Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013

Elämän "Default" siis on hyvä takataskun kortti ja ottaa se esille aina, jotta voisit nollata maailman nykyjuonen. Maailman nykyjuoni on isoin negatiivinen vaikuttaja ja koska tämä aihe on tabu enemmän kuin itsestään selvyys, niin vois joku olla yhteinen profeetta joka nämä psykologisesti purkaa, eli minä.

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Kommentit (5)

ksuomala
Seuraa 
Viestejä2409
Liittynyt30.3.2014

deep purpose kirjoitti:
Elämän "Default" siis on hyvä takataskun kortti ja ottaa se esille aina, jotta voisit nollata maailman nykyjuonen. Maailman nykyjuoni on isoin negatiivinen vaikuttaja ja koska tämä aihe on tabu enemmän kuin itsestään selvyys, niin vois joku olla yhteinen profeetta joka nämä psykologisesti purkaa, eli minä.

Voisitko vähän avata että mitä sä niinku sössötät tuossa?

deep purpose
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt14.12.2013

ksuomala kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Voisitko vähän avata että mitä sä niinku sössötät tuossa?

Joo, eli kritisoin tossa maailman nykyjuonta eli se sairas maailmankuva joka koostuu mediasta, sodista, talousongelmista, pakolaisongelmista jne.

On myös totta että nykymaailman negatiivisuus on tabu siinä mielessä että asiasta ehkä puhuu pieni osa, mutta valtaväestö ei ota kantaa ja pyyhkäisee sen pienen hälinän mennessään.

Me tarvittaisiin joitain fiksuja ihmisiä kuten professoreita ja mentoreita ohjailemaan virtaa oikeaan suuntaan. Yhteiskunnat ovat jo aika homeisia ja rappeutumisen voisi estää jos asiasta uskallettaisiin puhua. Olen henkilökohtaisesti yllättynyt että miten kauan me jo ollaan junnattu paikoillaan monessakin mielessä.

If this world isn't about me and it certanly isn't about of you either, - then who the f**k about of us it is then?"

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat