Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Oon vuokrafirmassa siivoamassa, ja katto on 4-5 metrin korkeudessa, niin siivousfirman pomo ei halua ostaa mulle 8 metrin välinevartta.

itse en yrittäjänä, jos olisin, niin en tilasi siivoufirmasta mitään palveluita jos heillä ei ole nykyäaikaisia siivousvälineitä. Eikä ole hyvää mainosta jos työntekijöitä tippuu lattialle tapaturmaisesti, kunnon tikkaatkin saatiin vasta 2 päivän odottelun jälkeen.

Aika outoa touhua, kun ei ole moppeja tai vastaavia, pitää 3-4 metrin korkeudessa roikkua A-tikkaiden varassa, vaikka sopivalla varrella tekisi työn 35 minuuttissa, mihin nyt menee 2-3 tuntia.

Yksi Janteri laittoi keikkuvat tikkaat pöydän päälle ja meni siivoamaan pölyjä. Eikö tuo kasvata riskia tapaturmaan.

Sivut

Kommentit (21)

Kingisghan
Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

[quote=tiäremiäs]Oon vuokrafirmassa siivoamassa, ja katto on 4-5 metrin korkeudessa, niin siivousfirman pomo ei halua ostaa mulle 8 metrin välinevartta.

itse en yrittäjänä, jos olisin, niin en tilasi siivoufirmasta mitään palveluita jos heillä ei ole nykyäaikaisia siivousvälineitä. Eikä ole hyvää mainosta jos työntekijöitä tippuu lattialle tapaturmaisesti, kunnon tikkaatkin saatiin vasta 2 päivän odottelun jälkeen.

Aika outoa touhua, kun ei ole moppeja tai vastaavia, pitää 3-4 metrin korkeudessa roikkua A-tikkaiden varassa, vaikka sopivalla varrella tekisi työn 35 minuuttissa, mihin nyt menee 2-3 tuntia.

Yksi Janteri laittoi k敔敬歳潯灰癩牡楳‬慪歴癯牡楳‮썓쎤撤瑥썴皤꓃瘠牡楳‮慈橲湡慶獲Ⱪ琠牡楶敫慶獲⹩䔠楲瑴꓃湩氠慡畤慫⹳猼慰汣獡㵳䄢灰敬挭湯敶瑲摥猭慰散㸢ꃂ⼼灳湡㰾猯慰㹮猼慰汣獡㵳挢灡≳猠祴敬∽潣潬㩲爠执㌨ⰴ㌠ⰴ㌠⤴※潦瑮昭浡汩㩹☠畱瑯伻数慓獮焦潵㭴‬牁慩ⱬ䠠汥敶楴慣‬焦潵㭴界楣慤䜠慲摮♥畱瑯ⰻ☠畱瑯䈻瑩瑳敲浡嘠牥⁡慓獮焦潵㭴‬敖摲湡ⱡ猠湡⵳敳楲㭦映湯⵴楳敺›㔱硰※潦瑮猭祴敬›潮浲污※潦瑮瘭牡慩瑮›潮浲污※潦瑮眭楥桧㩴渠牯慭㭬氠瑥整⵲灳捡湩㩧渠牯慭㭬氠湩ⵥ敨杩瑨›㠱硰※牯桰湡㩳愠瑵㭯琠硥⵴污杩㩮氠晥㭴琠硥⵴湩敤瑮›瀰㭸琠硥⵴牴湡晳牯㩭渠湯㭥眠楨整猭慰散›潮浲污※楷潤獷›㬱眠牯ⵤ灳捡湩㩧〠硰※眭扥楫⵴整瑸猭牴歯ⵥ楷瑤㩨〠硰※慢正牧畯摮挭汯牯›杲⡢㔲ⰵ㈠㔵‬㔲⤵∻䄾䵃㱅猯慰㹮猼慰瑳汹㵥挢汯牯›杲⡢㐳‬㐳‬㐳㬩映湯⵴慦業祬›焦潵㭴灏湥匠湡♳畱瑯ⰻ䄠楲污‬效癬瑥捩ⱡ☠畱瑯䰻捵摩⁡片湡敤焦潵㭴‬焦潵㭴楂獴牴慥敖慲匠湡♳畱瑯ⰻ嘠牥慤慮‬慳獮猭牥晩※潦瑮猭穩㩥ㄠ瀵㭸映湯⵴瑳汹㩥渠牯慭㭬映湯⵴慶楲湡㩴渠牯慭㭬映湯⵴敷杩瑨›潮浲污※敬瑴牥猭慰楣杮›潮浲污※楬敮栭楥桧㩴ㄠ瀸㭸漠灲慨獮›畡潴※整瑸愭楬湧›敬瑦※整瑸椭摮湥㩴〠硰※整瑸琭慲獮潦浲›潮敮※桷瑩ⵥ灳捡㩥渠牯慭㭬眠摩睯㩳ㄠ※潷摲猭慰楣杮›瀰㭸ⴠ敷止瑩琭硥⵴瑳潲敫眭摩桴›瀰㭸搠獩汰祡›湩楬敮℠浩潰瑲湡㭴映潬瑡›潮敮※慢正牧畯摮挭汯牯›杲⡢㔲ⰵ㈠㔵‬㔲⤵∻款敩牲⹥吠牵慶汬湩湥氠歵瑩獵敭慫楮浳⹩䬠桡慶瑳⁡慳⁡畴敫慶瑯整湥樠歯⁡楥漠敬氠畩慫⹳䬠癥瑹㰮猯慰㹮esk

Joka kauvan elää, se paljon näkee.

Kingisghan
Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

瀼猠祴敬∽慭杲湩›瀰⁸瀰⁸㠱硰※慰摤湩㩧〠硰※潢摲牥›瀰㭸映湯⵴敷杩瑨›潮浲污※潦瑮猭祴敬›潮浲污※潦瑮猭穩㩥ㄠ瀵㭸映湯⵴慦業祬›焦潵㭴灏湥匠湡♳畱瑯ⰻ䄠楲污‬效癬瑥捩ⱡ☠畱瑯䰻捵摩⁡片湡敤焦潵㭴‬焦潵㭴楂獴牴慥敖慲匠湡♳畱瑯ⰻ嘠牥慤慮‬慳獮猭牥晩※潣潬㩲爠执㌨ⰴ㌠ⰴ㌠⤴※潦瑮瘭牡慩瑮›潮浲污※敬瑴牥猭慰楣杮›潮浲污※楬敮栭楥桧㩴ㄠ瀸㭸漠灲慨獮›畡潴※整瑸愭楬湧›敬瑦※整瑸椭摮湥㩴〠硰※整瑸琭慲獮潦浲›潮敮※桷瑩ⵥ灳捡㩥渠牯慭㭬眠摩睯㩳ㄠ※潷摲猭慰楣杮›瀰㭸ⴠ敷止瑩琭硥⵴瑳潲敫眭摩桴›瀰㭸戠捡杫潲湵ⵤ潣潬㩲爠执㈨㔵‬㔲ⰵ㈠㔵㬩㸢瑡潫慶獲⁩㘱〰㔭〰‰浭‮敔敬歳潯灰癩牡楳‬慪歴癯牡楳‮썓쎤撤瑥썴皤꓃瘠牡楳‮慈橲湡慶獲Ⱪ琠牡楶敫慶獲⹩䔠楲瑴꓃湩氠慡畤慫⹳猼慰汣獡㵳䄢灰敬挭湯敶瑲摥猭慰散㸢ꃂ⼼灳湡㰾灳湡挠慬獳∽慣獰㸢䍁䕍⼼灳湡款敩牲⹥吠牵慶汬湩湥氠歵瑩獵敭慫楮浳⹩䬠桡慶瑳⁡慳⁡畴敫慶瑯整湥樠歯⁡楥漠敬氠畩慫⹳䬠癥瑹㰮瀯㰾⁰瑳汹㵥洢牡楧㩮〠硰〠硰ㄠ瀸㭸瀠摡楤杮›瀰㭸戠牯敤㩲〠硰※潦瑮眭楥桧㩴渠牯慭㭬映湯⵴瑳汹㩥渠牯慭㭬映湯⵴楳敺›㔱硰※潦瑮昭浡汩㩹☠畱瑯伻数慓獮焦潵㭴‬牁慩ⱬ䠠汥敶楴慣‬焦潵㭴界楣慤䜠慲摮♥畱瑯ⰻ☠畱瑯䈻瑩瑳敲浡嘠牥⁡慓獮焦潵㭴‬敖摲湡ⱡ猠湡⵳敳楲㭦挠汯牯›杲⡢㐳‬㐳‬㐳㬩映湯⵴慶楲湡㩴渠牯慭㭬氠瑥整⵲灳捡湩㩧渠牯慭㭬氠湩ⵥ敨杩瑨›㠱硰※牯桰湡㩳愠瑵㭯琠硥⵴污杩㩮氠晥㭴琠硥⵴湩敤瑮›瀰㭸琠硥⵴牴湡晳牯㩭渠湯㭥眠楨整猭慰散›潮浲污※楷潤獷›㬱眠牯ⵤ灳捡湩㩧〠硰※眭扥楫⵴整瑸猭牴歯ⵥ楷瑤㩨〠硰※慢正牧畯摮挭汯牯›杲⡢㔲ⰵ㈠㔵‬㔲⤵∻䤾歫湵湡数楳썪璤猠潵楳慶⁴歩畫慮灮獥獵慳琠汥獥潫灯楰慶獲敩썫禤瑴뛃꓃琠歩慫摩湥猠橩慡Ɱ欠獯慫猠⁥湯栠汥潰灭慡‬潮数浡慰⁡慪瘠꓃敨浭꓃楲歳慩瑬獩慴㰮瀯>

Kingisghan
Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

瀼猠祴敬∽慭杲湩›瀰⁸瀰⁸㠱硰※慰摤湩㩧〠硰※潢摲牥›瀰㭸映湯⵴敷杩瑨›潮浲污※潦瑮猭祴敬›潮浲污※潦瑮猭穩㩥ㄠ瀵㭸映湯⵴慦業祬›焦潵㭴灏湥匠湡♳畱瑯ⰻ䄠楲污‬效癬瑥捩ⱡ☠畱瑯䰻捵摩⁡片湡敤焦潵㭴‬焦潵㭴楂獴牴慥敖慲匠湡♳畱瑯ⰻ嘠牥慤慮‬慳獮猭牥晩※潣潬㩲爠执㌨ⰴ㌠ⰴ㌠⤴※潦瑮瘭牡慩瑮›潮浲污※敬瑴牥猭慰楣杮›潮浲污※楬敮栭楥桧㩴ㄠ瀸㭸漠灲慨獮›畡潴※整瑸愭楬湧›敬瑦※整瑸椭摮湥㩴〠硰※整瑸琭慲獮潦浲›潮敮※桷瑩ⵥ灳捡㩥渠牯慭㭬眠摩睯㩳ㄠ※潷摲猭慰楣杮›瀰㭸ⴠ敷止瑩琭硥⵴瑳潲敫眭摩桴›瀰㭸戠捡杫潲湵ⵤ潣潬㩲爠执㈨㔵‬㔲ⰵ㈠㔵㬩㸢㔲‰浭‮ⵔ畭瑯楯敮⹮䬠桡慶ㄠ〵洠⹭倠獥浩湥欠꓃敤獮橩⁡湯攠楲潫獩慭整楲慡楬ⱡ樠瑯湥猠⁥祰祳⁹祭뛃⁳慳灩異楡敳慮栠癹湩欠꓃敤獳꓃‮歉畫慮数楳⹮⼼㹰瀼猠祴敬∽慭杲湩›瀰⁸瀰⁸㠱硰※慰摤湩㩧〠硰※潢摲牥›瀰㭸映湯⵴敷杩瑨›潮浲污※潦瑮猭祴敬›潮浲污※潦瑮猭穩㩥ㄠ瀵㭸映湯⵴慦業祬›焦潵㭴灏湥匠湡♳畱瑯ⰻ䄠楲污‬效癬瑥捩ⱡ☠畱瑯䰻捵摩⁡片湡敤焦潵㭴‬焦潵㭴楂獴牴慥敖慲匠湡♳畱瑯ⰻ嘠牥慤慮‬慳獮猭牥晩※潣潬㩲爠执㌨ⰴ㌠ⰴ㌠⤴※潦瑮瘭牡慩瑮›潮浲污※敬瑴牥猭慰楣杮›潮浲污※楬敮栭楥桧㩴ㄠ瀸㭸漠灲慨獮›畡潴※整瑸愭楬湧›敬瑦※整瑸椭摮湥㩴〠硰※整瑸琭慲獮潦浲›潮敮※桷瑩ⵥ灳捡㩥渠牯慭㭬眠摩睯㩳ㄠ※潷摲猭慰楣杮›瀰㭸ⴠ敷止瑩琭硥⵴瑳潲敫眭摩桴›瀰㭸戠捡杫潲湵ⵤ潣潬㩲爠执㈨㔵‬㔲ⰵ㈠㔵㬩㸢敐楳敭祳썶璤爠楡潬⽴慫慮慶⁴楰썤璤썴皤꓃⁴慪猠꓃汩瑹썴皤꓃⁴敶瑴꓃‬潪慫瘠灡畡畴⁵楳瑴湥欠湵瀠獥湩썴₤썫禤整썴쎤溤‮썔涤꓃洠桡潤汬獩慴⁡敳瑥整⁩썶沤湩瑥썴₤慴癲瑩敳欠꓃瑹썴쎤₤潴獩畴慶瑳⁩慳杮獯慳㰮瀯>

Goswell
Seuraa 
Viestejä11638
Liittynyt8.3.2010

Nykyään on myynnissä harjanvarsia jotka on liimattu muutama kymmenen sentin pätkistä, kait noista voi tehdä vaikka miten pitkän harjanvarren. Tosin eihän ne kasassa kestä kauaakaan, mutta sen aikaa kyllä että saa rahat pois kuluttajalta.

Minun mielestä noin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mitä sinä siellä katossa harjailet? Hämähäkin seittejä nurkista?

Itellä himassa liki 3.28 katto ja käytän teleskooppivapaa harjassa. Varsi on reilu 2m pitkä maksimissaan.

Ei kai 5 metrinen katto 8 metrin vapaa tarvitse vaan jo reilu nelimetrinenkin riittää hyvin.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Kuolemaa
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt29.6.2016

Tai jos et ite jaksa, hae joku kevyr alumiiniputkenpätkä, niitä saa vaikka mistä, rautakaupoista, jos on putkari kamuna, saat tehtyä siitä irrotettavan teleskooppi version

jansetti
Seuraa 
Viestejä53
Liittynyt10.9.2011

Jos siihen tilaan pääsee nostimilla kulkemaan, niin täysin kädetöntä touhua. Riskeerataan työntekijöiden turvallisuus ja tuhlataan työaikaa. Saksilavanostimia saa 150€ /päivä, ja työ etenee vähän toisella tahdilla kuin millään tikkailla tai järjettömän pitkillä harjanvarsilla.

Taas esimerkki yrittäjästä, joka ei osaa laskea, vaan luulee pääsevänsä halvalla, kun tekee halvasti.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Pölynimurissa muuten pitempi putki on kanssa hyvä hämähäkinseittien poistin. Menee hämähäkit samalla.
Itse tehnyt jatkeen muoviputkesta.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vimpain
Seuraa 
Viestejä65
Liittynyt26.9.2014

tiäremiäs kirjoitti:
Hyvä että tännekin jotain trolleja eksyi. Siis tarkoitin että mistä saa, että tiedän mitä maksaa. Tuskin rahasta kiinni että ei ole varusteita. Ei voi vähempää työnantajan vehkeet kiinnostaa jos niitä ei saa tai ei ole.

Kyllä harjan vartta löytyy, riittäisikö?

Teleskooppivarsi 3,5-7,0m  59,90 €

Pane lasku menemään pomolle.

http://www.kylpyhuonemarket.fi/Teleskooppivarsi-12-70m

12metrinen tästä.

http://www.pihakone.fi/85545-teleskooppivarsi-stafor-p-23611.html

Munakas mies
Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt30.9.2014

jepajee kirjoitti:
Ei työnantaja saa edes laittaa työskentelemään A-tikkailla 8m korkeuteen.

Kyllä minä uskon, että tieremiähen voi laittaa vaikka sataan metriin.

Kingisghan
Seuraa 
Viestejä94
Liittynyt16.1.2016

tiäremiäs kirjoitti:
Hyvä että tännekin jotain trolleja eksyi. Siis tarkoitin että mistä saa, että tiedän mitä maksaa. Tuskin rahasta kiinni että ei ole varusteita. Ei voi vähempää työnantajan vehkeet kiinnostaa jos niitä ei saa tai ei ole.

Ei ollut trollaamista palstalla oli joku virus ei onnistunut millään, tekstin siirtäminen, nettikaupan sivuilta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat