Seuraa 
Viestejä7369
Liittynyt17.3.2005

Ihmettelin tuossa pari kertaa Youtubesta musiikkia katsoessa, kun siellä oli aina listassa oikealla "Hulluin mimmi ikinä".
Miksi minulle täysin tuntemattoman persläven Kaitsu Linkisen(?) vosua (Viivi Pumpanen?) tyrkytettiin?

Mistä helvetistä Google löytää noita idiootteja, jos haluan kuunnella hyvää musiikkia?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Kommentit (3)

salai
Seuraa 
Viestejä7369
Liittynyt17.3.2005

Korjaus:

Nimi lienee kai Kaitsu Rinkinen, joka on tehnyt minulle täysin tuntematonta Biisonimafiaa.

Minusta olisi asiallista, jos katselen (esim.) Leonard Cohenia, sinne ei tunneta noita "KWR" youtubeja.

Perseläpi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12768
Liittynyt12.7.2010

Tuntemattomia "persläpiä" minullekkin ovat.

Googlen algorytmi kuitenkin pitää niitä sinulle sopivana jostain syystä. 
Onkohan sun tenavat käynny koneella?

H.Tanska
Seuraa 
Viestejä355
Liittynyt29.8.2015

salai kirjoitti:
Ihmettelin tuossa pari kertaa Youtubesta musiikkia katsoessa, kun siellä oli aina listassa oikealla "Hulluin mimmi ikinä".
Miksi minulle täysin tuntemattoman persläven Kaitsu Linkisen(?) vosua (Viivi Pumpanen?) tyrkytettiin?

Mistä helvetistä Google löytää noita idiootteja, jos haluan kuunnella hyvää musiikkia?

Liioittelet vain Suomi on noita persläpejä täynnä!

Donald Trump President of the United States of America

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat