alkaa muodostua samantapainen tekoäly kuin Skynet.

Vierailija
popsi
"Tulikin tuossa muutama kuukausi sitten mietittyä milloin googlesta alkaa muodostua samantapainen tekoäly kuin Skynet."

Onhan ne Terminator-elokuvat loistavia,
mutta muista se kompleksisuus, popsi hyvä, kompleksisuus..

Jopa tiäremiähen tikapuuhermosto on monimutkaisempi ilmentymä
kuin yksikään ihmisen "luoma" asia.

Vierailija

Hän muistaakseni on maininnutkin ammatikseen puuseppä. Lisäksi hän on voinut joskusu lukea Huovisen Havukka-ahon ajattelijan. Tämä oli palvellut Suomea kantapeikkona. Aikamiespoik kuin Pekko tiäremies siis on.

Puuseppähän oli myös Jeesuksen virallinen isä. Jumala kuitenkin oli käynyt Neitsyen luona ensin. Tapa oli yleinen vielä keskiajallakin romaanisessa maailmassa.

Niin Haze, noin miehelle käy, jos joutuu tuollaiseen asemaan. Koettaa kuitenkin osoitta yhä olevansa jotakin osallistuen tieteisiin keskusteluihin.
Palvelimeksi jotenkin voisi siis mieltään. Näin minäkin lopulta sain aikaan äänestyspäätökseni.

Nykyajankin naiset, koettakaa silti edes joskus olla lempeitä edes olla jonakin koettaville miehille.

Häxpi
Seuraa 
Viestejä1330
Liittynyt15.11.2014

Tein tämän iltapäivän aikana erittäin tarkan tieteellisen tutkimuksen otsikon kysymykseen liittyen. Tulokset eivät mieltä ylennä.

Kirjallisuudessa aineelliseksi tiäremiäheksi kutsutaan tiäremiästä, jonka value voidaan määrittää objektiivisen mittapuun mukaan. Aineellisia tiäremiähiä ovat vain suoranaiset käsin kosketeltavat tai niihin verrattava tiäremiähet.

Aineettomia tiäremiähiä ovat tiäremiähet, joiden kohdalla ei voida määrittää objektiivista arviointiperustetta. Aineettomia tiäremiähiä ovat kyky ja taito ja muu tilapäinen ilmiö sekä pysyvä ilmiö jos siitä jää outoja jälkiä.

Ystävästämme tiäremiähestä on toisaalta jäänyt jälkiä esimerkiksi tänne mutta mikään käsin kosketeltava olento hän ei tiettävästi ole.

Islamismi nojaa islamin arvovaltaisiin lähteisiin: Koraaniin, sunnaan, Muhammedin esimerkkiin ja sharia-lakiin. Islamismi on islamin hartainta harjoittamista.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10607
Liittynyt16.3.2005

Mahtaako tiäremiähen rellu olla aineellinen vai aineeton?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Tiäremies on aineellinen, koska olen tavannut hänet livenä ja olin ite vielä selvänä silloin. Oikea hahmo on. On mulla sen kuvakin, mutta herasnainen ei lavertele.

Hämmentää.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä8843
Liittynyt20.1.2013

Eikös ollut niin että Tiäremies on itse diagnostisoinut olevansa asperger-piirteinen?

tiäremiäs

Ahdistaakin ihmiset niin paljon että ei voi ajaa autollakaan oikein, haittaa aika paljon keskittymistä. Kun kuivittelen että ihmiset kyttäilee kokoajan.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä10607
Liittynyt16.3.2005
Vatkain

Tiäremies on aineellinen, koska olen tavannut hänet livenä ja olin ite vielä selvänä silloin. Oikea hahmo on. On mulla sen kuvakin, mutta herasnainen ei lavertele.

Olitko ihan itse livenä?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat