Seuraa 
Viestejä145
Liittynyt30.9.2014

Huomasin banaaneissa olevan tarran mekoisella varmuudella väärennetyksi (Chiquita).
Toiset oli huomattavasti vaaleamman sinisiä nämä tarrat, en ole ollut vielä yhteydessä viranomaisiin, kannattaako yleensä olllakkaan.

Kommentit (12)

Himuli
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt10.3.2016

Kannattaa ainakin mainita asiasta jonnekin. Olet se joka huomasi asian. Moni ei huomaa. Ehkä se on tärkeää. Ehkä ne on vain muuttaneet logoaan. Kuka tietää. 

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Seireeni kirjoitti:
Windspeed kirjoitti:
Minä pidän myös banaaneista, mutta melonitkin ovat kivoja. Missäpäin sinä bunkkaat?

Sorry vaan, etsi melonisi muualta.

Ok..toivottavasti löydät sen oikean banaanin.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Miten Seireeni tykkäätkö EU-standardit täyttävistä kotimaisista suorista kurkuista ? Itselleni vaihtuu myös kipeät lime- ja sitruunahedelmät melonien puutteessa?

JPI
Seuraa 
Viestejä24802
Liittynyt5.12.2012

Seireeni kirjoitti:
Huomasin banaaneissa olevan tarran mekoisella varmuudella väärennetyksi (Chiquita).
Toiset oli huomattavasti vaaleamman sinisiä nämä tarrat, en ole ollut vielä yhteydessä viranomaisiin, kannattaako yleensä olllakkaan.

Minua kiinnostais tuossa tilanteessa enemmän se onko ne hyvän makuisia ja kohtuuhintaisia kuin mitä merkkiä ne on tai ei ole.

3³+4³+5³=6³

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Yritin kyllä sanoa, että mulle maistuu kyllä lime- ja sitruunahedelmät melonien puutteessa.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

jepajee kirjoitti:
Voit keskustella etikkakurkustas Alastomassa Suomessa.

Miten ruoka ja ravinto aiheinen keskustelu liittyy alastomuuteen?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat