Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

Jos alkaa jossain vaiheessa huuli väpättämään, tulee paha mieli, tunteisiin alkaa sattumaan,
tekee mieli haukkua, niin tee se edes kunnolla, vaikka älykkääthän ei käytä aikaa toisten haukkumiseen.
Jos siihen alennut, niin käytä edes tätä logiikka, teoriaa hyväksesi.

Tästä mä alotin, ja tota availlu siitä lähtien vuodesta yksi ja kaksi. Yksinkertanen kaava, on sit aika perkeleen yksinkertaistettu ja päin vittua, mutta se toimii, koska sulla on aivot joita osaat käyttää.
a|=g|
| toi on hyödyllinen siihe voidaa palata, tuu tajuu myöhemmi mitä meinaa, yhdistää simuloidun todellisuuden tän kanssa yms..
a meinaa tässä tapauksessa Huom, sanoilla! Sanat "Mitä mun pitää tehdä" Jotta "g|" tulisi toteen.

Toi on kaava mikä vastaa-ihan-kaikkeen, jos saako rakkauteen koskea, pystyykö rakkaudelle antaa elegantin ja kauniin kaavan? Pystyy, ei hätää jos huuli alkoi väpättämään, voi kuulostaa seolta, mutta se on sitä, ettet tiedä edes mistä aloittaa ratkaisemaan tuota kysymystä.

Jos haluat mukaan, niin lähde avaamaan tuota helpohkoa lauseketta. Ja kyllä, se räjähtää heti käsiin, kun sitä yrittää vähänkin avata, mutta siksi tämä aloittaja on täällä joka antaa sulle eväät jotta pääset matkalle mukaan.

Protip: Ota järki käteen, ota pari metriä etäisyyttä fyysisestä itsestäsi vasemmalle ja kohtele maailmankaikkeutta simulaationa missä kaikki toimii tahtosi mukaan, helpottaa tieteen tekemistä niin perkeleesti kun ei ole tunteita mitä satuttaa. Järki kädessä muista.
Nyt voit miettiä puolueettomasti, mitä kysymyksiä kannattaisi lähteä ratkomaan tuolla lausekkella.

Ja kyllä, kuulostaa varmasti ihmisaivoille pelleltä, mutta sitten kun saat tämän aiheen osaavan vaikkapa työkaveriksi, osaa pyörittää ihanteellista työkaveria omalla kehollaan, niin tuut olemaan eri mieltä, tai vaikkapa pomoksesi.

Jos sul on aikaa lukea tämä teksti, sulla on myös aikaa tehdä mulle voileipä.

Sivut

Kommentit (17)

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

"Ota järki käteen, ota pari metriä etäisyyttä fyysisestä itsestäsi vasemmalle"

Tuon jälkeen kun ottaa pari metriä ylös päin henkisestä itsestään ja tarkkailee itseään samalla kun henkinen itse tekee päätöksiä, niin voi saman aikaisesti arvioida omaa toimintaansa.

Rakkautta
1038
:)

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

Hyvä, to

Ekana, miksi ettet käyttänyt tuota kahden kirjaimen lauseketta mua vastaan sanomalla

esim. Jos sinun "g|" oli "a|" saada ihmiset kiinnostumaan tästä aiheesta, niin selvästi epäonnistuit,

koska meni ainakin 5 päivää ennen kuin joku edes vaivautui kirjoittamaan tähän threadiin? 

jepajee, herätä tieteentekijäsi sisältäsi ja kerro meille toinen johtopäätös tuota lauseketta käyttäyen 

jostain toisesta tilanteesta, vaikka tästä tekstistä.

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

jarppah kirjoitti:
Lahkoa perustamassa? 👍

Aika hassu kysymys, koska ton kysymyksen kirjoittamiseen oot jo tiedoistamatta 

ton paska lausekkeen alainen. a|=g|, 

onko sun g| saada tietoa multa, anonyymilta, tuntemattomalta ihmiseltä, oonko perustamalla lahkoa?

Ja sit päätit, a|,  kysyä multa, kuka oonkaa oonko sitä perustamalla käyttäen sanoja?

Pystyt parempaan, et vain tiedä sitä itse, vielä.

Ja sulle joka miettii sienikorjea, todella iso.

jarppah
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt12.7.2016

Itse asiassa mun piti kysyä että liitykkö mun perustamaan lahkoon? Mutta tuli saman tasoista oikeinkirjotusta kuin sulla täällä, että...

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

jarppah kirjoitti:
Itse asiassa mun piti kysyä että liitykkö mun perustamaan lahkoon? Mutta tuli saman tasoista oikeinkirjotusta kuin sulla täällä, että...

Otetaan siis vaikka toi sun teksti tohon pikku yhtälöön ja katotaan mitä se kertoo susta. 

a|=g| 

a| kysyit multa haluanko liittyä sun lahkoosi. Sitten jotain avain turhaa millä ei edes ole mitään järkevää päämäärää, ajantuhlausta. 

g| koska käytit sun aikaa ja vaivaa kysyäkses multa, haluanko liittyvä sun lahkoosi.. niin olisi tyhmää tuhlata aikaa 

pelleilläkseen asiasta, kun sen ajan voisi käyttää paljon hyödyllisemminkin tekemällä muita asioita.

lyhyesti, sanoilla noi on sun a| g| mitä teit ja päämääräs

a|=g| , eli jos en liity sun lahkoosi, oot huono saavuttamaas päämääräsi, eli a| oli riittämätön, et osaa,

tätä teoriaa voi käyttää esim siihen, miten saisit mut varmasti liittyvän sun lahkoosi, haluatko oppia miten?

Mikä tää sun lahkosi on? 

Eli hyödyt siitä henkilökohtaisesti jos liityn lahkoosi, miten mä siitä hyötyisin? 

jarppah
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt12.7.2016

Kuolemaa kirjoitti:
jarppah kirjoitti:

Otetaan siis vaikka toi sun teksti tohon pikku yhtälöön ja katotaan mitä se kertoo susta. 

a|=g| 

a| kysyit multa haluanko liittyä sun lahkoosi. Sitten jotain avain turhaa millä ei edes ole mitään järkevää päämäärää, ajantuhlausta. 

g| koska käytit sun aikaa ja vaivaa kysyäkses multa, haluanko liittyvä sun lahkoosi.. niin olisi tyhmää tuhlata aikaa 

pelleilläkseen asiasta, kun sen ajan voisi käyttää paljon hyödyllisemminkin tekemällä muita asioita.

lyhyesti, sanoilla noi on sun a| g| mitä teit ja päämääräs

a|=g| , eli jos en liity sun lahkoosi, oot huono saavuttamaas päämääräsi, eli a| oli riittämätön, et osaa,

tätä teoriaa voi käyttää esim siihen, miten saisit mut varmasti liittyvän sun lahkoosi, haluatko oppia miten?

Mikä tää sun lahkosi on? 

Eli hyödyt siitä henkilökohtaisesti jos liityn lahkoosi, miten mä siitä hyötyisin? 

Toki hyötyisin juuri sinun kaltaisesta jäsenestä vieläpä tavalla jonka varmasti tiedostat säkin. Hyötyisin suuresti joten ainoa ongelma siis on että en tiedä minkälaista hyötyä haet elämääsi? Tai voihan olla että kusetan vaan.. Ja miksikö? Niin kerroppa se?

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

Jarppah, tietenkin musta olisi hyötyä, jos liittyisin sun lahkoosi, se olisi mun g|, ja osaan laskea a|:n.
Kysymys oli, miten mä hyötyisin?
Ja älä huolehdi, mua ei voi kusettaa, niin kuin varmasti tiedät jo miksi, koska mun g| on se, ja osaan laskea a|:n.. laskenut sen jo aikoja sitten.

jarppah
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt12.7.2016

Juu olen tässä nyt miettinyt kahdessa päivässä kolme päivää. Tulin siihen tulokseen että tämä kaikki on liian huvittav... Eikun siis hyvää ollakseen totta.

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

Mitä sä mietit?

Olisin kiinnostunut näkemään laskus miten pääsyit kirjoittamaan noin turhanpäiväsen tekstin?

Ainoa g| minkä tosta pystyy repimään on
eläimellinen narsismi tehdä vitsiä asioista mitä ei itse ymmärrä, joka on ajan tuhlausta.

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

jarppah kirjoitti:
Oikeastaan sinä tarjosit tuotetta ja minä maksoin siitä ajalla.. Se oli erehdys, pahoittelen! Niin ja voisinko saada nyt aikani takaisin?

Selvästi et ole tutkinut a|=g|:tä tarpeeksi pitkälle, sillä ensinnäkin tämä ei ole tuote, samassa määrin kuin painovoima teoriakaan, se on vain osa luontoa jota me selitetään.

Ja mitä tuolla kaavalla on sanottavana susta, jos sitä avaa tarpeeksi, on, että olet jo pelkästään tyhmä, että jaksat käyttää aikaasi noiden tekstien kirjoittamiseen, vaikka voisit käyttää tuon ajan tän asian tutkimiseen.

Suosittelen myös avaamaan tuota lisää, sillä se on ^ jo tuollaisena hyvin hyödyllinen, vaikka onkin hyvin tynkä. 

Ennustan kyllä, että et tule tätä tajuamaan. Mikä tarkoittaa sitä, että et tule juuri ihmisenä muuttumaan ja tulet kuolemaan tuollaisena normaalina talliaisena, mikä on ihan hyvä tapa viettää elämä. 

jarppah
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt12.7.2016

Kuolemaa kirjoitti:
jarppah kirjoitti:
Oikeastaan sinä tarjosit tuotetta ja minä maksoin siitä ajalla.. Se oli erehdys, pahoittelen! Niin ja voisinko saada nyt aikani takaisin?

Selvästi et ole tutkinut a|=g|:tä tarpeeksi pitkälle, sillä ensinnäkin tämä ei ole tuote, samassa määrin kuin painovoima teoriakaan, se on vain osa luontoa jota me selitetään.

Ja mitä tuolla kaavalla on sanottavana susta, jos sitä avaa tarpeeksi, on, että olet jo pelkästään tyhmä, että jaksat käyttää aikaasi noiden tekstien kirjoittamiseen, vaikka voisit käyttää tuon ajan tän asian tutkimiseen.

Suosittelen myös avaamaan tuota lisää, sillä se on ^ jo tuollaisena hyvin hyödyllinen, vaikka onkin hyvin tynkä. 

Ennustan kyllä, että et tule tätä tajuamaan. Mikä tarkoittaa sitä, että et tule juuri ihmisenä muuttumaan ja tulet kuolemaan tuollaisena normaalina talliaisena, mikä on ihan hyvä tapa viettää elämä. 

😅 monesti se on jopa se paras tapa.. Kokeile joskus..

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat