Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tämä minun kaverini on Houruinhoitolassa Pitkässäniemessä. Pyysin kahville, niin onkin itse mennyt hoitoon houruinhoitolaan ollut jo kuukauden päivät.

En saanut kertoa kenellekkään, nyt haluaa että menen katsomaan sitä. Aika moni normaali ihminen on nykyään hoidon tarpeessa, mutta eivät sitten tajua hakea. Onneksi näin viisaita kavereita minulla, että tajuavat hakea apua. Fiksuja kavereita ei ole koskaan liikaa.

Kommentit (5)

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3673
Liittynyt7.7.2013

Minulla on yksi kaveri jonka kerran vein yleislääkärille. Lääkäri tutkimuksen jälkeen tilasi häille ambulanssikyydin toisen lääkärin puheille että saavat kahden lääkärin nimet hoitomääräykseen. On sitten ollut muutaman kerran viikko kerrallaan hoidossa lukkojen takana ja aina on tullut suht täysipäisenä pois. Mutta ei kyllä itse sinne hakeudu.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6121
Liittynyt7.7.2007

Hyvä, jos kaveri itse älyää mennä hoitoon. Kaikkihan eivät tunne olevansa hoitoa vailla. Esimerkkinä eräs tämän foorumin työntyjä, joka pitäisi laittaa pakkopaitaan ja pehmustettuun koppiin lukkojen taakse..

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

ovolo kirjoitti:
Hyvä, jos kaveri itse älyää mennä hoitoon. Kaikkihan eivät tunne olevansa hoitoa vailla. Esimerkkinä eräs tämän foorumin työntyjä, joka pitäisi laittaa pakkopaitaan ja pehmustettuun koppiin lukkojen taakse..

Jonko nimi alkaa oolla ja päättyy oohon....eikö niin ?

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

John Carter
Seuraa 
Viestejä9538
Liittynyt17.2.2006

ovolo kirjoitti:

En usko, että siitä olisi apua kovinkaan kauan, sillä hän työntyisi ulos ennen pitkää. Selliin täytyisi asentaa vetovoimageneraattori, ilman sitä työntymistä olisi täysin mahdotonta estää.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

John Carter kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

En usko, että siitä olisi apua kovinkaan kauan, sillä hän työntyisi ulos ennen pitkää. Selliin täytyisi asentaa vetovoimageneraattori, ilman sitä työntymistä olisi täysin mahdotonta estää.

Niin jos työntövoimaa on riittävästi ei pakkopaidat pidättele.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat