Seuraa 
Viestejä10
Liittynyt2.4.2016

Havaitsin vuonna 2010 kun käytin unettomuuteen Zopinoxia ja samalla yskän hoitoon prednisolonia (kortisonia), että tämä yhdistelmä aiheutti manian. Olin aivan yliaktiivinen ja yli seksuaalinen. Jos tällöin olisin saanut diagnoosin, olisi se varmasti ollut mania.
Se mikä tässä on kiinnostavinta, on se että kun olin maniassa, minua pieretti tällöin aivan tavattoman paljon.
Eli kun suoliston ne bakteerit/virukset, jotka tuottivat paljon suolistokaasua, tuottivat tällöin myös paljon aivojen ja kehon käyttöön sokeria suolistossa olevasta ruuasta. (Maniassa kestävyysvoima ja räjähtävä voima kasvoivat kehon maksimirajoihin. Oli huono yhdistelmä kun en ollut aivan normaali rauhallinen oma itseni.)
Eli voitaisiin löytää syy maniaan kun tutkittaisiin niitä mikrobeja jotka tuottavat paljon sokereita ja myös kaasua.
Olen kohtalaisen varma että syy maniaan, masennukseen, unettomuuteen ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön on nimenomaan suoliston mikrobeissa.
Jos opittaisiin paremmin suoliston mikrobeja, opittaisiin myös hoitamaan aivan uudella tavalla monia vaikeita sairauksia.
Jos suolistossa on sinne ihan normaalisti kuuluva virus, voi virus ajan myötä mukautua sellaiseksi että se alkaakin aiheuttaa sairauden.
Ulosteensiirto ei toimi parannuskeinona, olen kokeillut noin 50 kertaa.
Eli suolistossa on jo jotain sellaista, joka aiheuttaa sairauden. Sairautta ei pysty parantamaan tuomalla sinne ulosteensiirrolla bakteereita ja viruksia.

Kommentit (2)

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6273
Liittynyt8.11.2012

Voinet olla oikeassa tuossa bakteerijutussa. Ja erityisesti siinä, että lääkkeet aiheuttavat sivuvaikutuksia. Mutta siinä et ole oikeassa, että ihminen pystyisi palaamaan aina voittajana ties minkä perseilyn jälkeen.

Eli ensin lääkkeiden sivuvaikutuksilla aiheutetaan mania -->  mania hoidetan muuttamalla bakteerikantaa jonka sivuvaikutukset aiheuttavat vaikka skitsofrenian oireita --> lopputuloksena kun jatkat ketjua päädyt arkkuun etkä autuuteen.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat