Seuraa 
Viestejä230
Liittynyt3.1.2011

Tämä ehkä kuulunut psykologia-palstalle, mutta koska olen skitsofreenikko, se lipsahti skitsosti väärään huoneeseen: Tämä tarina on LÄHES tosi.
Hoitsu tuli kysymään psykopaatilta: Oletkos arvon skitso ottanut lääkkeesi?
PSYKO:Ooon, oon, tietysti oon?
HOITSU:Miksi sitten dosetissasi selvästi oli yksi ylimääräinen tabu vielä lokerossa?
PSYKO: Okei otan sen? No, ota! (Psykoppaati menee vessaan ja huuhtelee sen viemäristä alas)
HOITSU: EI EI; mitä hullua sinä NYT TEIT?
PSYKO: Otin lääkkeni dosetista?
HOITSU: Miksi noin teit?
PSYKO:Olist perhana kysynyt vain OIKEIN, söitkö SEN? En todellakaan!
HOITSU: Mikset syönyt sitten?
PSYKO: No, olin todella ottanut senkin lääkkeeni ja syönytkin, mutta sinne oli selvästi ilmaantunut täysin uusi ja omituinen pilleri!
HOITSU: Mikset sitten sitäkin syönyt?
PSYKO: No, en helvetissä, sehän olisi ollut varmaan teidän pistämä ylimääräinen SYANIDI-kapseli?
HOITSU: Voi, voi, nyt on jo psykopaatimme skitsofrenia päässyt seuraavalle asteelle, PARANOIDISEKSI! Mutta enpä taida VIELÄ pistää äijää silti yhden tabun tähden vielä kuitenkaan osastolle....

Kommentit (15)

Auqino
Seuraa 
Viestejä230
Liittynyt3.1.2011

No, kommentoikaa? Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Ja tiedeaiheinen kysymys:

Kuka lauloi eräästä(kuka?) poliitikosta:"E - e - e - en - kommentoi?"(Helppo, mutta siitä on hyvä aloitta Triviaaleissakin)

mdmx
Seuraa 
Viestejä4315
Liittynyt23.11.2009

Auqino kirjoitti:
No, kommentoikaa? Onko vastaavanlaisia kokemuksia?

Mä en tajua tästä mitään.

Vapaaehtoinen pakko. Saat vetää pillerit naamaan vapaaehtoisesti ja ellet vedät, voi napsahtaa pakkohoito päälle. Avohoito mielisairaalassa, saat lähteä vapaasti ulos kunhan pyydät asiallisesti ja tunteet on tasaisia kun lähdet. Jos vaadit päästä ulos, voipi olla ettet pääse.

Vapaaehtoisuus on sitä että haluaa sitä mitä odotetaan?

Creativity Is Intelligence Having Fun

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9572
Liittynyt20.1.2013

jepajee kirjoitti:

Ja niin kannettiin nipussa koppiin. Siellä sitten pistin lasit paskaksi ja poliisit vei kisakallioon päiväksi. Kun pääsin pois sieltä niin laittoivat vielä laskun panssarilasista ja jostain muusta tilpehööristä. Mistäköhän viikkorahoista ne ajatteli että mä senkin revin? Jätin maksamatta, eikä siitä sen enempää sitten kuulunut.

Saan sellaisen kuvan kuin että olisit jollain tasolla ylpeä tekosistasi.

Saatan toki olla väärässä arveluineni.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Tossa sulle apina vielä eristämisestä. Läikkynyt mehu ei nyt ihan käy merkittävästä omaisuudesta, vaikkei mitään Fun lightia ollutkaan.

Käyttäytymisellään ja/tai uhkauksellaan viittaa vaaraan vahingoittaa itseään ja/tai muita henkilöitä,

vakavasti vaarantaa omaa turvallisuuttaan tai

vaikeuttaa vakavasti muiden potilaiden hoitoa tai

todennäköisesti vahingoittaa omaisuutta merkittävästi tai

on niin kutsuttu vesijuoppo tai

muusta erittäin painavasta hoidollisesta syystä

ja

mitkään muut rajoittamistoimenpiteet eivät ole riittäviä.

Vapaaehtoisesti sairaalassa olevaa potilasta ei siis saa eristää kuin tilapäisesti tilanteen niin välttämättä vaatiessa. Tämän jälkeen lääkärin tulee tutkia potilas tulee mahdollisimman pian tutkia ja mikäli edellytyksiä Mielenterveyslain mukaiseen tarkkailuun asettamiselle ei ole on potilas päästettävä pois eristyshuoneesta. Lääkäri voi tutkimuksensa perusteella asettaa potilaan aiemmin mainittuun tarkkailuun, jonka jälkeen eristämistä voidaan tarpeen vaatiessa jatkaa.[2]

mdmx
Seuraa 
Viestejä4315
Liittynyt23.11.2009

jepajee kirjoitti:
tai

muusta erittäin painavasta hoidollisesta syystä

Alistu saatana! Kuriton kakara.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt16.3.2005

Jos veteen sekoittaa lakkaa, niin siitä tulee myrkyllistä juotavaa, joten lakkamaton vesi on terveellisempää.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat