Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Tämä on tarkoitettu puhtaasti deep purposen poleemisille havainnoille maailmasta. Pitemmittä puheitta, olkaa hyvä.

Sivut

Kommentit (85)

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Tämä on tarkoitettu puhtaasti deep purposen poleemisille havainnoille maailmasta. Pitemmittä puheitta, olkaa hyvä.

Wau, mikä kunnia. :))))))))

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10186
Liittynyt20.1.2013

deep purpose kirjoitti:
Vihaan tätä maailmaa ja se on vitun hienoo että voin sylkeä sen ulos systeemistäni ja levittää sitä netissä. Suurin vihankohteeni ovat paskat ihmiset ja se on näin että teillä ei ole minulle mitään arvoa. Olette perseestä<<<<<<<<<

Tämä on suhteellisen tuore, mutta jotenkin deepin syvintä olemusta ja ajatusmaailmaa kuvaava - rehellinen ja ytimekäs sanoma, vailla selittelyn makua.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Osaako herra foliohattu lukea otsikkoa? Tämä on parhaille, muttei VALITUILLE paloille tarkoitettu.

Mitkä ne parhaat sitten on jotka eivät samalla ole valitut palat kamaa?

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Vierailija

Ymmärrät varmaan että tällainen henkilöön keskittyvä ketju voi käydä nopeasti aika keljuksi, jos kaikki kaivavat kaikkea mitä olet sanonut? Ja ei, mua ei kiinnosta mitä mieltä sinä siitä olet.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Ymmärrät varmaan että tällainen henkilöön keskittyvä ketju voi käydä nopeasti aika keljuksi, jos kaikki kaivavat kaikkea mitä olet sanonut? Ja ei, mua ei kiinnosta mitä mieltä sinä siitä olet.

Hetkinen... jos et tehnyt tätä ketjua mun kunniaksi vaan päinvastoin, niin olisit heti sanonnut. Ja ehkäpä pieni vihje että sun aloitus johti mut harhaan ja varmaan monet muutkin. Mutta, pieni kysymys heräs et: miksi aloitit tän ketjun edes sitten?

Vierailija

Uskoakseni otsikko on täysin yksiselitteinen. Se nyt on ihan toinen asia jos sä rupeet taas skitsoilee jotain omias.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Uskoakseni otsikko on täysin yksiselitteinen. Se nyt on ihan toinen asia jos sä rupeet taas skitsoilee jotain omias.

Taas skitsoilemaan omias? Mulla oikeasti on juu omat ajatukset ja kyllä ne sun örinät aina voittaa.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Varmasti, mutta keskittäminen kannattaa siitä huolimatta.

Mun skitsofreniasta on haittaa pelkästään mulle, joten miksi sun pitää vielä lisää löylyä kiukaaseen?

BY THE WAY: mun viimeisin psykologia lisäys oli suorastaan mahtava apu monelle mielisairaalle.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä881
Liittynyt14.12.2013

jepajee kirjoitti:
Hieno juttu! Nythän kaikki etupiirisi jäsenet voivat sitten seurata juttujasi yhden pysähdyksen taktiikalla.

Mulla on se että mä pyrin tulemaan ihmisten kanssa toimeen ja saada lisää harmoniaa suhteisiin. Sinulla tuntuu olevan eri taktiikka ja palvella Hitleriä, Stalinia ja muita piruja.

Vierailija

CE-hyväksytty kirjoitti:
Miten voi olla jepajee että sä tämänki ryssit?

Ehkä sun kannattais vaan keskittyä siihen sun kuolevaan puolisoosi? Meinaa vaikuttaa aika lohduttomalta.

Vierailija

Noin ihan vinkkinä ne Vatkaimen pyytämät lääkelaskut olisi hyvä vain suorittaa kiltisti jotta hänellä olisi plan B takataskussa jos joskus sitä tarvitsee. Tiedätkö? Niiqu sellaista voimaantumista.

Ei käy sitten niin kuin omalle äidille jolta ne jäi tekemättä ja kitui sen tähden kuukausia. Sillä kuinka pahalta asia nyt sun mielestä tuntuu on ihan yks ja vitun hailee. 

Sitten voit tulla pätemään tunneälykkyydelläsi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat