Seuraa 
Viestejä2360
Liittynyt14.9.2006

Corel Office kenties, jostain olin saanut vanhaan koneeseen 365:n ilmaiseksi. Ei taida saada enää.

Mitä Officea suosittelet
OpenOffice
OpenOffice
88.2%
MS Office
MS Office
11.7%
Corel
Corel
0%
Works
Works
0%
Apache
Apache
0%
WPS
WPS
0%
Ääniä yhteensä: 17

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

Sivut

Kommentit (19)

Diam
Seuraa 
Viestejä2360
Liittynyt14.9.2006

Tekossa oli se siilon tallennus, ei hyvä, mutta WordPerfekt on vähän mahtava ja VisualCadd, kun saisi. Office 365 mulla on vanhassa koneessa, aivan ilmainen, laillisesti. Mahtava tarjous.

Simplex
Seuraa 
Viestejä2920
Liittynyt26.1.2010

Ilmainen Libre Office ja Libre Office Math. Libre Office:n Writerissa voi kaavan upottaa valitsemalla valikosta Insert | Object | Formula ... Tuolle voinee tehdä myös pikanäppäin-yhdistelmän ja pikakuvakkeen jos hieman viitsii nähdä vaivaa.

Jos yhtään enemmän kirjoittelee matemaattisia kaavoja sisältäviä juttuja, niin LaTex on tutustumisen arvoinen. Mutta kyllä tuolla Libre Officellakin dokkareita generoi.

ing geolog
Seuraa 
Viestejä6198
Liittynyt28.9.2008

Eikö tuo "Open office ole "Apache Open office" Vai onko jokin muu Apache sovellutus?

Mutta minäkin voin tehdä virheitä, kerran nuorena sytytin, Haaparannan kaupunginhotellissa, tupakin väärästä päästä.

Gemini
Seuraa 
Viestejä1130
Liittynyt20.12.2013

Ite muistelen että mikkisoftassa oli hyvä kaavaeditori, mutta mielipiteeni johtuu varmaan siitä että ei ollut puljussa muita käytettävissä. Saihan sillä "kaunista" yhtälöä esitykseen. No, ite tykkäsin että asia ilmenee huolimatta ulkoasusta. Nyt on koneella LibreOffice ja joku mikkihirviö365, mutta kumpaakaan en ole tarvinnut ku oon työtönnä. Jos keskustelun aloittaja toimii jossain firmassa nii kyllä ne antaa sen mikin sulle ilmaiseksi. Tai sitte imuta tuo LibreOffice. Muistaakseni LO:ssa ei pelaa kaikki funktionäppäimet samallai mutta ehkä ne saa säädettyä. Nii ja sitte mulla w8:ssa jouduin ronkkimaan rekisteriä ku LO varasi viittaukset kuviin. Tiedä miten tänäpäivänä.

No guarantee, it's life as is

Diam
Seuraa 
Viestejä2360
Liittynyt14.9.2006

Aloittaja on ollut kuule semmoisessa firmassa töissä, missä oli piraatti Xp:t ja Word, niissä oli tästä syystä ongelmia ammattikäytössä, kun aitoustyökalua pukkasi välillä.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Liittynyt3.8.2012

MS Ondrive uudisuu ja sen mukana saa vuoden lisenssin ilmaiseksi käyttöön, sekä 1 teran pilvee esim. valokuville.

Lienee tullut kaikille tieto tästä senkun lataa vaan.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Diam
Seuraa 
Viestejä2360
Liittynyt14.9.2006

Nyt tämä minun onkelmani on ratkaistu, tietenkin tuollaiset kokemukset jäävät takaraivoon, kun muka ollaan alalla, eikä hankita edes perusohjelmia, niin naapurit menevät molemmilta puolilta ohi ja kiipeävät vielä selkääsikin. 

Kas tässä, monella varmaan onkin tämä.

https://products.office.com/en-us/student/office-in-education

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat