Seuraa 
Viestejä369
Liittynyt29.8.2015

Eheyttämis ohjelmia kehiin!

Donald Trump President of the United States of America

Kommentit (6)

MooM
Seuraa 
Viestejä6926
Liittynyt29.6.2012

Opettaja kirjoitti:
Voihan aina käyttää mausteita - chiliä, pippuria, hapanimelää ...

Kannattaa kyllä kysyä siltä anukselta ensin, esimerkiksi chilillä voi olla jänniä vaikutuksia. Vai puhuttiinko tässä ruoanlaitosta ? 8P

Mutta asiaan: vierailemalla alan miesten sivuilla voi saada hyviä vinkkejä, mitä nuuta voi tehdä, jos ei anus maistu. Ei siinä eheytyä tarvitse, mitä sitten olikaan alun perin.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kyllä anusta aina välillä pitää nuolla. Se menee siinä sivussa kun nuolasee sen varsinaisen pääasian.
Jos anus maistuu pahalta niin kanattaa pestä kunnolla ja käyttää alunaa.

Jos taas työ-, tai muu ympäristö pakottaa aanarin nuolentaa niin eihän se hyvästä ole.
Joskus kuitenkin on hyvä oppia syömään paskaa ja vähän nöyryyttäkin.
Jos asiat tai vaatimukset kuitenkin on kohtuuttomia niin voi lyödä paskan tiskiin ja sanoa, että "syö ite".
Yleensä kohtuuttomat vaatimukset saa hyvän lopun jos itse on rehellisellä ja reilulla pohjalla.
Kakkamaakarit saa lopulta kenkää.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Opettaja kirjoitti:
Voihan aina käyttää mausteita - chiliä, pippuria, hapanimelää ...

Kerran neukkulassa aikanaan tilasin grilliporsaan kemuihin. Kukaan vieraista ei halunnut persereikäpalaa.
Se jäi vadille.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

ovolo
Seuraa 
Viestejä6119
Liittynyt7.7.2007

Minä luulen, että kymysys on kirjoitusvirheestä. Aloittaja tarkoitti, että Aunuksen reissut Venäjän Karjalaan ei enää maistu, kun tullikin muutti tupakantuontisäännöksiä. Eli vasta 24 tunnin oleskelun jälkeen saa tuoda tupakkaa. Viinan osaltahan tuo rajoitus on vanhastaan 20 tuntia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat