Seuraa 
Viestejä1095
Liittynyt11.11.2005

Onkohan keskustelun aloittamisessa jokin häiriö. Kokeilin aiemmin avata uutta keskustelua, mutta sinne kopioimani teksti ilmoitettiin liian pitkäksi. Editoin pikkuisen tekstiä ja kokeilin kopioida sitä uudelleen nyt tänään, mutta kopiointitoiminto ei nyt toiminut ollenkaan, Missä vika?

Sivut

Kommentit (23)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14015
Liittynyt16.3.2005

Lainaus:
"Editoin pikkuisen tekstiä ja kokeilin kopioida sitä uudelleen nyt tänään"

Ihan hyvin toimii ctrl c ja shift insert.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

tli
Seuraa 
Viestejä1095
Liittynyt11.11.2005

Jokin tässä nyt mättää, sillä mikään esitetyistä neuvoista ei toimi, vaikka ne ovat aina aiemmin toimineet. Kokeilin juuri kaikkia.  Joku mode voisi tosiaan hiukan selvitellä asiaa.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14015
Liittynyt16.3.2005

Nojoo. Dossiilit tajuu, mutta pikkuväellä on opettelemisen varaa.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2852
Liittynyt12.9.2012

aaanwvckkbvsjv
salsknascnakckj

tää siirty shit insert

aaanwvckkbvsjv
salsknascnakckj

ja cntrl-v

höh sanon minä?

Jokin tässä nyt mättää, sillä mikään esitetyistä neuvoista ei toimi,
vaikka ne ovat aina aiemmin toimineet. Kokeilin juuri kaikkia.
  Joku mode voisi tosiaan hiukan selvitellä asiaa.

ja vielä höh

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14015
Liittynyt16.3.2005

Lainaus:
"Jokin tässä nyt mättää, sillä mikään esitetyistä neuvoista ei toimi, vaikka ne ovat aina aiemmin toimineet. Kokeilin juuri kaikkia.  Joku mode voisi tosiaan hiukan selvitellä asiaa."

Tuon kopioin maalaamalla sen hiirellä siniseksi. Sitten painoin ctrl c. Ja sen jälkeen shift ins.

Tämmöinen on tulos:

"Jokin tässä nyt mättää, sillä mikään esitetyistä neuvoista ei toimi, vaikka ne ovat aina aiemmin toimineet. Kokeilin juuri kaikkia.  Joku mode voisi tosiaan hiukan selvitellä asiaa."

tli
Seuraa 
Viestejä1095
Liittynyt11.11.2005

Tuota noin, olen suurinpiirtein 10 vuotta liittänyt tälle keskustelusivustolle erilaisia kuvioita ja kuvia, kopioinut tänne tekstejä monista eri lähteistä, myös omiani, liittänyt viesteihini linkkejä jne. Nyt sitten yhtäkkiiä kävikin niin, että yksinkertainen tekstin kopiointi lakkasi toimimasta. Sekin toimi vielä pari päivää sitten. Voisikohan joku mode jotenkin auttaa.

tli
Seuraa 
Viestejä1095
Liittynyt11.11.2005

Älkää nyt herran tähden tyrkyttäkö enää naurettavan yksinkertaisia neuvoja, Jos ne toimivat teillä, niin ok. Jostain syystä ne eivät minulla nyt ole toimineet.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14015
Liittynyt16.3.2005

Mokasin. Siis väritin hiirellä tekstin siniseksi ja sitten kopioin sen ctrl c:llä. Sitten sen shift insertillä taas julkaisin.

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2852
Liittynyt12.9.2012

tli kirjoitti:
Älkää nyt herran tähden tyrkyttäkö enää naurettavan yksinkertaisia neuvoja, Jos ne toimivat teillä, niin ok. Jostain syystä ne eivät minulla nyt ole toimineet.

Toi on kyllä totta, ettei pidä todeta "Mulla toimii!"

Kerrankin yx admin tuon totesi, sillä oli vähä enämpi oikeuksia kun mulla.

Ja kerran taas jostain sivusta, "Kyllä mulla näkyy!" silloli isompi näyttö kun mulla.

Jostan textistä, jonka oli laittanu niin ettei voi suurentaa "Kyllä minä näen lukea!"

syytinki
Seuraa 
Viestejä9287
Liittynyt18.8.2008

o_turunen kirjoitti:
Mokasin. Siis väritin hiirellä tekstin siniseksi ja sitten kopioin sen ctrl c:llä. Sitten sen shift insertillä taas julkaisin.

Mäkin testaan. On Mac ja Safari ja olen huomannut, että ei aina toimi tuo cmd+c, +v tai CMD+x, +v.

cmd+c ja +v: "Mokasin. Siis väritin hiirellä tekstin siniseksi ja sitten kopioin sen ctrl c:llä. Sitten sen shift insertillä taas julkaisin" nyte  ainakin toimi.

cmd +in ei toimi tiedä sitten miten sen pitäisi toimia.

Principia
Seuraa 
Viestejä1787
Liittynyt16.4.2016

Kopioi joku teksti, sitte ku liität sitä niin liitä se juuri siihen kohtaan missä tuo tekstikursori vilkkuu, ei minne tahansa kirjoituskentässä.
Ja aluks tietty klikkaa aktiiviseks koko kirjoituskenttä...

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011

Kerran vielä kiellon päälle: minulla ainakin toimii (Win7+Firefox) sekä ctr c/v että hiiren oikea nappi+kopioi/liitä? Olisiko kuitenkin vika omassa päässäsi?

Kerran vielä kiellon päälle: minulla ainakin toimii (Win7+Firefox) sekä ctr c/v että hiiren oikea nappi+kopioi/liitä? Olisiko kuitenkin vika omassa päässäsi?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat