Seuraa 
Viestejä113
Liittynyt27.8.2016

Olen pannut merkille että jo kaksi pakettia (8) grillimakkaraa vie nälän melko hyvin tällaiselta - 100 kg mieheltä.
Toki muija pitää määrää suurena, no 60 kg on melko ruipelo !

Maailma hukkuu paskaan.

Kommentit (8)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29581
Liittynyt16.3.2005

Minäkin olen huomannut, että noinkin pieni määrä riittää nälän hillitsemiseen, mutta olen sen verran hifisti, että makkara alkaa tympimään ensimmäisen paketin jälkeen. Sen sijaan 800 gramman pulled porkin tai samanpainoisen T-luupihvin jälkeen maha huutaa hoosiannaa, mutta mieli tekee aina vain lisää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40530
Liittynyt6.12.2009

Sheriffi kirjoitti:
Olen pannut merkille että jo kaksi pakettia (8) grillimakkaraa vie nälän melko hyvin tällaiselta - 100 kg mieheltä.
Toki muija pitää määrää suurena, no 60 kg on melko ruipelo !
Olet lihonut? 94kg muistaakseni indikoit aiemmin. Makkarako se lihottaa?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40530
Liittynyt6.12.2009

Neutroni kirjoitti:
Minäkin olen huomannut, että noinkin pieni määrä riittää nälän hillitsemiseen, mutta olen sen verran hifisti, että makkara alkaa tympimään ensimmäisen paketin jälkeen. Sen sijaan 800 gramman pulled porkin tai samanpainoisen T-luupihvin jälkeen maha huutaa hoosiannaa, mutta mieli tekee aina vain lisää.
Eli 50v jäkeen mennään jo lääkkeillä sitten?

Simplex
Seuraa 
Viestejä3025
Liittynyt26.1.2010

jussipussi kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:

Monella yli 50v:llä alkaa lääkkeenpuutosoireyhtymä, jonka oireita vähennetään lääkkeillä. Olisi busineksen paikka kehittää mm. lihatuotteita yli 50 vuotiaille niin että mukana olisi sopiva lääkeannos ehkäisemään tuota lääkepuutosoireyhtymää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40530
Liittynyt6.12.2009

Simplex kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Neutroni kirjoitti:

Monella yli 50v:llä alkaa lääkkeenpuutosoireyhtymä, jonka oireita vähennetään lääkkeillä. Olisi busineksen paikka kehittää mm. lihatuotteita yli 50 vuotiaille niin että mukana olisi sopiva lääkeannos ehkäisemään tuota lääkepuutosoireyhtymää.

Näin on, joku lääke pitäisi kehittää myös oireettomuuden hoitoon.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29581
Liittynyt16.3.2005

jussipussi kirjoitti:

Onneksi on vaihtoehto B, elää yleensä nälässä kärvistellen ja syödä kunnolla vain silloin tällöin. Josko sillä voisi venyttää kuuteen kymppiin, niin eiköhän tätä paskaa ole nähty tarpeeksi.

Kontra1
Seuraa 
Viestejä3832
Liittynyt15.9.2015

Oliko telkassa vai lehdessä juttu muistisairauden tutkimuksista. Kun näverrettiin reikä päähän, ja tökättiin piuha aivojen muistikeskukseen, ja annettiin sopivasti sähkövirtaa, niin jopas tulvahti mieleen elävänä muistikuvia, jotka olivat vaipuneet täysin unholaan tutkittavalta.

Vastaavaa konstia voitaisiin soveltaa ylettömästi makkaraa himoitsevalle, eikä olisi vaaraa lihoamsesta. Pysyvä kytkentä vain aivojen nälkäkeskukseen, siihen kylläisen tuntemuksen alueelle, ja kun 4 makkaraa olis syöty, painais vaan nappulasta, niin niin mukava kyllänen raukeus valtaisi mielen, että loput makkarat näyttäisivät jopa vastenmielisiltä. Eiköhän se venynyt mahalaukku supistuisi ajan kanssa itsestään, kun sinne ei enää tungettaisi ylenmäärin tavaraa.

Kun nykyään käytetään mahalaukun pienennysleikkausta laihdutuskonstina, eikös tuo aivostimulointi olisi helpompi konsti. 

Tanskalainen hanska
Seuraa 
Viestejä58
Liittynyt1.8.2016

Neutroni kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:

Onneksi on vaihtoehto B, elää yleensä nälässä kärvistellen ja syödä kunnolla vain silloin tällöin. Josko sillä voisi venyttää kuuteen kymppiin, niin eiköhän tätä paskaa ole nähty tarpeeksi.

Seitsemäskymmen on meneillään aivan kotikutoisilla eväillä, välillä on kynsiäkin pureskeltu!

Pizzoja purilaisia, eikä makaroonia ole ahdettu sisään, pentuna oli pakko syödä makaroonivelliä, ei ole hääppöstä keittoa se.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat