Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Nyt ylitti hesarin tiede itsensäkin:

http://www.hs.fi/paivanlehti/08082016/a1470368512271

Miten minusta tuntuu, että menemme kovaa vauhtia uuteen keskiaikaan. Ensin väitetään että lika paras lääke on ja nyt paska parantaa kaiken hilseestä dementiaan.

Pitääpä muistaa kun seuraavan kerran lähden jenkkeihin, se on neljäkymmentä taalaa laaki ...

Kommentit (9)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10168
Liittynyt20.1.2013

Dr Strangelove kirjoitti:
Nyt ylitti hesarin tiede itsensäkin:

http://www.hs.fi/paivanlehti/08082016/a1470368512271

Miten minusta tuntuu, että menemme kovaa vauhtia uuteen keskiaikaan. Ensin väitetään että lika paras lääke on ja nyt paska parantaa kaiken hilseestä dementiaan.

Pitääpä muistaa kun seuraavan kerran lähden jenkkeihin, se on neljäkymmentä taalaa laaki ...

Miten minusta tuntuu että et taaskaan ole ymmärtänyt itse asiaa josta aloitat kriittisellä sävyllä keskustelun.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Dr Strangelove kirjoitti:

Kenen kakkaa sinä tankkaisit?

1. MooMin kakkaa?
2. Jepiksen kakkaa?
3. Neutronin kakkaa?
4. Dr Strangeloven kakkaa?

5. Axel Von Hintenin kakkaa?
6. Tieremiehen kakkaa?
7. Samikokun kakkaa?
8. Lentotaidottoman kakkaa?
9. Carterin kakkaa?

10 BCK:n kakkaa?

Ainakin yksi on pakko valita. Millä perusteilla tekisit valinnan?
Voit tehdä myös kakkamixin.

Jos joku tuntee kärsineensä vääryyttä, koska oma kakka ei ole listallaa niin voi esittää hyvät perustelut miksi sen pitäisi olla.

Vaikka tähän tyyliin., mainostan nyt omaani: Minulla on selkeästi palstan kansainvälisin kakka. Siinä on bakteereita maailman monelta kolkalta ja erikoisistakin ruokalajeista. Minulla on kohtuulliset ja terveelliset elämäntavat, avoin mieli, enkä ole ylipainoinen. (Sata egee läjä saatavilla.)

Itse jos olis pakko ottaa setti niin tekisin 33,3% mixin MooMin, Carterin ja Lentotaidottoman kakasta.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Brainwashed kirjoitti:

Miten minusta tuntuu että et taaskaan ole ymmärtänyt itse asiaa josta aloitat kriittisellä sävyllä keskustelun.

Luovuuttahan se vaan kutkuttelee.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jo muuten Hitleri aikoinaan sai apua henkilääkäriltään vatsavaivoihinsa.
Lääkkeenä toimi sksalaisten sotamiesetn uloste. Kukaan toinen lääkäri ei ollut pystynyt Aatun suolisto-ongelmia parantamaan, mutta tämä jamppa oli aikaansa edellä.

Dr Theodor Gilbert Morell, personal physician of Adolf Hitler.Theodor Gilbert Morell (22 July 1886 – 26 May 1948) was a German doctor known for acting as Adolf Hitler's personal physician. Morell was well known in Germany for his unconventional treatments.

- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat