Seuraa 
Viestejä2955
Liittynyt13.1.2015

Maailmalta kuuluu hurjia:

http://bildneue.com/en-pahangsvagn-lastbil-exploder/?ad=p3&gen=m&age=520...

Eli Samsungin kännykkälastu räjähti rekassa eilen aamulla Floridassa, kolme kuollutta ja yksitoista loukkaantunutta. Sanotusta uutuudestahan ja sen vaarallisudesta on uutisoitu vimeaikoina ja viimeksi tänään Finnair kielsi sen koneissaan, todella perustelluksi, jos uutinen on totta ( lähde on minulle tuntematon, joten en ota vastuuta sen todenmukaisuudesta, mutta epäilemättä valtamedia kertoo pian jos noin).

Minulla kerran Nokian eräs ensimmäisiä puhelinmalleja, jossa internet yms. käynnistyi uudelleen ja uudelleen minuutin välein Deltan koneessa Halifaxin lahden yläpuolella yölennolla, vaikka katkaisin virran aina uudelleen, Lopulta revin akun irti, Näissä uusissahan se ei ole edes mahdollista, kuten juuri surkean Lumian tilalle hankkimassani Huawein älypuhelimessa.

Elämä menee vaaralliseksi näiden uusien gadgettien kanssa. Kanadassa taannoin sähköauto Fisker-Karma poltti itsensä lisäksi omakotitalon ollessaan yöllä latautumassa. Siksi en patteriautoa hanki! Muistetaan myös Boeingin B-787 "Dreamlinerin" akkupalot, jotka kai nyt on saatu hallintaan. Lensin viime maaliskuussa Norwegianin Dreamlinerilla USA:n ja takaisin, miellyttävä kokemus.

Sivut

Kommentit (37)

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Dr Strangelove kirjoitti:
Maailmalta kuuluu hurjia:

http://bildneue.com/en-pahangsvagn-lastbil-exploder/?ad=p3&gen=m&age=520...

Eli Samsungin kännykkälastu räjähti rekassa eilen aamulla Floridassa, kolme kuollutta ja yksitoista loukkaantunutta. Sanotusta uutuudestahan ja sen vaarallisudesta on uutisoitu vimeaikoina ja viimeksi tänään Finnair kielsi sen koneissaan, todella perustelluksi, jos uutinen on totta ( lähde on minulle tuntematon, joten en ota vastuuta sen todenmukaisuudesta, mutta epäilemättä valtamedia kertoo pian jos noin).

Minulla kerran Nokian eräs ensimmäisiä puhelinmalleja, jossa internet yms. käynnistyi uudelleen ja uudelleen minuutin välein Deltan koneessa Halifaxin lahden yläpuolella yölennolla, vaikka katkaisin virran aina uudelleen, Lopulta revin akun irti, Näissä uusissahan se ei ole edes mahdollista, kuten juuri surkean Lumian tilalle hankkimassani Huawein älypuhelimessa.

Elämä menee vaaralliseksi näiden uusien gadgettien kanssa. Kanadassa taannoin sähköauto Fisker-Karma poltti itsensä lisäksi omakotitalon ollessaan yöllä latautumassa. Siksi en patteriautoa hanki! Muistetaan myös Boeingin B-787 "Dreamlinerin" akkupalot, jotka kai nyt on saatu hallintaan. Lensin viime maaliskuussa Norwegianin Dreamlinerilla USA:n ja takaisin, miellyttävä kokemus.

Aika hurjaa menoa. Nokialaisissa taisi paukkua akut myös jossain vaiheessa. Mikä on suunnitteluvirhe tässä tapauksessa ? Ihmettelen onnettomuutta koska ko luurin vika on tiedetty jo viikkoja.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Opettaja
Seuraa 
Viestejä1983
Liittynyt22.7.2011

Ei taida olla totta, mutta

Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan.

(Perussuomalaisten puoluesiheeri Riikka Slunga-Poutsalo)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä36454
Liittynyt6.12.2009

Opettaja kirjoitti:
Ei taida olla totta, mutta

Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan.

(Perussuomalaisten puoluesiheeri Riikka Slunga-Poutsalo)

Ei ole oleellista onko totta vai ei vaan jutun pitää päräyttää ja voimakkaiden kuvien säestäessä, sitten taas toiseen tunteita synnyttävään kyhäelmään kun entinen lakastuu mielessä. Elämä ei tunnu miltään jos ei ole jatkuvasti dramatiikkaa mukana.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä2955
Liittynyt13.1.2015

Eli paha paha, mitä esitänkin, uutiset vääriä jne.

Esittäisitte itse jotain mielenkiintoista sen sijaan että aikanne kuluu minun herjaamiseeni,

Ette pysty? Siinähän se. Säälittävää porukkaa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5698
Liittynyt7.7.2007

Oliskohan ongelma kuitenkin litiumakussa, eikä jossain prosessorilastussa. Onhan ainakin kerran kone pudonnut, syynä rahtina olevat litiumakut ja väärä pakkausmateriaali, joka sytytti tulipalon ja tärkeitä koneen sähkökaapeleita tuhoutui. Tieto TV-sarjasta, jossa käsitellään lento-onnettomuuksia.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Karres kirjoitti:
Avauksen kuva on huhtikuulta Skotlannista. Kaksi kuorma-autoa kolaroi.

Niin outolempi esittää meille kaikki sairaat temput joita keltainen lehdistö käyttää muokatessaan mielipiteitä.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä2955
Liittynyt13.1.2015

Voitko todistaa? Jos noin, minua on petetty. Samsungin kilpailija?

Mutta summa summarum, olen päättänyt, että sen kanssa joka menee asiasta minun petsoonaani, en enää keskustele. Harmi ettei täällä Uuden Suomen tavoin voi poistaa häirikköjä blogistaan, tämä saasta korruptoi koko keskustelun.

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

"Isäni oli ...", siis teinejä. Arvasin.

Isäni täytti 77 eilen..ei ole teini enää.

Haamu
Seuraa 
Viestejä603
Liittynyt11.1.2012

"Isäni oli ...", siis teinejä. Arvasin.
Minä tulkitsisin tuon "isäni oli" niin, että isä ei välttämättä ole enään edes läsnä. Enkä siten kyllä vetäisi mitään johtopäätöksiä kirjoittajan iästä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat