Seuraa 
Viestejä12762
Liittynyt12.7.2010

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksologi-neuvoo-miehen-pe...

Hieno homma, että seksiterapautitkin ovat tämän oivaltaneet.

Sivut

Kommentit (16)

Raspu
Seuraa 
Viestejä12762
Liittynyt12.7.2010

Seksologi neuvoo naisia: Miehelle pitää antaa suuseksiä joka päivä

19.08.2015 20:30

Seksuaaliterapeutin mukaan miehen penistä pitää hyväillä joka ikinen päivä suulla, jotta mies tuntisi olonsa rakastetuksi.Shutterstock

Tanskalainen seksuaaliterapeutti ohjeistaa naisia ottamaan miehensä peniksen suuhun joka päivä vähintään kahdeksi minuutiksi pitäkseen kipinän yllä parisuhteessa.

Naisten tulisi hyväillä kumppaninsa sukupuolielimiä suullaan joka ikinen päivä, kuuluu tanskalaisen seksuaali- ja pariterapeuttiPaprika Noelin huomiota herättänyt neuvo.

Seksuaaliterapeutin mukaan se, että kumppani ottaa miehensä peniksen suuhun kerran päivässä, on rakastava tapa antaa huomiota ja tunnustusta – aivan kuten naista kehuttaisiin, että hän näyttää hyvältä uusissa housuissa.

– Se (hyväily) ei kuitenkaan saa johtaa itse suihinottoon. Kyse on osoittaa rakkautta ja huomiota sukupuolielimille, Noel kuvaa.

Naiset kaipaavat suudelmia kaulaan – miehet sukupuolielimiin?

Noel painottaa, että unohdamme liian heppoisesti miksi rakastuimme toiseen – siksi on tärkeää, että keskittyisimme pitämään suhteessa kipinää yllä. Siksi se, että miehen penistä hyväilee suulla kaksikin minuuttia päivässä, on hyvä tapa osoittaa kiintymystään.

Seksuaaliterapeutti korostaa, että tällaisella hyväilyllä nainen myös osoittaa pitävänsä miehen penistä kauniina ja ihanana ilman, että sen täytyy olla erektiossa.

Noelin mielestä neuvo ei ole seksistinen: hänen mukaansa miehet ja naiset vain ymmärtävät eri tavoin mitä rakkaus on.  Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin.

Seksuaaliterapeutti kuitenkin muistuttaa, että myös miehen tulee hemmotella naista ja antaa hänelle huomiota ja mielihyvää.

Lähde: Mx.dk

MooM
Seuraa 
Viestejä6057
Liittynyt29.6.2012

Hehee. Enpä ole kokeillut, mutta jos pitäisi ennustaa, niin tuollainen 2 min  pikamussuttelu aiheuttaisi (ainakin meillä) vain turhautumista. Jos ei sitten menisi naurun puolelle. Ennemmin kerää viikon verran minuutteja ja hoitaa homman kunnolla, vaikka menisi yliajallekin. Ja paistaa sen pihvin jälkkäriksi (viittaan nyt steak&blowjob -päivään 14.3., jota voi oikeasti viettää milloin vaan)

Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä se tykkäisikin.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27429
Liittynyt13.5.2005

Taas on selvästi tee-se-itse-asiantuntijan mielipiteestä, jossa ei ole kyllä mitään tolkkua. Sukupuolielimillä ei ole aivoja, joten sukupuolielimiin ei erikseen tarvitse osoittaa rakkautta sen enempää kuin muihinkaan ruumiinosiin.

Riittoisampi keskustelukumppani.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4296
Liittynyt23.11.2009

-:)lauri kirjoitti:
Sukupuolielimillä ei ole aivoja, joten sukupuolielimiin ei erikseen tarvitse osoittaa rakkautta sen enempää kuin muihinkaan ruumiinosiin.

Häh? 

Creativity Is Intelligence Having Fun

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27429
Liittynyt13.5.2005

mdmx kirjoitti:
Sukupuolielimillä ei ole aivoja, joten sukupuolielimiin ei erikseen tarvitse osoittaa rakkautta sen enempää kuin muihinkaan ruumiinosiin.

Häh? 

"– Se (hyväily) ei kuitenkaan saa johtaa itse suihinottoon. Kyse on osoittaa rakkautta ja huomiota sukupuolielimille, Noel kuvaa."

Ei ole mitään tolkkua valita randomeita ruumiinosia, jotka vain sattuvat olemaan jollekin perversiille itselleen helvetin tärkeitä ruumiin osia, ja osoitaa erikseen niille rakkautta tai huomiota kun huomattavasti oleellisempi kohde olisi se ihminen, jolla nyt monen muun ihmisen lailla sattuu olemaan kyseiset elimet. Ja miksi nimenomaan tämä tavoite saavutettaisiin elimen suuhun ottamalla? Yhtä hyvä ohje olisi kehoittaa osoittamaan rakkautta ja huomiota toisen ihmisen hiuksille ottamalla päivittäin tukko kumppaninsa hiuksia kahdeksi minuutiksi suuhunsa.

Riittoisampi keskustelukumppani.

WSolsticeHOu
Seuraa 
Viestejä3618
Liittynyt3.1.2016

Mikä ettei. Mutta miksi vain kaksi minuuttia.

Joka päivä 11 - 38 seisokkia miehelle ilman että mies saa. Heti kun seisoo, lopetus ja myöhemmin uusiksi.

Terveellistä ja mukavoo puuhaa. Hieno tunne kun veri työntyy munaan.

Rakkautta
1038
:)

Ikuista kierrätystä. Mr. Nice Pressure

Raspu
Seuraa 
Viestejä12762
Liittynyt12.7.2010

MooM kirjoitti:
Hehee. Enpä ole kokeillut, mutta jos pitäisi ennustaa, niin tuollainen 2 min  pikamussuttelu aiheuttaisi (ainakin meillä) vain turhautumista. Jos ei sitten menisi naurun puolelle. Ennemmin kerää viikon verran minuutteja ja hoitaa homman kunnolla, vaikka menisi yliajallekin. Ja paistaa sen pihvin jälkkäriksi (viittaan nyt steak&blowjob -päivään 14.3., jota voi oikeasti viettää milloin vaan)

Mutta mistäpä sitä tietää. Ehkä se tykkäisikin.

Mä tein eilen 3 tuntia aamupäivällä hommia puutarhassa. Ennen lunchia siitten olin menossa suihkuun ja heiluttelin kepaa vaimolle ja sanoin että nuuski nyt, nyt on oiva tilaisuus joka ei ihan heti toistu.
Ei suostunu edes kahdeks minuutiks ottamaan vaikka ihan nokan edessä pyörittelin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

SamikoKu kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:
Sattumalta mittasin tänään että mä pystyn imeen melkein 0,3 barin paineella.

Miten mittasit?

Otin alipainemittarin suuhun ja imin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä12762
Liittynyt12.7.2010

CE-hyväksytty kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:

Miten mittasit?

Minkämoinen reikä siinä oli?
Luulis että pinemmällä röörillä saa kovemman alipaineen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

SamikoKu kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:
SamikoKu kirjoitti:
CE-hyväksytty kirjoitti:

Miten mittasit?

Minkämoinen reikä siinä oli?
Luulis että pinemmällä röörillä saa kovemman alipaineen.

1,5 mm. Ei se reijän koko vaikuta kun siinä ei kummiskaan virtausta ole.

mdmx
Seuraa 
Viestejä4296
Liittynyt23.11.2009

mdmx kirjoitti:

Häh? 

"– Se (hyväily) ei kuitenkaan saa johtaa itse suihinottoon. Kyse on osoittaa rakkautta ja huomiota sukupuolielimille, Noel kuvaa."

Ei ole mitään tolkkua valita randomeita ruumiinosia, jotka vain sattuvat olemaan jollekin perversiille itselleen helvetin tärkeitä ruumiin osia, ja osoitaa erikseen niille rakkautta tai huomiota kun huomattavasti oleellisempi kohde olisi se ihminen, jolla nyt monen muun ihmisen lailla sattuu olemaan kyseiset elimet. Ja miksi nimenomaan tämä tavoite saavutettaisiin elimen suuhun ottamalla? Yhtä hyvä ohje olisi kehoittaa osoittamaan rakkautta ja huomiota toisen ihmisen hiuksille ottamalla päivittäin tukko kumppaninsa hiuksia kahdeksi minuutiksi suuhunsa.

Oon kyllä erimieltä. Kyllä penis on hieman erilainen ruumiinosa kuin muut, kun puhutaan vaimon osoittamasta huomiosta. 

Se jotenkin linkittyy seksuaalisuuteen eri tavalla kuin esimerkiksi mun hiukset. Enkä usko että tuo on ihan randomisti valittu elin. Enkä usko että siinä on edes mitään perverssiä.

Creativity Is Intelligence Having Fun

Vaihdokas
Seuraa 
Viestejä2332
Liittynyt13.9.2013

mdmx kirjoitti:
mdmx kirjoitti:

Häh? 

Oon kyllä erimieltä. Kyllä penis on hieman erilainen ruumiinosa kuin muut, kun puhutaan vaimon osoittamasta huomiosta. 

Se jotenkin linkittyy seksuaalisuuteen eri tavalla kuin esimerkiksi mun hiukset. Enkä usko että tuo on ihan randomisti valittu elin. Enkä usko että siinä on edes mitään perverssiä.

-:)lauri kenties tarkoittaa, että penikseen, tai muihinkaan ruumiinosiin, paitsi aivoihin, ei taideta voida paikantaa sellaista ominaisuutta, kuin tarve tulla rakastetuksi. Jos siis joku sanoo kokevansa tulevansa rakastetuksi ja hyväksytyksi, kun hänen penistään pidetään päivittäin kaksi minuuttia suussa, niin okei, voihan sitä niin kokea. Jos taas joku sanoo että ei mulle niin väliksi olisi, mutta toi mun penis tuntee olonsa rakastetuksi jos sitä pidetään suussa, niin onhan se nyt vähän... öh. Jos käsität.

Siinä ulkoistetaan omia tarpeita muualle, vaikka sitten omaan ruumiinosaan. "En minä mutta kun tuo penis.."

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat