Seuraa 
Viestejä1634
Liittynyt12.5.2014

Uudistus tuhoaa jo ties monettako kertaa kommentin, jonka olen kirjoittanut. Kun painan lähetysnappulaa ilmestyy teksti "sivu on vanhentunut, tee sitä ja sitä" Ja kun siten teen, kaikki häviää olemattomiin. Miksi tällainen uudistus on tehty?

Kommentit (4)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä29582
Liittynyt16.3.2005

käyttäjä-3779 kirjoitti:
Uudistus tuhoaa jo ties monettako kertaa kommentin, jonka olen kirjoittanut. Kun painan lähetysnappulaa ilmestyy teksti "sivu on vanhentunut, tee sitä ja sitä" Ja kun siten teen, kaikki häviää olemattomiin. Miksi tällainen uudistus on tehty?

Ainakin minulla teksti säilyy, kun painan selaimen paluunappulaa. Kopioin sen Ctrl-C:llä, kirjaudun uudelleen ja palautan Ctrl-V:llä. Pitemmät viestit kannattaa kirjoittaa Notepadilla.

Miksi tämä palsta tuhotaan, sitä en tiedä. Luulen, että se on vain sellaisten ihmisten, joille nettikeskustelut eivät merkitse mitään, typeryyttä ja piittaamattomuutta. Joku B-luokan ohjelmointifirma lupaa lehtifirman pomolle ummet ja lammet ja kestitsee vähän, niin vastapalvelukseksi tilataan uusi entistä huonompi ja kalliimpi nettipalsta (niin koko liike-elämä nykyään toimii). Jos näissä huononnuksissa on joku harkittu syy, niin ei minulle tule mieleen muita kuin että firma yrittää vähentää käyttäjämäärän minimiin tekemällä tästä vaikean käyttää, että voisi sulkea palstan pienemmällä PR-tappiolla.

käyttäjä-3779
Seuraa 
Viestejä1634
Liittynyt12.5.2014

Viimeksi kun yritin lähettää kirjoitustani ja  saatuani ilmoituksen "sivusto on vanhentunut" tehdä käsketyt temput, ilmestyi teksti "olitko tekemässä ostoksia". Ja sitten kaikki taas hävisi.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5645
Liittynyt26.3.2005

käyttäjä-3779 kirjoitti:
Viimeksi kun yritin lähettää kirjoitustani ja  saatuani ilmoituksen "sivusto on vanhentunut" tehdä käsketyt temput, ilmestyi teksti "olitko tekemässä ostoksia". Ja sitten kaikki taas hävisi.

Itse kirjoitan kaikki (paitsi tällaiset lyhyet pläjäykset) ensin Wordiin ja kopsaan sieltä (jos menee vituralleen, niin wordissä säilyy, eikä niitä tietysti tarvitse seivatkaan)

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä2851
Liittynyt12.9.2012

Meikeläisellä tänne p...n suoltaminen johtuu aina ulkoisesta ärsykkeestä, siis kommentoin jotain  .., jos kirjottelis johonkin Notepadiin tms., se olis jo harkittua mut kun ei oo mitään omaa agendaa julistettavaksi  eikä  egoa tarvii pönkittää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat