Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Fanitan Putinia, mutta siihen on syynsä. Olenhan Putinin velipoika. Meille kävi niin että Neuvostoliitossa, synnyimme kaksosina. Oli pimeä ja kylmä vuosi 1952. Kylmää sotaa oli käyty jo vähän aikaan. Meidät laitettiin syväjäähän jemmaan. Koska olimme ainoa kanssakunnan pelastus, no eikö Vladimir kussu housuunsa ja jää pääsi hauraaksi, se halkesi ja suli 1952. Vallu syntyi jo helmikuussa, mutta virtsa haurasti jäätä niin paljon että syntymäpäivä on wikipediankin mukaan 7. lokakuuta 1952.

Kommentit (10)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä11808
Liittynyt16.3.2005

Vlad Uspatoff Putler taisi keksiä rellunkin.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.
Korant: Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.
offmind: Laattatektoniikka on tietenkin puhdasta hölynpölyä.

John Carter
Seuraa 
Viestejä8345
Liittynyt17.2.2006

Putlerin pärstän kuva toimii erinomaisena tikka ja ilmakivääritauluna. Siinä suhteeni laatu häneen konkretisoituu parhaiten.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Synnyin vasta 1985 syksyllä, koska tuli sähkökatko ja jää suli. Muutin suomeen 2008.  Olen asunut 8 vuotta suomessa.   

Meillä on ikäeroa 33 vuotta, vaikka normaalisti olemme jo 64 vee.  Ihmettelikin kun rupesin saamaan kremlistä autuasta 65 dollarin vanhuuseläkettä.  Sillä jo saa suolakurkkua ja vodkaa paikallisesta elintarvikeliikeestä.  suomessa en pärjää tuolla rahalla.  En tajunnut, että minun olisi pitänyt riistää kansaa ja perustaa joku sisäpiiri, ja miljardeja valtion rahoja omalle tilille.     

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9008
Liittynyt13.7.2015

Minun oma yksityinen suhteeni Putiniin on sellainen, että joskus katselen eroottista materiaalia samalla hyväillen omaa pikku Putiniani. Putin kasvaa ja vahvistuu tsaarillisen ryhdikkääseen uljauteen, ja hyväilyn tahti kiihtyy. Lopulta Putin yleensä sylkäisee limat, kutistuakseen sitten takaisin ryppyiseksi pikku-Putiniksi. 

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat