19.4.2006 Roswellin asiakirjat julki. USA myöntää vihdoin.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

...myöntää jos myöntää.

Aprilliä!

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Roswell-arkistot vapautettiin salauksesta jo 2004 lopulla,
11 suurta laatikkoa ilmastoidussa varastossa tunnin ajomatkan
päässä Washington D.C.:sta. Tulos: Ei mitään, ei YHTÄÄN
mitään, peukalosta imaistu tarina alusta loppuun !

Vierailija
BUSHMAN

Ei tietenkään yhtään mitään kun kaikki asiaankuuluva on muualla, eikä suinkaan ihmisten ihmeteltävänä. Se että arkistot vapautettiin salauksesta ei tarjoa mitään uutta asian kannalta ja se pysyy edelleen avoimena. Tämä siksi, koska ei viranomaisten tarvitse tarjota sitä todellista materiaalia.

Vierailija

No voi helevetti, TAAS yksi
salaliittoteoreetikko

Mutta, minä ymmärrän, tämä on teille
tarpeellinen legenda, kuten raamattu, koraani
tms. runokirja uskoville.

Hyvää höperöintiä !

Vierailija
BUSHMAN
salaliittoteoreetikko

Hyvää höperöintiä !

Minä en ole väittänyt mitään, mutta eikö mielestäsi salaliitto ole aivan yhtä mahdollinen, kuin sääpalloselityskin? Mikäli sinäkin ajattelisit hiukan avoimemmin, etkä vain sen pohjalta miten pienessä Pentinkulmassa asiat ovat, voisit ymmärtää mikä on mahdollista ja mikä ei.

"Voe tokkiisa, taetaa olla höpöhöpö juttuja nuo marssilaisukkelit, eihä sellasia tiällä meilä päi niä"

Vierailija
ArKos itse
Vaimon lihapullat ovat hyviä. Vain vaimo puuttuu.

Tuntisitpa ex-anoppini; hän se osaa lihapullia tehdä.

En tietenkään kaupittele häntä, vaikka onkin vapaa.

Vierailija
2:n varamiehen tuuraaja
BUSHMAN
salaliittoteoreetikko

Hyvää höperöintiä !

Minä en ole väittänyt mitään, mutta eikö mielestäsi salaliitto ole aivan yhtä mahdollinen, kuin sääpalloselityskin? Mikäli sinäkin ajattelisit hiukan avoimemmin, etkä vain sen pohjalta miten pienessä Pentinkulmassa asiat ovat, voisit ymmärtää mikä on mahdollista ja mikä ei.

"Voe tokkiisa, taetaa olla höpöhöpö juttuja nuo marssilaisukkelit, eihä sellasia tiällä meilä päi niä"

KYLLÄ MINÄ TÄÄLTÄ PENTINKULMALTANI OLEN KÄYNYT
MM. PAIKAN PÄÄLLÄ ROSWELLISSA UUDESSA MEKSIKOSSA
"SALALIITTO" ... NO NIIN. 2004 DOKUMENTTIEN MUKAAN EI
OLLUT EDES SÄÄPALLOA, TUONA NIMENOMAISENA PÄIVÄNÄ
EI TÄSSÄ PIENESSÄ UNELIAASSA VARUSKUNTAKAUPUNGISSA
TAPAHTUNUT KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN, EI EDES VAATIMATTO-
MINTA AUTO-ONNETTOMUUTTA, PÄIVÄ OLI VIRANOMAISRAPORT-
TIEN JA ARMEIJAN ASIAKIRJOJEN MUKAAN HARMAA KUIN
MUMMON VILLASUKAT ...

Vierailija
BUSHMAN

Todisteiden olemattomuus ei ole todiste olemattomuudesta. Kuvitteletko tosissasi että jos siellä oli jotakin, se olisi julkaistu muiden asiakirjojen mukana? Kuinka naiivi sitä voi olla. Tosin eipä sun jutuissasi hämmästytä enää YHTÄÄN mikään.

Vierailija

Niinpä, salaliittoteorioiden hyvä
puoli on, ettei niitä voi todistaa
vääriksi.

Se on ihan kuin tuonpuoleinen elämä,
sitäkään ei voi todistaa olemattomaksi,
jos ei olemassaolevaksikaan.
Siksi uskonnot tulevat vainoamaan
ihmistä hamaan maailmanloppuun.

"BUSHMAN" pyrkii kuitenkin nojaamaan
vain tiedossa oleviin faktoihin.

Kylähulluista ei ole pulaa ilman
"BUSHMAN":ikaan

Vierailija
BUSHMAN
"BUSHMAN" pyrkii kuitenkin nojaamaan
vain tiedossa oleviin faktoihin.

Kylähulluista ei ole pulaa ilman
"BUSHMAN":ikaan

Jos joku sinulle valehtelee päin naamaa, niin kyseessä ei ole fakta.

Vierailija

Miettikääs kehitystä 40-luvun jälkeen jenkeissä. Transistori,optiset kuidut,pimeänäkölaitteet,laser jne...Kaikki aika monimutkaisia ja "keksittiin" yllättäin Roswellin tapauksen jälkeen. Asiaa seuranneena voin sanoa, että myös monia silminnäkijöitä ja tutkijoita on tullut julkisuuteen kun ei ole enää ollut perhettä tms. ja itse niin vanha ettei kiinnosta hallituksen uhkailut.

Jotain kertoo asiasta jo se,että jenkkien armeija ilmoitti lehteen, joka myös julkaistiin, että on tippunut toiselta planeetalta alus. Heti perään asia peruttiin ja keksittiin selityksiä. Ensin ne oli säähavaintopalloja sitten jotain testinukkeja jne. Miksi asia ensin kerrottiin ja sitten salattiin? Ja miksi selitys on vaihtunut vuosien mittaan? Siis "viralliset" selitykset asiasta?

Vierailija
Ville1SuuriI
Miettikääs kehitystä 40-luvun jälkeen jenkeissä. Transistori,optiset kuidut,pimeänäkölaitteet,laser jne...Kaikki aika monimutkaisia ja "keksittiin" yllättäin Roswellin tapauksen jälkeen. Asiaa seuranneena voin sanoa, että myös monia silminnäkijöitä ja tutkijoita on tullut julkisuuteen kun ei ole enää ollut perhettä tms. ja itse niin vanha ettei kiinnosta hallituksen uhkailut.

Jotain kertoo asiasta jo se,että jenkkien armeija ilmoitti lehteen, joka myös julkaistiin, että on tippunut toiselta planeetalta alus. Heti perään asia peruttiin ja keksittiin selityksiä. Ensin ne oli säähavaintopalloja sitten jotain testinukkeja jne. Miksi asia ensin kerrottiin ja sitten salattiin? Ja miksi selitys on vaihtunut vuosien mittaan? Siis "viralliset" selitykset asiasta?

Aivan. Mikäli kyse todellakin oli jostain ihan harmittomasta sääpallosta tai testinukesta, niin miksi todellakin alkaa säätämään asiasta noin, että välillä muuttuu selitykset.

Vaikka se ei olisikaan ollut avaruusolentojen alus, niin kyllä se silti jotain arkaluontoista oli ja meille on valehdeltu, oli kyseessä mikä hyvänsä.

Vierailija

Siitä on vuosien mittaan tullut hallitukselta juu erilaisia selityksiä. Muistaakseni se testinukke-selitys tuli myöhemmin, joka myös kumottiin todistamalla, että niitä nukkeja käytettiin vasta 50-luvulla. Täytyy katsoa jos nettiä penkomalla löytäis jotain.

Vierailija

Voi hyvä isä !!!

Ufot, ilmapallot, armeijan selitykset,
KAIKKI on vain ufohörhöjen keksintöä,
MITÄÄN ei tapahtunut.

Roswell on täydellisin esimerkki siitä,
että ufo-jutut ovat 100% bullshit

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat